Het Sony Ericsson Xperia X1 topic - Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 19 Laatste
Acties:
  • 196.709 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cambach
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 01-02-2024
Matched: xperia, x1
Even een qoute uit een andere topic:
Fitz schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 15:23:
Bij alle WM-telefoons kan je direct zien of er van streaming internet gebruikt wordt gemaakt of van van het gewone onbeperkte internet. Bij streaming word er een andere verbinding gemaakt. Dit gebeurd o.a. wanneer je YouTube fimpjes via internet explorer (m.youtube.com) -> media player afspeeld. Dat kost geld

Wanneer je gebruikt maakt van het programma YouTube (op de diamond o.a.) zal dit geen geld kosten. Dit valt gewoon onder het downloaden van een filmpje.
Weet iemand of dit ook op de Xperia X1 zo werkt? Is daar ook een programma genaamd YouTube waar je onbeperkt filmpjes kan kijken zonder dat je daar extra voor hoeft te betalen met Hi Eindeloos Online?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bamoah
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23-10-2024
Matched: x1
Allow allemaal

ik verwacht morgen mij X1, volg dit topic een tijdje. Standaard kan je rtlgemist en dergelijk niet kijken op je X1 dus was ik opzoek gegaan naar een oplossing, helaas deze niet gevonden maaaar wel wat anders. Heb nu uitgevogeld hoe je dus die filmpjes/programma's kan downloaden op je pc, waarschijnlijk is dit niet echt de bedoeling (denk ik) maar als er intresse is kan ik een klein "howe to" maken en mailen naar diegene die het willen !!
Het is overigens heeeel gemakkelijk om ze opte slaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:09
Geen matches
Hmm, mijn scherm wil niet meer in portrait. Hij flipt heel snel weer terug naar landscape. Ook als ik het via een hotkey doe...

edit; na soft reset werkt het wel

[ Voor 12% gewijzigd door 418O2 op 14-11-2008 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dbm12
  • Registratie: Januari 2007
  • Nu online
Geen matches
418O2 schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 10:55:
Hmm, mijn scherm wil niet meer in portrait. Hij flipt heel snel weer terug naar landscape. Ook als ik het via een hotkey doe...
Iets meer info is natuurlijk wel gewenst :P
Wanneer is dit overkomen? Wat heb je het laatst geinstalleerd? Heb je al een soft reset geprobeerd? enz enz enz

http://luxeofzuinig.blogspot.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dasonk
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 25-02-2022
Hoi beste Tweakers,
had de Sony Ericsson Xperia X1 woensdag binnen gekregen en het is een mooi speeltje hoor! Wel wennen van een Nokia N73 naar Sony Ericsson maar gelukkig dat het een WindowsMobile OS is dus was weer vanouds PDA-en. Na 2 dagen gebruik is het duidelijk dat het een goed & degelijk maar geen iPhone is. Maar maakt ook niet uit want je kan weer nieuwe sofware makkelijker installeren. Had dan ook vertrouwde Spb (nieuwste) interface geinstalleerd. Een Micro SDHC van 8gig gekocht voor €30,- dan kan ik van het weekend routeplannert erin zetten! :*)

Mijn enig minpunt is dat Activesync 4.5 en Experia niet goed werkt waardoor sync-en niet optimal gaat. Elke x een foutcode en dat er een 'desktop-fout' is geconstateerd. Hebben jullie hier ook ervaring mee en weten jullie een goede oplossing voor het probleem? :'(

Mijn dank is groot! _/-\o_

Mvg, Sonk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klovan
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-09 13:54
Matched: xperia
dasonk schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 10:59:
Mijn enig minpunt is dat Activesync 4.5 en Experia niet goed werkt waardoor sync-en niet optimal gaat. Elke x een foutcode en dat er een 'desktop-fout' is geconstateerd. Hebben jullie hier ook ervaring mee en weten jullie een goede oplossing voor het probleem? :'(

Yes ik had dat probleem ook. Dit had er mee te maken dat ik in xperiatweak de optie had verandert om de contactpersonen weer te geven op 'voornaam, achternaam', ipv 'achternaam, voornaam'. Hierna kon ik niet meer synchroniseren met Vista. Ik kon het pas weer oplossen door de contactpersonen niet meer te syncen en die later weer opnieuw aan te zetten.

Hopelijk heb je hier wat aan :)

Over internetten op de Xperia, dit werkt voor mij het snelst en fijnst via Opera Mini. Zelfs via gprs kan je binnen een paar seconden dit hele topic laden, via wifi is het helemaal rapjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mvg, Sonk
Ik weet niet of je er wat aan hebt, maar ik heb afgelopen weekend me een bult zitten te syncen tussen mijn Xp en Xperia. Ik wilde de gegevens van mijn oude HP6915 op die manier overpompen, maar wat ik ook probeerde, windowsXP riep telkens dat er problemen met het netwerk waren en dat ik hoe dan ook outlook moest instaleren en deze als hoofd-email client moest selecteren... En daar had ik helemaal geen zin in...
Ik heb meer dan 5 versies van office outlook op mijn pc gestopt O-) maar dat had geen nut...
Totdat ik in het verbindingen menu in de instellingen van de Xperia een icon ontdekte die betrekking had op de USB verbinding; en daar kon ik een vinkje uitschakelen bij een optie die altijd naar een netwerk wilde zoeken, en viola! Vanaf dat moment ging de Xperia braaf alle contacten, notities en agendapunten, SPWallet (aanrader!) enzovoort syncen, en had ik al de gegevens van mijn oude telefoon netjes op de Xperia staan... en toen was het maandagochtend :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnezz
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 28-09 20:10

Freshnezz

Why so serious?

Wel wennen van een Nokia N73 naar Sony Ericsson maar gelukkig dat het een WindowsMobile OS is dus was weer vanouds PDA-en.
Ik stap ook over van een N73 naar Xperia. Eerste wat mij meteen opviel was dat het geluid van de N73 wel superieur is aan die van de Xperia. Dat kleine speakertje van de X1 geeft echt een klote geluid, daar waar de N73 praktisch surround sound is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dbm12
  • Nu online
Over internetten op de Xperia, dit werkt voor mij het snelst en fijnst via Opera Mini. Zelfs via gprs kan je binnen een paar seconden dit hele topic laden, via wifi is het helemaal rapjes
Ja hier ben ik geheel mee eens.....
Opera 9.5 ziet er leuk uit hoor wat standaard meegeleverd wordt door t-mobile, maar pagina's laden duurt gewoon ergggg lang.... Zo lang dat internetten traag aanvoelt.

Opera mini er nu op en omg.... 1 sec om een pagina als gathering.tweakers.net te laden? Waar opera 9.5 er 10 sec over doet om uberhaubt wat te zien (dan is ie dus niet eens klaar met laden). Een aanrader voor iedereen om opera mini te gebruiken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19-04 20:41
Geen matches
Benmen schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 09:38:
[...]

Tsja ik vind het niet echt hinderlijk ofzo hij geeft eerst een foto (bmp) weer en daarna start hij het programma pas op. Het programma wat bij mij tot op heden het traagst laad is tf3d.

Ik heb trouwens nu ook die cabs gedownload die van je radio en mediapannel opstartbare progs maakt. Zeer handig. Werkt goed.
Idd en eigenlijkis het zo, weet niet hoe het bij jullie zit. maar ik zit toch eigenlijk maar in 1 panel constant :)

Je configureert immers je shell zo dat je alles bij de hand hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcje
Hoi beste Tweakers,
had de Sony Ericsson Xperia X1 woensdag binnen gekregen en het is een mooi speeltje hoor! Wel wennen van een Nokia N73 naar Sony Ericsson maar gelukkig dat het een WindowsMobile OS is dus was weer vanouds PDA-en. Na 2 dagen gebruik is het duidelijk dat het een goed & degelijk maar geen iPhone is. Maar maakt ook niet uit want je kan weer nieuwe sofware makkelijker installeren. Had dan ook vertrouwde Spb (nieuwste) interface geinstalleerd. Een Micro SDHC van 8gig gekocht voor €30,- dan kan ik van het weekend routeplannert erin zetten! :*)

Mvg, Sonk
Nou een maat van me heeft een iphone en wat ik daar allemaal gezien heb, deed me niet echt goed. Was zo van het idee af om een iphone te halen :)

Heb je active sync van de cd geinstalleerd die erbij zat? Die werkt hier als een trein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Dbm12 schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 12:03:
[...]

Opera mini er nu op en omg.... 1 sec om een pagina als gathering.tweakers.net te laden? Waar opera 9.5 er 10 sec over doet om uberhaubt wat te zien (dan is ie dus niet eens klaar met laden). Een aanrader voor iedereen om opera mini te gebruiken!
Inderdaad, wat een troep is die Opera standard toch. Opera mini is sneller dan opera standaard en IE en het laadt de pagina's ook nog goed. Wat een verademing zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-Tim
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-09 12:03
Geen matches
418O2 schreef op donderdag 13 november 2008 @ 22:35:
Over youtube; bij mij werkte dat gelijk met de Vodafone firmware (misschien is dat het verschil)
En ga je dan naar de échte youtube... of naar youtube mobile? ;-) Want youtube.com linkt je als je met een phone erheen browsed door naar m.youtube.com, en daar staan alle youtube filmpjes in een MP4 formaat op ipv een FLV formaat. Ook is de resolutie van de m.youtube.com filmpjes een stuk lager.... :)

Wanna play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Weet iemand een werkend live messenger voor dit toestel?

Ik heb er al een paar geprobeerd maar schijnen allemaal niet te werken, iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angelevo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 01-10 12:11
Verwijderd schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 12:49:

Ik heb er al een paar geprobeerd maar schijnen allemaal niet te werken, iemand een idee?
Mijn X1 kwam met een ingebakken messenger, werkt prima! Anders is het ook mogelijk om Windows Live Messenger Mobile to downloaden, google is your friend!

---

Ik heb het toestel gister gekocht en ben er helemaal gelukkig mee. Natuurlijk ben ik meteen aan het installeren gegaan waarbij ik wat handige tools er op heb gezet. Echter niet zonder slag of stoot;

Ik wilde voor Flashlite de nieuwste opera er op zetten (9.5), na de installatie werkte alles prima, maar de opera browser die stock meekwam op het toestel staat er [b]ook[b] nog op. Deze kan ik niet via programmabeheer verwijderen! Hoe los ik dit op?

Nog een ander specifiek X1 probleem; in Opera 9.5 als ik ook maar iets aanklik op een website, popt het on-screen toetsenbord op. Zodra ik dan op het tobo van het toestel zelf begin te tikken verdwijnt deze, maar mag ik ook niets meer invoeren! Dit gebeurt ook in de stock Opera af en toe. Basically lijkt het er op dat het uitschuifbare tobo niet goed wordt ondersteund. Hebben meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcje
Angelevo schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 12:56:
[...]

Mijn X1 kwam met een ingebakken messenger, werkt prima! Anders is het ook mogelijk om Windows Live Messenger Mobile to downloaden, google is your friend!

---

Ik heb het toestel gister gekocht en ben er helemaal gelukkig mee. Natuurlijk ben ik meteen aan het installeren gegaan waarbij ik wat handige tools er op heb gezet. Echter niet zonder slag of stoot;

Ik wilde voor Flashlite de nieuwste opera er op zetten (9.5), na de installatie werkte alles prima, maar de opera browser die stock meekwam op het toestel staat er [b]ook[b] nog op. Deze kan ik niet via programmabeheer verwijderen! Hoe los ik dit op?

Nog een ander specifiek X1 probleem; in Opera 9.5 als ik ook maar iets aanklik op een website, popt het on-screen toetsenbord op. Zodra ik dan op het tobo van het toestel zelf begin te tikken verdwijnt deze, maar mag ik ook niets meer invoeren! Dit gebeurt ook in de stock Opera af en toe. Basically lijkt het er op dat het uitschuifbare tobo niet goed wordt ondersteund. Hebben meer mensen hier last van?
Euhm bij mij staat opera 9.5 er standaard op. Maar ik kreeg net van DBM een tip. Hij zei probeer die opera mini is. Nou echt je weet niet wat je ziet. Binnen 2 seconde heb je gewoon elke pagina voor je neus! Echt geweldig. Wat betreft flashlite die moet je gewoon niet installeren. Je moet adobe flash even dwonloaden Dvha79 AdobeFlash3.1 plugin.cab die dus. Maar als het met name voor youtube is dan moet je gewoon coreplayer installeren CorePlayer v1.2.5 Build 4506 daar zit een ingebouwd youtube panel in! :)

Voor opera mini deze 2 files downloaden:

http://mini.opera.com/glo...4.1.11355-advanced-nl.jad
http://mini.opera.com/glo...4.1.11355-advanced-nl.jar

Naar je telefoon zetten en 1 van de 2 uitvoeren dan doet ie vanzelf de rest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Angelevo schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 12:56:
[...]

Ja zo gemakelijk gaat dat dus niet he....

k heb een t-mobile versie en daar schijn je weer met een om weg windows mobile te moeten instaleren......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-Tim
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-09 12:03

bij mijn (Vodafone) Xperia staat WM 10.6.0039.1300 geinstalleerd en die werkt als een trein! Heb er zelfs niets aan hoeven doen.... dus mocht je op zoek gaan naar eentje die werkt.... zoek deze versie dan maar!

Mag ik trouwens zeggen dat de Vodafone branding voor de afwisseling eens goed geslaagd is dit keer? Heb eerst het Vodafone panel vervangen door het officiele google panel... maar ik heb het Vodafone panel weer terug gezet. Daar is iets meer informatie te vinden en kom je net wat directer op telefoon functies cq. andere webpagina's.

Ik gebruik overigens 24/7 het TF3D panel hiero, vind dat de snelste manier van werken, en de prettigste in combinatie met de Comm Manager tab. Heb alles binnen handbereik zitten hiermee. Het enige wat balen is, is dat de landscape mode nog niet vlekkeloos werkt, maar dat overleef ik wel, die gebruik ik toch alleen maar binnen msn, sms en surfen.... en aangezien ze op XDA daar nog aan het werk zijn komt dat in verloop van tijd wel goed. Het SPB panel werkt ook wel prettig, maar TF3D ziet er gewoon net iets mooier uit :) Het fish panel daarentegen vind ik meer een gadget. Soms wel leuk, maar absoluut niet praktisch... de meeste acties vanuit het fish panel gaan alsnog via het start menu.

Enne, battery update: gisteravond omstreeks 19.30 telefoon van de lader gehaald. Gisteravond nog even kort gebeld en paar x gesmst... vanmorgen de wekker, en weer paar keer bellen en smsen. Ondertussen BT aan en connectie met de carkit gehad en mail gesynct... en de batterij is nu (na een uurtje of 16) nog op 90%! Kijken hoelang die het redt deze ronde, ik zet in op zondag halverwege de dag.

Wanna play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcje
F-Tim schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 13:07:
[...]

bij mijn (Vodafone) Xperia staat WM 10.6.0039.1300 geinstalleerd en die werkt als een trein! Heb er zelfs niets aan hoeven doen.... dus mocht je op zoek gaan naar eentje die werkt.... zoek deze versie dan maar!

Mag ik trouwens zeggen dat de Vodafone branding voor de afwisseling eens goed geslaagd is dit keer? Heb eerst het Vodafone panel vervangen door het officiele google panel... maar ik heb het Vodafone panel weer terug gezet. Daar is iets meer informatie te vinden en kom je net wat directer op telefoon functies cq. andere webpagina's.
Ik had eerst ook vodafone vervangen door het google panel. Maar vodafone panel was opzich ook wel aardig.

Maar heb het voor elkaar gekregen om het google panel apart te installeren :D

Dus hoef je dat stomme fishpanel ook niet neer te zetten haha :) Tis natuurlijk wel leuk dat al je panels opgevuld zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked_Wy
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07-09 22:56
Iemand had hier SE gemaild over dat mooie hoesje dat de Duitsers krijgen als ze hun X1 registreren (net zoals wij een 4gig microSD krijgen). Heeft diegene daar al een reactie op terug gehad? 'k Ben namelijk ook wel geinteresseerd in dat ding :)

Ben nu TF3D aan het installeren 8) Hopelijk gaat 't goed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cambach
Wicked_Wy schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 13:31:
Iemand had hier SE gemaild over dat mooie hoesje dat de Duitsers krijgen als ze hun X1 registreren (net zoals wij een 4gig microSD krijgen). Heeft diegene daar al een reactie op terug gehad? 'k Ben namelijk ook wel geinteresseerd in dat ding :)

Ben nu TF3D aan het installeren 8) Hopelijk gaat 't goed...
Ja klopt. Dat was ik. Ik heb ze gemailt maar ze geven geen antwoord.

Dus heb ik even naar dat telefoonnummer gebeld wat op de Sony Ericsson site vermeld staat (speciale X1 lijn) en gevraagd hoe ik aan zo'n hoesje kan komen. Die kerel vertelde mij dat wij in NL idd de actie met hancock hebben en dat er geen mogelijkheid is om dat hoesje (wat volgens mij officieel van sony e is) te kopen of dat hij mn adres even opschrijft en er eentje naar me toe stuurt. Hij zegt: ja moet je even langs telefoonshops gaan die sony e spullen verkopen. Misschien dat die ze hebben. Naja die hebben ze natuurlijk nooit.

Denk dus niet dat het echt makkelijk is om dat hoesje hier te krijgen. Ik heb me een ongeluk gezocht op internet naar een mooi, net en simpel insteekhoesje voor de Xperia X1 maar kan niet echt iets moois vinden.
Enige wat er op lijkt zijn deze hoesjes van Beyzacases.

Koop toch liever via een Nederlandse shop zoals pdashop.nl maar die hebben alleen maar van die lelijke drukknop hoesjes.

Andere optie is een iPod sok. Wat ik me toch afvraag is: dan maak je zo'n mooi toestel en dan is er geen eens een mooi fatsoenlijk hoesje die bij het design van de telefoon past. Die ICE 40 van sony ericsson zelf bijvoorbeeld is echt afschuwelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klovan
Kev!n schreef op donderdag 13 november 2008 @ 20:59:
Ik wil op de 1 of andere manier hier toch ff een uitzendinggemist kijken nu heb ik onderstaande url voor elkaar gekregen maar coreplayer zegt geen netwerk, streaming media pakt het ook niet en mediaplayer ook niet :S:S.. hoe anders dit af te spelen?

http://cgi.omroep.nl/cgi-...101176862/bb.20081110.asf
Ik heb gewoon de link geopend vanuit Opera Mini -> Internet explorer en toen werd gewoon Windows Media Player geopend, dus bij mij werkt het gewoon. * Klovan heeft de Vodafone-x1-variant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dbm12
  • Nu online
Klovan schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 13:46:
[...]

Ik heb gewoon de link geopend vanuit Opera Mini -> Internet explorer en toen werd gewoon Windows Media Player geopend, dus bij mij werkt het gewoon. * Klovan heeft de Vodafone-x1-variant
net geprobeerd met een t-mobile toestel.
Zelfde als Klovan probeerd. Met opera mini link aanklikken. Dan start IE op met media player en pats je hebt je stream :)

Werkt lekker :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dasonk
Geen matches
Dankjewel allen voor snelle reactie,
ben blij dat ik niet enige bent met dit probleem maar heb zonet dat ene vinkje uitgezet dan kan ik vanavond checken of het werk, thnx nog Papageno01 _/-\o_ , wat voor software is SPWallet? Hoor allemaal browsers Explorer en Opera maar ben zelf grote fan van Firefox, komt Mozilla niet met een goeie browser? Heeft 1 van jullie al een goede routeplanner geïnstalleerd en werkt als een zonnetje? Hebben jullie ook toevallig een houder en lader gekocht voor in de auto? :)

Thnx! Sonk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Heb live messenger al via een omweg aan de praat gekregen...
Op de T-mobile versie zit standaard geen live messenger op, wil je dit werkend krijgen check deze link:

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=334621

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:52

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Geen matches

Al eens op de panels pagina van SE gekeken? Daar staat een Windows Live panel. Ik neem aan dat daar een werkende messenger bij zit?
Verder wordt in dit topic een paar keer een manier genoemd om messenger aan de praat te krijgen. Beetje zoeken/proberen doet wonderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dbm12
  • Nu online
Geen matches
gwystyl schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 14:20:
[...]

Al eens op de panels pagina van SE gekeken? Daar staat een Windows Live panel. Ik neem aan dat daar een werkende messenger bij zit?
Verder wordt in dit topic een paar keer een manier genoemd om messenger aan de praat te krijgen. Beetje zoeken/proberen doet wonderen
In dat geval had je ook geweten dat dat panel niet werkte :P, en dat je dus een alternatieve methode moest zoeken om messenger te krijgen. Verder is ook al aangegeven dat SE er op dit moment mee bezig is om het werkend te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
dasonk schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 13:52:
thnx nog Papageno01 _/-\o_ , wat voor software is SPWallet?
SPB Wallet is een programma wat je op de pc en op de pda/phone instaleert, en ook via activesync goed de boel up to date houdt; In Wallet kun je alles plaatsen zoals je paspoortnummers, lidmaatschapsnummers, pinpassen plus pincodes, wachtwoorden ed.... Nou hoor ik bij sommigen al de haren in hun nek overeind springen, maar vanzelfsprekend is SPB wallet beveiligd met een masterpasswoord. Het mooie eraan is dat je dus altijd alle gegevens op zak hebt...je hoeft niet bijvoorbeeld je rot te zoeken naar je lidmaatschapspasje van de boekenclub als je alleen maar je lidmaatschapsnummer moet opzoeken... Ook handig als je spullen gejat zijn; zowel op de pc als op je telefoon kun je gelijk alle gegevens oproepen om je passen ed te blokkeren...
(beetje off-topic, maar er werd om gevraagd) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sc00p
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13-10-2024
Geen matches
Weet iemand waarom ik dat tapje rechtsbovenin je scherm, waar je active programma's kunt beeindigen/openen, niet zie in de SPB panel? ik vind het heel vervelend dat ik daarvoor naar een andere panel moet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djjef85
  • Laatst online: 26-09-2020
Geen matches
Voor de mensen die nog een beetje huiverig zijn voor TouchFLO3D. Er is 1 (nieuwe) .cab beschikbaar waarmee hij alles installeert
Youtube
Album
Audiomanager
Taskmanager (x-button)
MhubVO (Diffrent systemfiles, drivers, mediafilters etc)
Flash3
ConcurrenceMgr (you dont need to know what it does, its just systemfiles needed by other apps)
werkt perfect, youtube ook, echt geweldig :)

Je moet hem wel nog even als panel installeren: uitleg en downloads hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cambach
Kan iemand mij vertellen hoe je met Hi Eindeloos Online toch youtube filmpjes kan kijken zonder daar extra voor te betalen. Is dit sowieso mogelijk?

En een andere vraag. Ik installeer tomtom op mijn xperia x1. Maakt tomtom dan ook gebruik van de internet verbinding om mijn positie te bepalen? Met andere woorden, als ik in de VS ben en ik wil daar tomtom gebruiken op mn xperia x1 wil ik niet ineens een uberhoge internet rekening thuis ontvangen.

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dasonk
Weet niet of je hier aan wat hebt Cambach,
http://www.se-experia-x1.nl/se-experia-x1-accessoires.html link met accesoires, zoek zelf een goedkope en degelijke carkit. Is bij jullie ook zo dat het klepje achterin wel eens eruit springt, probeer em elke x steviger vast te maken. :?
Cambach schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 13:43:
[...]
Ja klopt. Dat was ik. Ik heb ze gemailt maar ze geven geen antwoord.

Dus heb ik even naar dat telefoonnummer gebeld wat op de Sony Ericsson site vermeld staat (speciale X1 lijn) en gevraagd hoe ik aan zo'n hoesje kan komen. Die kerel vertelde mij dat wij in NL idd de actie met hancock hebben en dat er geen mogelijkheid is om dat hoesje (wat volgens mij officieel van sony e is) te kopen of dat hij mn adres even opschrijft en er eentje naar me toe stuurt. Hij zegt: ja moet je even langs telefoonshops gaan die sony e spullen verkopen. Misschien dat die ze hebben. Naja die hebben ze natuurlijk nooit.

Denk dus niet dat het echt makkelijk is om dat hoesje hier te krijgen. Ik heb me een ongeluk gezocht op internet naar een mooi, net en simpel insteekhoesje voor de Xperia X1 maar kan niet echt iets moois vinden.
Enige wat er op lijkt zijn deze hoesjes van Beyzacases.

Koop toch liever via een Nederlandse shop zoals pdashop.nl maar die hebben alleen maar van die lelijke drukknop hoesjes.

Andere optie is een iPod sok. Wat ik me toch afvraag is: dan maak je zo'n mooi toestel en dan is er geen eens een mooi fatsoenlijk hoesje die bij het design van de telefoon past. Die ICE 40 van sony ericsson zelf bijvoorbeeld is echt afschuwelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13:47
Ik heb mijn X1 sinds vandaag dan ook eindelijk binnen. Top ding, klepje zit bij mij niet los en toetsenbord is ook perfect.

Echter, nu wilde ik kijken of ik gebruik kon maken van de Windows Vista SideShow functie op de foon, alleen wil deze niet goed installeren. Iemand anders dit al getest? lijkt me ideaal, WMP op je PC bedienen, of bv Powerpoint bij presentaties!

Link: http://www.microsoft.com/...03b4565f34&displaylang=en

Als iemand het wel werkend heeft/krijgt, graag melden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djjef85
  • Laatst online: 26-09-2020
Cambach schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 14:51:
Kan iemand mij vertellen hoe je met Hi Eindeloos Online toch youtube filmpjes kan kijken zonder daar extra voor te betalen. Is dit sowieso mogelijk?

En een andere vraag. Ik installeer tomtom op mijn xperia x1. Maakt tomtom dan ook gebruik van de internet verbinding om mijn positie te bepalen? Met andere woorden, als ik in de VS ben en ik wil daar tomtom gebruiken op mn xperia x1 wil ik niet ineens een uberhoge internet rekening thuis ontvangen.

Alvast bedankt.
is al vaker voorbij gekomen, maar gebruik in het buitenland het programma'tje 'nodata' (ff forum doorzoeken of googlen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online

The Legend

*Plop*

Geen matches
Ik heb 'm ook. Mooi toestel! Coreplayer geinstalleerd en een episode van Gary Unmarried geprobeerd, werkt perfect :) Alleen mijn toetsenbord slide niet zo 'hard' open met een klik. Hebben meer mensen dat? Ik kan verder zeggen dat Brodit houder gewoon goed is, heb hem er inmiddels een paar keer in en uit gehaald en telkens gecontroleerd op krassen maar niets van dat alles. Het toetsenbord openschuiven in de houder gaat niet helemaal lekker, het randje is iets te hoog. Zou eenvoudig op te lossen zijn door het plastic iets af te vijlen (van de houder dus).

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klovan
GENETX schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 15:00:
Ik heb mijn X1 sinds vandaag dan ook eindelijk binnen. Top ding, klepje zit bij mij niet los en toetsenbord is ook perfect.

Echter, nu wilde ik kijken of ik gebruik kon maken van de Windows Vista SideShow functie op de foon, alleen wil deze niet goed installeren. Iemand anders dit al getest? lijkt me ideaal, WMP op je PC bedienen, of bv Powerpoint bij presentaties!

Link: http://www.microsoft.com/...03b4565f34&displaylang=en

Als iemand het wel werkend heeft/krijgt, graag melden :+
Maak je toevallig gebruik van de Toshiba Bluetooth stack?
This release is not compatible with computers running Toshiba Bluetooth drivers.
Dan zou het daar weleens aan kunnen liggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13:47
Dat is in ieder geval een probleem (al kan ik mn laptop ook no proberen). Echter installeert de cab ook niet goed op mn X1, ik vraag me af of dat met de BT stack te maken heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Ik las hier een paar keer wat dingen over de radio.. zit die er nou in of is het online luisteren?

en moet zeggen als je luistert via de hoofdtelefoon vind het niet super, en gaat mij veel te zacht.

ga maar weer is op de oude manier een "versterkertje" tussen metselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcje
Geen matches
djjef85 schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 14:49:
Voor de mensen die nog een beetje huiverig zijn voor TouchFLO3D. Er is 1 (nieuwe) .cab beschikbaar waarmee hij alles installeert

werkt perfect, youtube ook, echt geweldig :)

Je moet hem wel nog even als panel installeren: uitleg en downloads hier.
Dit had ik gister al gepost, maar vind dat manilla er niet uit ziet. Touchflo is mooier imo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redax
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 26-08 15:52
Geen matches
De radio te zacht via de oortjes? Heb je het geluid wel goed gezet want bij mij zet ik hem nooit verder dan het 2e streepje of hij is al hard genoeg.
En de radio werkt via je oortjes, daar zit een ontvangertje in dat stukje waar de microfoon in zit, weet het even niet goed te verwoorden maar je zult me wel begrijpen :P

Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickG
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 25-02 18:31
Hmmmz, mijn provider wil niet echt een leuke korting geven in combinatie met een 1jarig abonnement.. Vandaar de volgende vraag:

Is de Xperia X1 naar jullie mening vooruitstrevend genoeg om 2 jaar mee te gaan?

:)

[ Voor 6% gewijzigd door PatrickG op 14-11-2008 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net maar eens met T-Mobile gebeld waar mijn Xperia blijft. Vorige week besteld bij verlenging (was Orange klant). Zijn die prutsers bij TNT schijnbaar mijn pakketje kwijtgeraakt ofzo, want T-Mobile heeft nu met spoed nieuwe X1 gestuurd. Maar dat is op z'n vroegst dinsdag pas binnen. Dit weekend dus nog niet spelen :(

Ben benieuwd hoe de X1 gaat bevallen. Na jaren Nokia Communicators te hebben gebruikt (9000, 9210 en 9500) is dit best een spannende overstap. Heb ook serieus zitten twijfelen om geen E90 te bestellen, maar de X1 sprak me toch meer aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Redax schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 15:58:
De radio te zacht via de oortjes? Heb je het geluid wel goed gezet want bij mij zet ik hem nooit verder dan het 2e streepje of hij is al hard genoeg.
En de radio werkt via je oortjes, daar zit een ontvangertje in dat stukje waar de microfoon in zit, weet het even niet goed te verwoorden maar je zult me wel begrijpen :P
Ik vind van wel ja.. maar goed ben ondertussen aardig doof door de instalatie in de auto.

waar vind ik de radio?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:09
Geen matches
Zit een panel bij voor je radio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoundWave729
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13:36
Verwijderd schreef op woensdag 12 november 2008 @ 23:07:
[...]

De Xperia case van beyzacases is overigens ook zonder beltclip te bestellen.
Wat je dan hebt is een keurig zwarte insteek hoes zonder franjes.
Ik heb gekeken op de site, maar ik zie alleen 1 de bestelling voor 1 soort case en dat is waarschijnlijk met een clip. Zou je zo vriendelijk willen zijn om te zeggen waar ik de fout ben ingegaan xD. Ik wil echt zo'n insteek hoes ._.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Nu online

The Legend

*Plop*

Ik heb een X1 met Vodafone Zorgeloos Internet maar krijg het niet aan de praat. Heb gewoon de instellingen van Vodafone overgenomen maar hij blijft de melding geven kan geen verbinding maken?

[edit]

Oplossing gevonden van djeff, PAP naar CHAP -> Werkt. Snap niet waarom ze dat niet op de Vodafone site zetten.

[ Voor 24% gewijzigd door The Legend op 14-11-2008 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Alcje schreef op donderdag 13 november 2008 @ 23:11:
[...]

Heb je toevallig vodafone?

Probeer is Bij 'Advanced Network' PAP authentication veranderen in CHAP authentication.
Ik heb inderdaad VF. Ik heb het aangepast zoals je zei maar nog steeds geeft hij dezelfde melding.
Moet ik trouwens bij Netwerkverbiding onder emailinstellingen kiezen voor vodafone live!, Vodafone Push Mail, of Internet. Ik heb hem nu op Vodafone Live! staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dorkie
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03-10 21:07
Geen matches
SoundWave729 schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 16:28:
[...]

Ik heb gekeken op de site, maar ik zie alleen 1 de bestelling voor 1 soort case en dat is waarschijnlijk met een clip. Zou je zo vriendelijk willen zijn om te zeggen waar ik de fout ben ingegaan xD. Ik wil echt zo'n insteek hoes ._.
deze lijken er ook aardig op: MartinFields

iemand ervaring met Martin Fields hoesjes?

Shuttle SP35P2 Pro 4 GB,Intel E6850 XFX 8800 GT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben bij KPN geweest voor mijn batterij.
Moet hem nog een keer zolang mogelijk opladen en even resetten. Loopt hij dan weer zo snel leeg moest ik maandag even terug komen en dan kreeg ik of een nieuwe batterij of zelfs een nieuw toestel.

Was ook nog even bij een bekende in de t-for telecom. Ik geloofde het niet maar er was een jongen met een GOUDEN x1 in de winkel geweest. Ik zeg dat kan helemaal niet, er is geen goud alleen maar zwart en zilver. Jawel zegt hij, hij was echt goud. Had het nog nooit gezien en weet ook niet waar hij het vanaf heeft gehaald zei die, maar hij was echt goud.
Beetje vaag verhaal maargoed...

Iemand trouwens een linkje voor opera mini? Las dat dat veel sneller moest zijn dan de gewone opera.
Ook wil ik nog even inhaken op de ooit gevoerde discussie dat het internet van Hi langzaam is. Bij mij werkt het echt wel vet snel hoor!

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2008 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wavemaster100
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 29-09 11:55

wavemaster100

Very ZEISS

Hoe moet je een hard reset uitvoeren op een X1?
About hard reset.

1. turn off the phone
2. Hold both right and left buttons (the ones right under the screen, dont know the name)
3. press power button, while still holding the others

[ Voor 69% gewijzigd door wavemaster100 op 14-11-2008 17:10 ]

Canon 5D2 | Fuji X100 | Fuji X100F | Sony RX100 III | Ricoh GRD IV | Yashica T5 | Contax T2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redax
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 26-08 15:52
Verwijderd schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 16:59:

Was ook nog even bij een bekende in de t-for telecom. Ik geloofde het niet maar er was een jongen met een GOUDEN x1 in de winkel geweest. Ik zeg dat kan helemaal niet, er is geen goud alleen maar zwart en zilver. Jawel zegt hij, hij was echt goud. Had het nog nooit gezien en weet ook niet waar hij het vanaf heeft gehaald zei die, maar hij was echt goud.
Beetje vaag verhaal maargoed...
Zal wel een of andere patser zijn geweest die hem zo heeft laten maken. :7

Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SG
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-10 19:57

SG

SG surft naar info hardewaren

Vandaag ook mijn Xperia binnen. Maar hoe lang te laden. ik zie 3,5 uur laadtijd maar de meegeleverde accu zou deels geladen zijn. d'r branden even wat Ledjes fade in en fade out als een hele trage knipper licht maar na uurtje of zo niks meer. Hoe weet ik of die voor het eerst helemaal vol is zonder enige feedback van het ding zelf als die uit is. Laad ie ook door als die aan is. Wil de Accu iig goed conditioneren voor de eerste oplaad sessie. Heb er nu bijna 2 uur laadtijd op zitten.

X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benmen
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17:55
wavemaster100 schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 17:08:
Hoe moet je een hard reset uitvoeren op een X1?

[...]
Dat is een manier. De andere manier is: batterijkapje eraf. Daar zit een gat, die 2 zilveren knoppen indrukken stylus prikken en dan wachten.:P

Er is tegenwoordig ook een progsel dat zorgt dat de radio als programma gedraaid kan worden ipv panel _/-\o_ werkt goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof
  • Laatst online: 12-05 10:38

Xof

PatrickG schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 15:58:
Hmmmz, mijn provider wil niet echt een leuke korting geven in combinatie met een 1jarig abonnement.. Vandaar de volgende vraag:

Is de Xperia X1 naar jullie mening vooruitstrevend genoeg om 2 jaar mee te gaan?

:)
Ik zeg nu van ja, maar ikzelf heb altijd genoeg van een telefoon na een jaar. Dus voor mij is geen enkele telefoon waardig om 2 jaar te gebruiken. Het is dus ook maar net wat je zelf wil.
En daarbij komt eind volgend jaar WM7, als SE ook WM7 voor de Xperia uit gaat brengen is die zeker 2 jaar waardig. Doen ze dat niet, moet je zelf beslissen of je wel of niet WM7 wil hebben in de toekomst.
Dus tja, moeilijk te beslissen, maar ik ben nu wel weer eindelijk enthousiast over een telefoon die ik heb.. dat was bij mijn vorige telefoon niet zo. Het is wel een toppertje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcje
Geen matches
Verwijderd schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 16:34:
[...]

Ik heb inderdaad VF. Ik heb het aangepast zoals je zei maar nog steeds geeft hij dezelfde melding.
Moet ik trouwens bij Netwerkverbiding onder emailinstellingen kiezen voor vodafone live!, Vodafone Push Mail, of Internet. Ik heb hem nu op Vodafone Live! staan.
Gewoon instellen zoals op de site staat van vodafone, maaaaar je moet dit ook even proberen

Start > Instellingen > tabblad Verbindingen > Netwerk geavanceerd > tabblad HSDPA/HSUPA

en Probeer is Bij 'Advanced Network' PAP authentication veranderen in CHAP authentication.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Staat bij jullie het belgeluid ook zo f*cked up hard :| ?? Sjeee ben bijna doof als ik met iemand gebeld heb terwijl hij al op z'n zachtst staat. En volgens mij kan iedereen om me heen in de trein luid en duidelijk horen wat diegene aan de lijn tegen me zegt. Ik dacht eerst dat hij misschien op luidspreker stond maar nee het was gewoon het belvolume op z'n zachtst!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Geen matches
Verwijderd schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 17:29:
Staat bij jullie het belgeluid ook zo f*cked up hard :| ?? Sjeee ben bijna doof als ik met iemand gebeld heb terwijl hij al op z'n zachtst staat. En volgens mij kan iedereen om me heen in de trein luid en duidelijk horen wat diegene aan de lijn tegen me zegt. Ik dacht eerst dat hij misschien op luidspreker stond maar nee het was gewoon het belvolume op z'n zachtst!
Uhm nee dat valt wel mee? Heb er helemaal niks aan gedaan sinds ik de telefoon heb, maar de volume is dan ook precies goed voor mij. En dat is echt niet hard :)
Heb je niet een of andere booster aanstaan ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
iemand een idee hoe je radio streams aan de praat krijgt?

als ik ip toevoeg in mp dan zegt die parameter onjuist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dbm12
  • Nu online
Geen matches
Verwijderd schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 17:37:
iemand een idee hoe je radio streams aan de praat krijgt?

als ik ip toevoeg in mp dan zegt die parameter onjuist.
Ga naar nederland.fm klik je radiostation aan en het werkt.
Ga naar shoutcast.com type in wat voor radiostation je wilt en klik op tune in, en het werkt.

Easy does it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Xof schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 17:34:
[...]

Uhm nee dat valt wel mee? Heb er helemaal niks aan gedaan sinds ik de telefoon heb, maar de volume is dan ook precies goed voor mij. En dat is echt niet hard :)
Heb je niet een of andere booster aanstaan ofzo?
Geen idee, heb gewoon al het geluid uitstaan omdat mijn tel op trillen staat. Tijdens het bellen duw ik voor de zekerheid al het volume naar het laagste punt maar ik kan er gewoon mee bellen alsof mn luidspreker aanstaat zo hard gaat het :|
Overigens is het alleen bij 0475 nummers. 06 gaat gewoon normaal!

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2008 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Geen matches
Dat is wel heel vreemd, ben ook al een paar keer gebeld via een vaste telefoonlijn (geen 0475) en dat klonk ook gewoon goed. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickG
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 25-02 18:31
Xof schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 17:17:
[...]

Ik zeg nu van ja, maar ikzelf heb altijd genoeg van een telefoon na een jaar. Dus voor mij is geen enkele telefoon waardig om 2 jaar te gebruiken. Het is dus ook maar net wat je zelf wil.
En daarbij komt eind volgend jaar WM7, als SE ook WM7 voor de Xperia uit gaat brengen is die zeker 2 jaar waardig. Doen ze dat niet, moet je zelf beslissen of je wel of niet WM7 wil hebben in de toekomst.
Dus tja, moeilijk te beslissen, maar ik ben nu wel weer eindelijk enthousiast over een telefoon die ik heb.. dat was bij mijn vorige telefoon niet zo. Het is wel een toppertje :)
Duidelijk verhaal. Ik ga er nog even over nadenken 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcje
Geen matches
Xof schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 18:00:
Dat is wel heel vreemd, ben ook al een paar keer gebeld via een vaste telefoonlijn (geen 0475) en dat klonk ook gewoon goed. :)
Ik merkte wel als ik vodafone klantenservice belde dat ik elke keer een irritante click hoorde. een soort van tik :P alleen bij die klantenservice :P

Zal wel aan hun liggen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SoundWave729 schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 16:28:
[...]

http://www.beyzacases.com...er-case-black-no-clip.cfm

Dezelfde als de "xperia case"....
Ik was niet 100% tevreden.. omdat de hoes 1cm breder is dan te telefoon...
verder is het een nette hoes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mags
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 24-03 14:12
Kan iemand mij vertellen hoe ik mmsjes kan lezen? Ik krijg op mijn scherm te zien dat ik ongelezen mmsjes heb, maar als ik het envelopje open zie ik alleen maar mijn gelezen smsjes en ik kan nergens die ongelezen mmsjes vinden :-(

Ik heb een t-mobile x1 mocht dat iets uitmaken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Dbm12 schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 17:41:
[...]

Ga naar nederland.fm klik je radiostation aan en het werkt.
Ga naar shoutcast.com type in wat voor radiostation je wilt en klik op tune in, en het werkt.

Easy does it
in shoutcast is die niet te vinden..

maar ik voeg een ip toe in mp. en dan krijg ik die melding...

en .pls kan al helemaal niet toch?

krijg dan de melding er is geen bijhorende toepassing.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2008 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gebruikt iemand toevallig ook PoiEdit? (voor het updaten van flitsers in TomTom) hij herkent mijn Xperia namelijk niet meer. Normaal sluitte ik altijd me pda aan op de computer en kon ik zo de flitspalen automatisch updaten. Nu moet ik dat handmatig doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cambach
dorkie schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 16:37:
[...]

deze lijken er ook aardig op: MartinFields

iemand ervaring met Martin Fields hoesjes?
Huh. Die cases die daaronder staan zijn van Beyzacases maar die zijn bedoeld voor een ipod of iphone, niet voor de xperia x1. Klik maar op een case en dan moet je op dat voorbeeld plaatje klikken. Daar zie je dat er een iphone in het hoesje steekt. Erg vreemd dat ze dat onder Sony Ericsson zetten.

Even een ander vraagje. Ik heb een 8 gig microSDHC kaartje gekocht. Ik heb alleen geen cardreader. Is dat noodzakelijk of kan ik bijvoorbeeld een film of een programma als TomTom ook prima via de Xperia X1 op het kaartje zetten? Of duurt dat eeuwen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cambach
Verwijderd schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 18:13:
[...]

Huh?? Ze maken een case speciaal voor de Xperia maar die sluit niet eens echt aan? Wat een ballenbedrijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Nu online

The Legend

*Plop*

Geen matches
*weg*

Aub niet crosspposten

[ Voor 83% gewijzigd door pven op 14-11-2008 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcje
Geen matches
Alles werkt hier als een trein met vodafone. Alleen mmsen ging niet maar dat is ook al opgelost :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Wie weet hier het antwoord op: Bluetooth staat aan maar als hij op slaapstand gaat en ik stap me auto in dan vind hij me telefoon niet. Als hij aanstaat vind mijn auto hem wel.... hoe kan dit ?
Bluetooth werkt wel in de auto, maar kan alleen niet sycroniseren met mijn contact personen. Dus leest mijn sim kaart niet met telefoonnummers.
Iemand een oplossing? heb een Audi A4

Ook mijn batterij gaat niet zo lang mee. Doe er nog niet veel mee, maar na een dag is ie al leeg ? Werkt resetten ? Is dat al bekend.

Tevens staat op de SE site dat je de SMS tekstinvoer kan veranderen, maar dat is me nog niet gelukt ?

Bedankt voor de reacties alvast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoundWave729
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13:36
Verwijderd schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 18:13:
[...]

Ah, dat is jammer. Heb liever een perfect fit zeg maar. Nog bedankt :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Geen matches
F-Tim schreef op donderdag 13 november 2008 @ 21:43:
Voor iedereen die gilde heb ik em ff van XDA afgeplukt en op Rapidshare gemirrored....
Link werkt niet meer :(

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dbm12
  • Nu online
Geen matches
Verwijderd schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 18:17:
[...]

in shoutcast is die niet te vinden..

maar ik voeg een ip toe in mp. en dan krijg ik die melding...

en .pls kan al helemaal niet toch?

krijg dan de melding er is geen bijhorende toepassing.
installeer dan even coreplayer ik zag net dat bij shoutcast hij hem daarin opent. maar nederland.fm werkt hij toch wel gewoon in of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 29-09 19:02
Cambach schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 18:20:
[...]
Huh?? Ze maken een case speciaal voor de Xperia maar die sluit niet eens echt aan? Wat een ballenbedrijf.
Ik kan scheel kijken maar ik zie nergens dat dat ding speciaal voor de S.E. X1 is. Er zit (afaik) een ander apperaat in op de afbeelding en hij heet tevens "UniSR VS9", waaruit opgemaakt kan worden dat dit 'universal' betekent.

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AquilaDus
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 25-01-2019
Een vraagje voor de bezitters van een Vodafone XPERIA X1; Voorziet vodafone alleen de XPERIA van een vodafone panel of gaan ze verder zoals het branden van de hardware?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-10-2020

Mag

Geen matches
Hoe kan je bij de Spb Panel bij de contacts tab je contacts veranderen of verwijderen?

edit; blijkbaar je vinger ingedrukt houden erop

[ Voor 22% gewijzigd door Mag op 14-11-2008 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcje
AquilaDus schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 19:30:
Een vraagje voor de bezitters van een Vodafone XPERIA X1; Voorziet vodafone alleen de XPERIA van een vodafone panel of gaan ze verder zoals het branden van de hardware?
Alleen vodafone paneel heb je :) Wat opzich nog handig is ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Dbm12 schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 19:13:
[...]

installeer dan even coreplayer ik zag net dat bij shoutcast hij hem daarin opent. maar nederland.fm werkt hij toch wel gewoon in of niet?
het werkt !

dankje _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Geen matches
Alcje schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 19:54:
[...]

Alleen vodafone paneel heb je :) Wat opzich nog handig is ook :)
Staat toch ook een Vodafone logo in het batterijklepje gegraveerd?
AquilaDus had ook even het topic door kunnen zoeken, want het is al vaker gemeld.

[ Voor 13% gewijzigd door Xof op 14-11-2008 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 24-09 14:16

psy

Geen matches
Xof schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 17:17:
[...]

Ik zeg nu van ja, maar ikzelf heb altijd genoeg van een telefoon na een jaar. Dus voor mij is geen enkele telefoon waardig om 2 jaar te gebruiken.
offtopic:
Euh... vind je dit zelf niet een beetje belachelijk klinken...? Ongelofelijk hoe vervuilend sommigen denken |:(

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kev!n
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 03-08 10:51
Wat is het verschil op XDA?? daar reageert niemand op me post behalve iemand die geen X1 heeft en het ook niet weet :P

TouchFlo3D on Xperia X1
See topic | by daran_clarke
Mirror: download CAB installer

Touch HD Manila (TF3D) for X1 NEW!
See topic | by itje
Mirror: download full CAB installer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcje
Kev!n schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 20:38:
Wat is het verschil op XDA?? daar reageert niemand op me post behalve iemand die geen X1 heeft en het ook niet weet :P

TouchFlo3D on Xperia X1
See topic | by daran_clarke

Touch HD Manila (TF3D) for X1 NEW!
See topic | by itje
Mirror: download full CAB installer
Manila ziet er echt lelijk uit :P

Zoek maar is op google en dan afbeeldingen op Mania xD en dan op FouchFlo3d.

XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
psy schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 20:26:
offtopic:
Euh... vind je dit zelf niet een beetje belachelijk klinken...? Ongelofelijk hoe vervuilend sommigen denken |:(
Euh, ik ben het anders compleet gedeeltelijk met Xof eens (euh, dat een telefoon sowieso al geen 2 jaar meekan). Midden 2009 komen sowieso telefoons gebaseerd op het Tegra platform van Nvidia op de markt (ARM11 processoren op ~800Mhz met een fatsoenlijke nvidia-made videokaart/DSP) en met een beetje geluk komt ook Qualcomm met hun Snapdragon chipsets. Verder is het zeer waarschijnlijk dat ook andere bedrijven met de ARM Cortex aan de slag gaan.
Dus ja, na een half jaar is de S.E. X1 eigenlijk al flink verouderd (tenminste, vergeleken met een ARM Cortex powered telefoon).
Vanzelfsprekend neem om die reden dan ook een 1-jarig abonnement. :)

@Alcje
Wat miep je nou constant over "manilla = lelijk" :?
Manilla is de codenaam voor Touchflo. Dus precies hetzelfde.

[ Voor 3% gewijzigd door SirNobax op 14-11-2008 20:54 ]

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcje
Geen matches
SirNobax schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 20:50:
[...]

@Alcje
Wat miep je nou constant over "manilla = lelijk" :?
Manilla*D is de codenaam voor Touchflo*D. Dus precies hetzelfde.
Euhm. Nou dan hebben wij het over wat anders dan. Wat ik heb gezien dat ging over manilla. En dat was geen TouchFlo3d. Zag er uit als een brakke shelll iig.

[ Voor 43% gewijzigd door Alcje op 14-11-2008 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
Geen matches
Alcje schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 20:54:
Euhm. Nou dan hebben wij het over wat anders dan. Wat ik heb gezien dat ging over manilla. En dat was geen TouchFlo3d. Zag er uit als een brakke shelll iig.
Euh nee we hebben het niet over iets anders. Tenzij jij niet weet wat jij heb gezien, maar daar kan ik niets aan doen.

Manilla 2D = TouchFlo 2D
Manilla 3D = TouchFlo 3D

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kev!n
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 03-08 10:51
Geen matches
SirNobax schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 20:57:
[...]

Euh nee we hebben het niet over iets anders. Tenzij jij niet weet wat jij heb gezien, maar daar kan ik niets aan doen.

Manilla 2D = TouchFlo 2D
Manilla 3D = TouchFlo 3D
Dus moeten ze beide hetzelfde zijn.. waarom staan ze dan apart? weet wel dat er in de forums word gesproken over een nieuwe versie van touchflo3d.. dus kan zijn dat die 2de de nieuwe versie is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcje
Kev!n schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 21:02:
[...]

Dus moeten ze beide hetzelfde zijn.. waarom staan ze dan apart? weet wel dat er in de forums word gesproken over een nieuwe versie van touchflo3d.. dus kan zijn dat die 2de de nieuwe versie is?
Mjah ik vind dat ook een beetje vaag. Wat is er niet goed aan die TouchFlo die we al hebben dan? :)

Ik zie wel weer wat nieuws

Pubba Panel Installer NEW!
See post #77 and #68 | by pubba (of course )

Pubba Panel Launcher
A panel dll-loader for Xperia Radio and Media Experience.

After installing the cab you can start both Xperia Radio and Media Experience Panel direct from Start/Programs as normal applications.

// Pubba
http://forum.xda-develope...entid=129637&d=1226610509

:P Zo maar is even checken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcje
Geen matches
Nou zoals ik het daar lees:

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=442154

Is het dus een TouchFlo ding aka Manila Stijl.

En als je gaat googlen op plaatjes ook, dan vind je dus zulke dingen: First Look - TouchFlo 2 aka Manila?

Dus het klopt volgens mij niet wat je zegt

Afbeeldingslocatie: http://hongkongphooey.files.wordpress.com/2008/02/htc_manila1_small.png

Dat is dat manilla gebeuren dus.

Als ik het goed begrijp is het gewoon een soort manilla Build ofzo.

[ Voor 9% gewijzigd door Alcje op 14-11-2008 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Alcje schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 17:27:
[...]

Gewoon instellen zoals op de site staat van vodafone, maaaaar je moet dit ook even proberen

Start > Instellingen > tabblad Verbindingen > Netwerk geavanceerd > tabblad HSDPA/HSUPA

en Probeer is Bij 'Advanced Network' PAP authentication veranderen in CHAP authentication.
Op CHAP wilt hij ook niet versturen. Moet ik trouwens bij uitgaande smtp mailserver aanvinken:
- uitgaande server vereist beveiliging

en

- dezelfde naam en hetzelfde wachtwoord gebruiken voo het verzenden van mail?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcje
Geen matches
Verwijderd schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 21:33:
[...]

Op CHAP wilt hij ook niet versturen. Moet ik trouwens bij uitgaande smtp mailserver aanvinken:
- uitgaande server vereist beveiliging

en

- dezelfde naam en hetzelfde wachtwoord gebruiken voo het verzenden van mail?
Nee zou ik uitzetten. Zowieso voor versturen zou juist altijd moeten gaan. Je kunt ook gewoon al heb je bijv geen chello noem maar even wat. Gewoon mails versturen als je die smtp server gebruikt :). Die hebben geen wachtwoord ed nodig.

Je had die fix ook al geprobeerd he? van Microsoft? En dat van HSPDA HSUPA ook al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper1911
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21-09 10:34
Geen matches
Leuke telefoon maar ik heb toch grote irritaties, waarvan gelukkig al een paar opgelost door dit topic :) zoals die verschrikkelijke SMS-jes weergave in MSN-messenger stijl |:(
Erg jammer dat er geen dikke handleiding bij zit, zodat je lekker uit kan pluizen hoe alles precies werkt.
Wat ik nog graag zou willen weten:
- Je zou met handschrift tekst moeten kunnen invoeren... Hoe????
- De softknoppen (onder in beeld dus) vervangen voor eigen keus (bijv. "nieuw" bij sms ipv "verwijderen")
- Voice command (wel zo fijn icm met de parrot CK3100 - anders kan ik beter mijn N73 blijven gebruiken in de auto) (ik zag al iets over Microsoft voice command, als iemand me de weg kan wijzen waar dat te halen... O-) )
- Vragen om accepteren bluetooth van niet gekoppelde apparaten (maar dan niet perse met passkey, dat is irritant)
- Kleurenschema aanpassen...?
Haha, wat een eisen stel ik weer aan mijn mobiel :P
De personaliseerbaarheid van Windows Mobile valt me dus een beetje tegen... verder: wat een mogelijkheden! en lekker overzichtelijk :)

[ Voor 8% gewijzigd door Jasper1911 op 14-11-2008 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Alcje schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 21:45:
[...]

Nee zou ik uitzetten. Zowieso voor versturen zou juist altijd moeten gaan. Je kunt ook gewoon al heb je bijv geen chello noem maar even wat. Gewoon mails versturen als je die smtp server gebruikt :). Die hebben geen wachtwoord ed nodig.

Je had die fix ook al geprobeerd he? van Microsoft? En dat van HSPDA HSUPA ook al?
Fix heb ik erop staan en ik heb em nu op chap staan ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcje
Geen matches
Verwijderd schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 21:52:
[...]

Fix heb ik erop staan en ik heb em nu op chap staan ja
Welke provider had jij nou dan?

Ook al geprobeerd? die op HSPDA alleen zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cambach schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 18:20:
[...]

jep,.. die ballen daar hebben een universal case een xperia tag meegegeven.. lekker misleidend.
en het pas niet eens mooi..
zal er wel eens fotootje van plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheeky
  • Laatst online: 01-10 22:35
Vond dit nog op een ander forum.

http://www.x1panels.com/

http://www.x1panels.com/developer/

Hopelijk zijn daar binnenkort wat nieuwe panels te vinden. Want behalve een niet werkend Windows Live panel is het akelig stil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Alcje schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 21:58:
[...]

Welke provider had jij nou dan?

Ook al geprobeerd? die op HSPDA alleen zetten?
ik heb em ook geprobeerd met alleen op HSPDA, ook dat maakt geen verschil. Ik heb Vodafone, en de verbinding staat op Vodafone live! en springt op HSPDA zodra ik email ga versturen of ophalen maar bij verzenden geeft hij dus een fout.
Mijn email provider is wanadoo overgenomen door online. Email adres is nog steeds wanadoo maar ook online. Heb em nu op wanadoo.nl staan.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2008 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcje
Geen matches
Verwijderd schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 22:26:
[...]

ik heb em ook geprobeerd met alleen op HSPDA, ook dat maakt geen verschil. Ik heb Vodafone, en de verbinding staat op Vodafone live! en springt op HSPDA zodra ik email ga versturen of ophalen maar bij verzenden geeft hij dus een fout.
Mijn email provider is wanadoo overgenomen door online. Email adres is nog steeds wanadoo maar ook online. Heb em nu op wanadoo.nl staan.
Hmm erg vreemd. Probeer is als mailserver niet je eigen mailserver te gebruiken maar authsmtp.vodafone.nl

Als dat niet werkt dan proberen met deze instellingen erbij. Maar zou niet nodig moeten zijn. Dan gewoon je vodafone gegevens gebruiken voor het versturen.

Uitgaande server vereist bevestiging: Aanvinken
Dezelfde naam en hetzelfde wachtwoord gebruikten voor het verzenden van e-mail: Aanvinken
Kies 'Geavanceerde instellingen'
SSL vereisen voor inkomende e-mail: Uitvinken
SSL vereisen voor uitgaande e-mail: Uitvinken
Netwerkverbinding: Vodafone live!
Kies 'Gereed' om op te slaan
Kies 'Volgende'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2L
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 00:51

R2L

Heeft iemand al ervaring met een autohouder / lader?
Zie bij Smartphone de Adapt autohouder en lader voor de Sony Ericsson Xperia X1 staan.
Pagina: 1 ... 8 ... 19 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Discussie over abonnementen en levertijden kan in [ABO] Het X1 levertijden en abonnementen topic.