Het Sony Ericsson Xperia X1 topic - Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 19 Laatste
Acties:
  • 196.709 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kev!n
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 03-08 10:51
Matched: xperia
Verwijderd schreef op woensdag 12 november 2008 @ 17:47:
ik heb eerder gevraagd of iemand wilde proberen uitzending gemist of rtl gemist op de experia te kijken.

dat bleek niet te werken, maar ik heb wel een mogelijke oplossing gevonden:
http://www.skyfire.com/product/demo

ik heb mijne nog niet binnen, maar misschien dat iemand mij een review kan geven? :)
Helaas skyfire ondersteund nog niet de vga en wvga schermen boven de 320x320.
En op het forum zijn zeggen ze bezig te zijn met vga standaard maar dat wvga nog wat langer gaat duren

Helaas ik wacht er met smart op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Dbm12 schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 12:22:
[...]

problem solved, ik had al een nieuwe opera erop gezet,

Wat is nu de oplossing?

Andere flash.cab gebruiken niet de myflash 3.1, maar Dvha79 AdobeFlash3.1 plugin.cab

:) Dan werkt ie wel :D

Edit:

overigens blijf ik erbij dat Opera nou niet bepaald snel te noemen is. Ik vind pagina's laden via wifi erg traag. iemand anders hier ook last vna?
Dbm12,

waar haal je de nieuwste build van opera vandaan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19-04 20:41
Geen matches
Verwijderd schreef op woensdag 12 november 2008 @ 18:06:
[...]

Dbm12,

waar haal je de nieuwste build van opera vandaan??
Ik snap niet, wat voor versie staat er bij jullie op dan? Ik heb gewoon 9.5 die draait als een trein? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kev!n
Matched: x1
Ik zit nu op het gemeentehuis in de stad te werken en heb met de X1 slecht tot soms geen bereik(1 of heel soms 2 streepjes). Terwijl met mijn k800i en zelfde simkaart 3streepjes heb Op exact de zelfde plaats met milimeters verschil.

Waar tmobile met internet soms via id0@wap verbinding maakt ipv Tmobile internet.. kan dat kwaad? Kan namelijk niks vinden op die internetnetwerk naam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shivan_20
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 03-10 13:35
Geen matches
Verwijderd schreef op woensdag 12 november 2008 @ 16:38:
[...]

Das dus hetvolgende probleem. Dat icoontje van opladen krijg ik niet meer bovenin (zal wel weer ergens wat uitgevinkt hebben want kreeg het gister wel)
knip
Je zal wel hebben aangezet dat je daar altijd je klok wilt weergeven...het is bij windows mobile kiezen of delen, of de klok, of het batterij icoontje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:02
Matched: xperia, x1
Redelijk uitgebreide review maar ook hier lees ik weer tegenstrijdigheden met andere reviews/ gebruikerservaringen. Zo lees je dat de X1 last heeft van lag zo hier en daar met gebruiken van o.a. de panels. Ook verbaasd het me dat in de review de sensitiviteit van de optical d-pad te hoog is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcje
Miki schreef op woensdag 12 november 2008 @ 18:27:
[...]

Redelijk uitgebreide review maar ook hier lees ik weer tegenstrijdigheden met andere reviews/ gebruikerservaringen. Zo lees je dat de X1 last heeft van lag zo hier en daar met gebruiken van o.a. de panels. Ook verbaasd het me dat in de review de sensitiviteit van de optical d-pad te hoog is.
Misschien stond de versie van hun ingesteld op maximale gevoelig heid 8)7

Prutsers :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benmen
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 03-10 18:03
Geen matches
Alcje schreef op woensdag 12 november 2008 @ 18:30:
[...]

Misschien stond de versie van hun ingesteld op maximale gevoelig heid 8)7

Prutsers :X
Dat wou ik dus net gaan zeggen. @joedy het is of klok of batterij. Hij geeft het aan als hij eraan hangt en opgeladen moest worden. Als ie vol zit zie je de normale batterij gewoon weer. Heb eigenlijk nooit de melding gehad batterij vol of wordt opgeladen. ook niet bij eerdere telefoons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een vraagje:

Kan de X1 nou DivX, Xvid en Mpeg4 afspelen??

nog een 2e vraagje:

Is het nog steeds goed voor de accu om de telefoon de eerste keer een hele nacht aan de oplader te leggen?
En is het nog steeds belangrijk dat je de telefoon pas oplaadt wanneer de accu zo goed als leeg is?

[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2008 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dweebus
  • Laatst online: 02-10 13:54
Geen matches
Zojuist ook mijn 1 mogen ontvangen, dus "meteen aan de slag" dacht ik.
Heb alleen problemen met het batterij-klepje op het moment. Sluit niet zo lekker. En als het al dicht zit dan is een zacht tikje tegen de telefoon voldoende om het open te laten springen. Niet zo handig natuurlijk.

Meer mensen die hier last van hebben?

Ik zal morgen eens ff bellen met Hi wat daar de bedoeling van is. Niet zo'n denderende oplossing om er plakband op te doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcje
Geen matches
Dweebus schreef op woensdag 12 november 2008 @ 18:46:
Heb alleen problemen met het batterij-klepje op het moment. Sluit niet zo lekker. En als het al dicht zit dan is een zacht tikje tegen de telefoon voldoende om het open te laten springen. Niet zo handig natuurlijk.

Ik zal morgen eens ff bellen met Hi wat daar de bedoeling van is. Niet zo'n denderende oplossing om er plakband op te doen ;)
Dan zou ik er toch even mee terug gaan. Bij mij zit ie juist muurvast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kev!n
Geen matches
Bij het kleipje zitten pinnetjes.. kijk of deze gelijk staan.. ze moeten een beetje naar beneden wijzen en dan is het probleem opgelost. Het is even spelen maar dat lukt het wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 29-09 19:02
Verwijderd schreef op woensdag 12 november 2008 @ 18:38:
Een vraagje:

Kan de X1 nou DivX, Xvid en Mpeg4 afspelen??

nog een 2e vraagje:

Is het nog steeds goed voor de accu om de telefoon de eerste keer een hele nacht aan de oplader te leggen?
En is het nog steeds belangrijk dat je de telefoon pas oplaadt wanneer de accu zo goed als leeg is?
Wauw, de 0% inzet dagen zijn weer terug. Beide vragen zijn prima te google'en. :X

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Effe een vraagje over de Panels ,die zijn allemaal wel geinig. Maar kun je ook een (zelf gemaakte) foto als achtergrond instellen? Met op de voorgrond alle optie's??? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cambach
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 01-02-2024
Geen matches
Alcje schreef op woensdag 12 november 2008 @ 17:24:
[...]

Geen idee :P Als je het weet let me know. Dat ziet er tenminste goed uit. Zou dat hard leer zijn?
Kan er in de openingspost misschien een hoofdstukje cases bij? Dat is wel zo overzichtelijk toch.

Deze cases zijn ook erg mooi:

http://www.beyzacases.com...ertical-leather-cases.cfm

Iemand enig idee of er een importeur in Nederland is van Beyzacases?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcje
Geen matches
Cambach schreef op woensdag 12 november 2008 @ 19:08:
[...]

Kan er in de openingspost misschien een hoofdstukje cases bij? Dat is wel zo overzichtelijk toch.

Deze cases zijn ook erg mooi:

http://www.beyzacases.com...ertical-leather-cases.cfm

Iemand enig idee of er een importeur in Nederland is van Beyzacases?
Hmm ik wil een hard leren case. maargoed heb nog niet echt wat gezien. Heb hem un gewon zitten in een hoesje van samsonite :) die was maar 17 euro ofzo of midner bij de Mediamarkt :P En zit nog steviger ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsies
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-01-2022

Batsies

E-Developing

Geen matches
Verwijderd schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 23:27:
[...]

Zo ver ik het weet/kunnen vinden is sandisk de enige met een 16gb microsd2.
Ik heb geen transcend, adata, kingston, panasonic of toshiba kunnen vinden.

Ik heb het overigens al besteld, voor zo'n €60,- terwijl een sandisk microsd4 van 8gb 25,- kost
Ok, dus er gaat gewone micro SD geheugen in, voorheen had Sony ericcson geloof ik iets van Micro SD M2 geheugen, dat is het dus niet meer?

(oja, waar het geheugen gekocht?)

E-Developing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 25-09 16:31
Geen matches
Verwijderd schreef op woensdag 12 november 2008 @ 16:38:
[...]

Dat icoontje van opladen krijg ik niet meer bovenin (zal wel weer ergens wat uitgevinkt hebben want kreeg het gister wel)
Ik heb al gekeken maar kan het nergens terugvinden hoe ik het er weer op krijg.
Als je op je klok klikt krijg je een ballon en kan je kiezen om de batterij indicator zichtbaar te maken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Het klinkt heel gek maar mijn stylus werkt niet...

Snap er niets van maar krijg op geen enkele manier iets aan de gang met dat ding. Staat een instelling verkeerd ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand tips voor een WM6.1/Pocketpc/smartphone/push mail noob ;)

Ik wil graag mijn zakelijke mail op mijn X1 ontvangen (push mail).
Volgens de hosting site is dat mogelijk (yourhosting) door de instellingen over te nemen:

In het veld “Inkomende email” typt u uw domeinnaam in, zonder “www.” er voor. U mag hier ook “server*.firstfind.nl” intypen, waar * word vervangen door het nummer van de server waar uw website op word gehost. U kunt hier over meer vinden in uw activerings email.
Bij “Server voor uitgaande email” typt u het adres van de mailserver van uw provider in. Bijvoorbeeld “smtp.planet.nl”.
In het veld “Gebruikersnaam” typt u uw emailgebruikersnaam in, en in het veld “Wachtwoord” typt u uw emailwachtwoord. Deze zijn terug te vinden in uw activerings email.

domeinnaam heb ik of anders server32.firstfind.nl
emailgebruikersnaam en wachtwoord heb ik ook...

wat stel je bij je provider in?
thuis zit ik op wifi met internet UPC
<> thuis dan heb ik een internet verbinding met T-Mobile...
Ik kan er maar 1 instellen, dan maar die van T-Mobile...
Klopt dit?
Zonee, waar maak ik een fout?
Zoja, wie heeft deze instellingen?

Maar als je je SMTP niet correct hebt ingesteld, dan zou je toch wel moeten kunnen ontvangen? Dat werkt ook dus niet... Wie kan mij verder helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Batsies schreef op woensdag 12 november 2008 @ 19:51:
[...]

Ok, dus er gaat gewone micro SD geheugen in, voorheen had Sony ericcson geloof ik iets van Micro SD M2 geheugen, dat is het dus niet meer?

(oja, waar het geheugen gekocht?)
Ik zie dat dat geheugen nog steeds verkocht wordt, maar is dat niet ander soort geheugen? Of is dat compatible...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 12 november 2008 @ 20:01:
Het klinkt heel gek maar mijn stylus werkt niet...

Snap er niets van maar krijg op geen enkele manier iets aan de gang met dat ding. Staat een instelling verkeerd ofzo?
Probeer anders ff om opnieuw uit te lijnen. (Wat je ook bij het begin moest doen), maar doe het dan nu met de stylus i.p.v met de vinger.
Cambach schreef op woensdag 12 november 2008 @ 15:42:
Zeg, ik ben op zoek naar een mooi en normaal hoesje. Gewoon simpel insteekding. Niet van die lelijke business dingen van krussell of die ice 40 ofzo van SE.

In Duitsland krijgen ze deze gratis erbij:

http://www.sonyericsson-c...A210A45D15E2E9F7D5D574243

Weet iemand waar je die kan kopen of heeft iemand zn ding daar gewoon geregisteerd en een gratis case gekregen?
WAUW!!!

Wat een supermooi hoesje, is nog een officiele X1 ook...

Jammer dat deze niet te koop is Sony, heel erg jammer.. ;( ;(
Deze had ik Zeker gekocht.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2008 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benmen
Geen matches
Oké voor mensen die nog vragen hebben over een screenprotector: Ik heb de screenprotector besteld van screenprotector.nl 9,99 als ik het goed heb. Merk Brando. Moet zeggen hij zit er netjes op en het is niet te zien dat er een protector op zit. Aanrader dus.

Deze dus
Alcje schreef op woensdag 12 november 2008 @ 20:13:
[...]

Ik had toch nog een vraag erover he. Mijn vader zei je moet altijd een stukje eruit knippen, waar je hem dan later los kunt maken? Dat is toch geen porum of wel. Heb je echt het hele scherm ermee bedekt? :)
Ik heb hem er gewoon helemaal overheen geplakt snap niet waarom ik een hoekje zou moeten openlaten indien nodig komt er iemand met een beetje lange nagels wel bij.

[ Voor 59% gewijzigd door Benmen op 12-11-2008 20:15 . Reden: dat ding dus ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcje
Benmen schreef op woensdag 12 november 2008 @ 20:10:
Oké voor mensen die nog vragen hebben over een screenprotector: Ik heb de screenprotector besteld van screenprotector.nl 9,99 als ik het goed heb. Merk Brando. Moet zeggen hij zit er netjes op en het is niet te zien dat er een protector op zit. Aanrader dus.
Ik had toch nog een vraag erover he. Mijn vader zei je moet altijd een stukje eruit knippen, waar je hem dan later los kunt maken? Dat is toch geen porum of wel. Heb je echt het hele scherm ermee bedekt? :)

Ik had deze gezien

http://www.smartphoneworl..._Xperia__N_art_44142.html

Maargoed als die van jou ook goed is :)

Zou je zo'n protector ook nodig hebben als je hem gewoon in een hoesje hebt? of slijt het scherm toch door drukken van de stylus?

[ Voor 22% gewijzigd door Alcje op 12-11-2008 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b]

WAUW!!!

Niet te vergeten dat wij Hancock/MicroSDHC gaan krijgen... Maar ik had ook liever een mooi origineel hoesje gehad. Ff later spieken op ebay... maar zal later wel te koop zijn vermoed ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Alcje schreef op woensdag 12 november 2008 @ 20:13:
[...]

Brando is top. Heb die voor de P900 gehad, altijd goed gebleven en als ie er eenmaal op zit, dan hoeft ie er ook niet meer af... Goed slijt en krasvast protectortje. Ik heb nu die ene die bij dat adapt pakket zat. Kon direct mee, had vooraf niet de moeite genomen alvast te bestellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dorkie
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03-10 21:07
Verwijderd schreef op woensdag 12 november 2008 @ 20:02:

Volgens de hosting site is dat mogelijk (yourhosting) door de instellingen over te nemen:

In het veld “Inkomende email” typt u uw domeinnaam in, zonder “www.” er voor. U mag hier ook “server*.firstfind.nl” intypen, waar * word vervangen door het nummer van de server waar uw website op word gehost. U kunt hier over meer vinden in uw activerings email.
Bij “Server voor uitgaande email” typt u het adres van de mailserver van uw provider in. Bijvoorbeeld “smtp.planet.nl”.
In het veld “Gebruikersnaam” typt u uw emailgebruikersnaam in, en in het veld “Wachtwoord” typt u uw emailwachtwoord. Deze zijn terug te vinden in uw activerings email.

Klopt dit?

Maar als je je SMTP niet correct hebt ingesteld, dan zou je toch wel moeten kunnen ontvangen? Dat werkt ook dus niet... Wie kan mij verder helpen?
om te kijken of mijn pushmail werkte heb ik https://www.mobipush.com geprobeerd en dit ging als een tierelier. Hier staat ook hoe je het 1 en ander moet instellen voor je Active Sync (die verzogt de pusmail functie)

Shuttle SP35P2 Pro 4 GB,Intel E6850 XFX 8800 GT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-05 10:38

Xof

Verwijderd schreef op woensdag 12 november 2008 @ 20:02:

Klopt dit?

Ik hoefte helemaal geen smtp in te stellen, ging allemaal automatisch. Ik heb alleen mijn domeinnaam ingevuld + gebruikersnaam en wachtwoord. Daarna ging die gelijk syncen.. kreeg ook helemaal geen vraag via welke verbinding ik dat wilde doen.
Maar zou best kunnen zijn dat dit een feature van Exchange 2007 is dat het zo makkelijk gaat. (Outlook Anywhere)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dorkie
Verwijderd schreef op woensdag 12 november 2008 @ 20:16:
[...]

Brando is top. Heb die voor de P900 gehad, altijd goed gebleven en als ie er eenmaal op zit, dan hoeft ie er ook niet meer af... Goed slijt en krasvast protectortje. Ik heb nu die ene die bij dat adapt pakket zat. Kon direct mee, had vooraf niet de moeite genomen alvast te bestellen...
heb dit hoesje gekocht, voorlopig is dit perfect voor het geld. Hij wordt niet veel groter en hij valt niet op.
(zit wel een randje aan die een beetje scherp is (hij is geperst) maar die heb ik weggeveild met een nagelvijl.
http://www.telecomtelecom...-x1/96_crystal-cases.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcje
dorkie schreef op woensdag 12 november 2008 @ 20:21:
[...]

heb dit hoesje gekocht, voorlopig is dit perfect voor het geld. Hij wordt niet veel groter en hij valt niet op.
(zit wel een randje aan die een beetje scherp is (hij is geperst) maar die heb ik weggeveild met een nagelvijl.
http://www.telecomtelecom...-x1/96_crystal-cases.html
Nou dat vind ik echt een butt product. Je hebt je scherm nieteens beschermd? Dat is toch de reden waarom je hem in een hoesje duwd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcje
Geen matches
Verwijderd schreef op woensdag 12 november 2008 @ 20:16:
[...]

Ja maar als hij er nu wel af moet? :) Bedekt zo'n brando ding dan het hele scherm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benmen
Geen matches
Alcje schreef op woensdag 12 november 2008 @ 20:23:
[...]

Ja maar als hij er nu wel af moet? :) Bedekt zo'n brando ding dan het hele scherm?
Hier bedekt hij ongeveer 99.9% van het scherm alleen aan de bovenkant zit minder dan een halve millimeter ruimte. Kortom dik tevreden. Voorlopig blijft ie goed zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Weet iemand of je het scherm (bijvoorbeeld in het media xpericience -scherm) 90 graden kunt draaien zodat hij landschapsweergave komt zonder dat je het toetsenbord hoeft uit te klappen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

De adapt heeft nog minder speling dan de protector van de p900... maar dit is nu appels met peren vergelijken. Ik heb niet de brando x1 protector... De adapt protector heeft ongeveer een halve mm over aan 1 korte en 1 lange zijde... nagenoeg geen plek over dus... Maar of ie er nog af kan, ik probeer er maar niet aan te denken. Er was wel een soort hard kunststof plaatje meegeleverd om luchtbellen eruit te drukken, misschien krijg je hiermee het ook makkelijker los...

nog een noob vraagje Xof, je hebt het over exchange 2007 en outlook anywhere? Neem aan dat dat op de pc moet staan, maar kan het niet direct zonder tussenkomst van exchange? Wat ik dus wil is dat ik mijn internet verbinding open laat en dat mijn mail direct wordt doorgestuurd. Dus direct van mijn hosting provider direct naar mijn mobiel... Ik zal wel de push techniek verkeerd begrijpen ;)

Omdat als ik aangemeld ben met windows live wel mijn mailtjes direct binnen krijg... of is dit weer heel wat anders??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcje
Geen matches
Benmen schreef op woensdag 12 november 2008 @ 20:29:
[...]

Hier bedekt hij ongeveer 99.9% van het scherm alleen aan de bovenkant zit minder dan een halve millimeter ruimte. Kortom dik tevreden. Voorlopig blijft ie goed zitten.
En dat was die adapt die ik poste toch? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
dorkie schreef op woensdag 12 november 2008 @ 20:16:
[...]

om te kijken of mijn pushmail werkte heb ik https://www.mobipush.com geprobeerd en dit ging als een tierelier. Hier staat ook hoe je het 1 en ander moet instellen voor je Active Sync (die verzogt de pusmail functie)
Ik ga in ieder geval proberebn dorkie, bedankt voor de tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Verwijderd schreef op woensdag 12 november 2008 @ 20:35:
Weet iemand of je het scherm (bijvoorbeeld in het media xpericience -scherm) 90 graden kunt draaien zodat hij landschapsweergave komt zonder dat je het toetsenbord hoeft uit te klappen??
ZUCHT!

Ik denk dat er nu wel al heeel erg vaak is gezegd dat er geen accelerometer op zit...

(nee dus!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benmen
Geen matches
Verwijderd schreef op woensdag 12 november 2008 @ 20:45:
[...]
ZUCHT!
Ik denk dat er nu wel al heeel erg vaak is gezegd dat er geen accelerometer op zit...
(nee dus!)
Nee dat kan dus wel. Je kunt 2 buttons veranderen ik heb er 1 ingesteld zodat ik naar landschapmode ga zonder het keyboard uit te schuiven. Dit had via de search gevonden kunnen worden.
Alcje schreef op woensdag 12 november 2008 @ 20:37:
[...]

En dat was die adapt die ik poste toch? :)
Nee die ik gebruik was de brando, bij mij zit er alleen aan de bovenkant een halve millimeter vandaar de 99.9%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Benmen schreef op woensdag 12 november 2008 @ 20:53:
[

Nee dat kan dus wel. Je kunt 2 buttons veranderen ik heb er 1 ingesteld zodat ik naar landschapmode ga zonder het keyboard uit te schuiven. Dit had via de search gevonden kunnen worden.
Ohja, helemaal vergeten... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dorkie
Geen matches
[...]

Nou dat vind ik echt een butt product. Je hebt je scherm nieteens beschermd? Dat is toch de reden waarom je hem in een hoesje duwd?
nou but vind ik hem niet (verwachte het overigens wel dat ie but zou zijn), heb er ook een screenprotector opzitten.
Ik hoef hem nergens uit te pulken/pielen (uit een leer hoesje )kan hem gewoon gebruiken. en voor die 13 euro hoef je het niet te laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Spb panel -> Tools -> Rotate screen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pyravex
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-03-2023

pyravex

wa jij bob,stoel moet er staan

Geen matches
Dweebus schreef op woensdag 12 november 2008 @ 18:46:

Dat heb ik nou ook, in het klepje zie ik dat er wat heeft gezeten.
Wat heeft Hi er mee gedaan?

ik heb trouwens de t-mobile variant.

|we live in the history of a mad man Mr. G |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheeky
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-10 22:35
Geen matches
Ik las ergens dat de eerste installatie invloed heeft op de gevoeligheid van het scherm. Is dat na tijd ook nog in te stellen? Volgens mij was mijn telefoon namelijk al aan geweest voordat ik 'm kreeg. Wil 'm liever wat gevoeliger hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cambach
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 01-02-2024
Verwijderd schreef op woensdag 12 november 2008 @ 20:07:

WAUW!!!

Ik heb de Sony Ericsson X1 support maar even gemailt of ik er ook niet zo één kan bestellen, desnoods tegen betaling. Vind het wel achterlijk dat er niet gewoon een simpel zwart insteekhoesje te krijgen is voor de X1 zonder drukknoppen, klemmen of wat dan ook.

Bij de Touch HD krijg je 'm bijvoorbeeld standaard erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kev!n
Benmen schreef op woensdag 12 november 2008 @ 20:29:
[...]

Is de reflectie van licht ook vermindert door de screenprotector? Want dat is nog wel irri bij de X1

Btw vandaag heeft hij nog geen 8 uur gedraait met 1 batt :O.. geen wifi gebruikt :S of bleutooth.. erg raar.. ff uitzoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benmen
Geen matches
Cheeky schreef op woensdag 12 november 2008 @ 21:52:
Ik las ergens dat de eerste installatie invloed heeft op de gevoeligheid van het scherm. Is dat na tijd ook nog in te stellen? Volgens mij was mijn telefoon namelijk al aan geweest voordat ik 'm kreeg. Wil 'm liever wat gevoeliger hebben..
Ook dit is te vinden in zoek functie
Start>instellingen>tab 2>scherm soms net even verder kijken de meeste mensen hier pluizen die telefoon zo ver uit en pas als ze weten dat ze het echt niet kunnen vinden komen ze met vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Geen matches
Verwijderd schreef op woensdag 12 november 2008 @ 20:37:
[...]
nog een noob vraagje Xof, je hebt het over exchange 2007 en outlook anywhere? Neem aan dat dat op de pc moet staan, maar kan het niet direct zonder tussenkomst van exchange? Wat ik dus wil is dat ik mijn internet verbinding open laat en dat mijn mail direct wordt doorgestuurd. Dus direct van mijn hosting provider direct naar mijn mobiel... Ik zal wel de push techniek verkeerd begrijpen ;)
Ja dat is idd niet het echte push verhaal zoals Microsoft dat voor ogen heeft :P
Je maakt dan gewoon gebruik van imap neem ik aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcje
Kev!n schreef op woensdag 12 november 2008 @ 22:00:
[...]

Is de reflectie van licht ook vermindert door de screenprotector? Want dat is nog wel irri bij de X1

Btw vandaag heeft hij nog geen 8 uur gedraait met 1 batt :O.. geen wifi gebruikt :S of bleutooth.. erg raar.. ff uitzoeken
Wat me wel opvalt is, dat sommige programmas als je die 1maal opgestart hebt, toch in het geheugen blijven :P gelukkig heb ik zo'n taskmanager ding. Moet je voor de gein maar is kijken. Misschien dat dat er ook wel mee te maken heeft :P

http://www.dotfred.net/TaskMgr.htm

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcje
[...]

Ik zou dan deze pakken:

Screenprotector Sony Ericsson Xperia X1
Beschermt het scherm van uw Sony Ericsson Xperia X1 tegen krassen, het vermindert reflectie en is makkelijk om schoon te maken.
Erg geschikt voor auto-navigatie. Deze screen protector is ideaal voor de heavy users.

De screen protector belemmert de werking van het touchscreen niet sterker nog het scherm wordt beter zichtbaar bij gebruik in de zon.
Wordt standaard geleverd met een speciaal reinigingsdoekje voor de screen protector.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-09 22:17
Geen matches
[...]

Een manier die altijd werkt is een stukje ducktape (dat dikke grijze plakband) erop plakken, en met behulp hiervan je screenprotector eraf halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcje
Geen matches
DaSaN schreef op woensdag 12 november 2008 @ 22:14:
[...]

Een manier die altijd werkt is een stukje ducktape (dat dikke grijze plakband) erop plakken, en met behulp hiervan je screenprotector eraf halen.
Kijk dat is een slimme tip :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Heb gisteren die screenprotector binnen gekregen van smartphoneworld, prima ding.
Maar helaas krijg je dat ding er nauwelijks stof vrij op.
Zitten dus miniscule stofjes onder het scherm. Niet echt hinderlijk.
Maar verder heb ik geen verschil gemerkt met de werking van de telefoon tussen 't standaard bescherm folie laagje en de screenprotector.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dweebus
  • Laatst online: 02-10 13:54
Geen matches
pyravex schreef op woensdag 12 november 2008 @ 21:42:
[...]

Nog niks mee gedaan, morgen bellen :) Maar moet Hi bellen wanneer het toestel "defect" wordt aangeleverd. Lijkt me tenminste niet dat het zo hoort...
Niet echt bruikbaar op het moment namelijk :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dorkie
Geen matches
pyravex schreef op woensdag 12 november 2008 @ 21:42:
[...]

ik ben er mee terug gegaan naar T-mobile en 3 andere geprobeerd en die hadden het ook. omdat ik de eerste was die hem daar gekocht had en ook als eerste terug was konden ze me weinig bieden. Heb ze een aantekeinign laten maken in het systeem, mocht hij op een gegeven moment niet meer vastclicken.
Heb zelf maar een oplossing bedacht: dat achterklepje is van metaal: heb hem heel licht verbogen zodat ie beter klemt, en sindsdien laat ie niet meer los

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shivan_20
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 03-10 13:35
[...]

Hmm...idd een aandachtspuntje. Mijne draait vanaf vanmorgen kwart voor 7 en heeft nu nog 2 streepjes over (in batterijbeheer, dus 1 streepje op het normale scherm).
Heb behoorlijk wat geklooid met wifi en gps en ook nog wat gebeld, gemaild en 3G (HSDPA) gebruikt om te internetten, erg netjes moet ik zeggen (al deed mijn k850i het met gemak 3 dagen, maar die draait dan ook geen wm6.1 en had geen fancy wifi of gps ;))

Misschien moet de batterij wat vaker gebruikt worden, schijnt dat de capaciteit na een paar keer opladen steeds hoger wordt (je hoeft hem met dit type batterij NIET helemaal te ontladen trouwens).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb eindelijk ook mijn Xperia binnen, voordat hij binnen was was ik erg ongeduldig.
Eenmaal binnen, heel mooi, scherpe scherm leuke kleurtjes en toen was het gewoon weer dat windows shell (lelijk dus)
Vergeleken met de omnia vind ik momenteel de omnia ietsje fijner werken. Misschien even wennen

Maar ik heb nu al wat vastlopertjes gehad bij de camera. En de speakertje is teleurstellend!

Ik heb nog een probleem, als ik de softkeys aanpas blijft het op de "vandaag" scherm vas met agenda en namen en dit vind ik wel een lelijk schoonheids foutje.
Hebben andere mensen dit probleem ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Alcje schreef op woensdag 12 november 2008 @ 22:10:
[...]

Wat me wel opvalt is, dat sommige programmas als je die 1maal opgestart hebt, toch in het geheugen blijven :P gelukkig heb ik zo'n taskmanager ding. Moet je voor de gein maar is kijken. Misschien dat dat er ook wel mee te maken heeft :P

http://www.dotfred.net/TaskMgr.htm

:P
Dus je hebt een tweede task manager naast de task manager die met de X1 komt? 8)7 Kijk voor de gein eens onder Start > Instellingen > Systeem > Taakbeheer, of onder het menuutje rechtsbovenin als alle programma's geminimaliseerd zijn. Maargoed, standaard staat de X1 ingesteld dat programma's worden gesloten als je het kruisje indrukt. Helaas vallen de hardware OK-knoppen hier niet onder, dus je moet echt op het scherm drukken willen ze afsluiten.
Verwijderd schreef op woensdag 12 november 2008 @ 22:47:
Ik heb eindelijk ook mijn Xperia binnen, voordat hij binnen was was ik erg ongeduldig.
Eenmaal binnen, heel mooi, scherpe scherm leuke kleurtjes en toen was het gewoon weer dat windows shell (lelijk dus)
Vergeleken met de omnia vind ik momenteel de omnia ietsje fijner werken. Misschien even wennen

Maar ik heb nu al wat vastlopertjes gehad bij de camera. En de speakertje is teleurstellend!

Ik heb nog een probleem, als ik de softkeys aanpas blijft het op de "vandaag" scherm vas met agenda en namen en dit vind ik wel een lelijk schoonheids foutje.
Hebben andere mensen dit probleem ook?
Huh? Als je de softkeys aanpast pas je de functie van de hardware-knoppen aan, heeft niks te maken met wat er onderaan op het scherm staat.

[ Voor 33% gewijzigd door Tsunami op 12-11-2008 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Tsunami schreef op woensdag 12 november 2008 @ 22:50:

Huh? Als je de softkeys aanpast pas je de functie van de hardware-knoppen aan, heeft niks te maken met wat er onderaan op het scherm staat.
Oh shi... Ik snap wat je bedoeld. Ik had het zelf niet door. De softkeys werken wel maar ik vind het zo lelijk met dat agenda en contacten. Beetje verwarrend op de touchscreen is gewoon wat er staat en de knopjes zelf is wat er is toegewezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheeky
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-10 22:35
Geen matches
Benmen schreef op woensdag 12 november 2008 @ 22:01:
[...]

Ook dit is te vinden in zoek functie
Start>instellingen>tab 2>scherm soms net even verder kijken de meeste mensen hier pluizen die telefoon zo ver uit en pas als ze weten dat ze het echt niet kunnen vinden komen ze met vragen.
Dat had ik ook wel gevonden Einstein. Wist niet dat de optie uitlijnen ook verantwoordelijk was voor de drukgevoeligheid..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op de Xperia heb ik een mail account aangemaakt die om de 30 minuten controleerd of er nieuwe mail is. Maar voordat ik ook midden in de nacht wordt gewekt door een nieuwe mail, ben ik opzoek gegaan of je bepaalde tijden kan instellen wanneer er voor nieuwe mail wordt gecontroleerd. Alleen kan ik dat nergens vinden.

Is dit uberhaupt mogelijk? Miss met een third-party programma ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cambach schreef op woensdag 12 november 2008 @ 21:59:
[...]

Ik heb de Sony Ericsson X1 support maar even gemailt of ik er ook niet zo één kan bestellen, desnoods tegen betaling. Vind het wel achterlijk dat er niet gewoon een simpel zwart insteekhoesje te krijgen is voor de X1 zonder drukknoppen, klemmen of wat dan ook.

Bij de Touch HD krijg je 'm bijvoorbeeld standaard erbij.
De Xperia case van beyzacases is overigens ook zonder beltclip te bestellen.
Wat je dan hebt is een keurig zwarte insteek hoes zonder franjes.

iets anders...
wat mij heel handig lijkt is een "memo panel".
Panel openen,... even iets erop krabbelen. En dat het gekrabbel erop blijft staat totdat ik het zelf wis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashy
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 29-09 15:03
Ik heb hem vandaag ook EINDELIJK vast mogen houden, en wat is ie klein! ik dacht echt dat ie groter/dikker zou zijn, maar wat is ie toch ook ongeloofelijk mooi! hehe Ik was in de T-Mobile shop in Den Haag, daar hadden ze er eentje op de plank. Maar wat mij opviel (weet niet of dit bij alle T-mobile Xperia gevallen is) was dat er geen opera op zat, geen googlemaps/googlepanel, vrij weinig sofware in zijn geheel... en ik vond hem behoorlijk brak aanvoelen. De multitouch key was erg diep in het toestel gezonken (is dit normaal?) en werkte nog niet echt fijn. Ook waren enkele handelingen niet helemaal zoals ze hoorden, bugs op het scherm, slechte weergave van het wisselen van scherm... Ik neem aan dat het toch een soort van showmodel was... want ik hoop niet dat als ik er straks een heb dat ie dan zo is.

Verder heb ik natuurlijk nog positieve dingen te melden, hij is dus VERDOMDE klein, het tobo is rammend mooi en degelijk, het hele toestel is sowieso degelijk, super mooi brushed metal! I LOVE IT! Wel had ik als ie dicht was dat de kier tussen tobo en scherm zeg maar wat ver openstond, en er zat enige speling (vond het veel) in... Kunnen mensen dit bevestigen? en waar blijven al die filmpjes van hoe mooi ie wel niet is!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kev!n
Geen matches
Shivan_20 schreef op woensdag 12 november 2008 @ 22:29:
[...]

Hmm...idd een aandachtspuntje. Mijne draait vanaf vanmorgen kwart voor 7 en heeft nu nog 2 streepjes over (in batterijbeheer, dus 1 streepje op het normale scherm).
Heb behoorlijk wat geklooid met wifi en gps en ook nog wat gebeld, gemaild en 3G (HSDPA) gebruikt om te internetten, erg netjes moet ik zeggen (al deed mijn k850i het met gemak 3 dagen, maar die draait dan ook geen wm6.1 en had geen fancy wifi of gps ;))

Misschien moet de batterij wat vaker gebruikt worden, schijnt dat de capaciteit na een paar keer opladen steeds hoger wordt (je hoeft hem met dit type batterij NIET helemaal te ontladen trouwens).
Nu ist zo dat ik hem al heb vanaf donderdag haha.. maarja misschien het vele internetten hier op werk.. maarja dan nog. Meet het morgen weer een x..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcje
Tsunami schreef op woensdag 12 november 2008 @ 22:50:
[...]

Dus je hebt een tweede task manager naast de task manager die met de X1 komt? 8)7 Kijk voor de gein eens onder Start > Instellingen > Systeem > Taakbeheer, of onder het menuutje rechtsbovenin als alle programma's geminimaliseerd zijn. Maargoed, standaard staat de X1 ingesteld dat programma's worden gesloten als je het kruisje indrukt. Helaas vallen de hardware OK-knoppen hier niet onder, dus je moet echt op het scherm drukken willen ze afsluiten.
Ja dat weet ik, maar die flashed de boel een beetje :P want die zegt dat er niks open staat.

Installeer die andere maar is :P En je ziet het verschil. Tevens zit daar ook een regdit bij en alles wat je maar nodig hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 12 november 2008 @ 23:00:
Op de Xperia heb ik een mail account aangemaakt die om de 30 minuten controleerd of er nieuwe mail is. Maar voordat ik ook midden in de nacht wordt gewekt door een nieuwe mail, ben ik opzoek gegaan of je bepaalde tijden kan instellen wanneer er voor nieuwe mail wordt gecontroleerd. Alleen kan ik dat nergens vinden.

Is dit uberhaupt mogelijk? Miss met een third-party programma ofzo?
Volgens mij ben ik die optie tegengekomen...
Bij hetzelfde scherm als je aan kan geven om de hoeveel minuten die moet checken, kan je ook een periode aangeven wanneer die dat moet doen... maar goed, ik krijg m (ook niet met Mobisync) ingesteld...

Hij haalt mijn mail niet op... ben geen expert in mail en netwerkconfiguratie..

Oja, mijn batterij levensduur ervaring...
vanochtend weg met 7 uur met volle batterij...
vanaf half 9 continu internet verbinding, maar geen dataverkeer (behalve dat Windows Live signed is)...
twee korte telefoongesprekken
wat mail gechecked, paar paginas geladen
geen wifi, geen bluetooth, geen muziek...
weer mee terug in de auto gereden (roaming?)
thuis nog wat accounts mee proberen te configureren
rond 8 uur in de avond moest ie aan het infuus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Day24
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 25-10-2023
Wat betreft de batterij.... Ik zit op mijn tweede dag van normaal gebruik (heb hem langer hoor, maar heb mijn X1 nu ongeveer 48 uur geleden voor het laatst een uurtje aan de oplader gehad) met per dag ongeveer een uur bellen en ongeveer een half uur internet gebruik. Daarnaast natuurlijk hier en daar even wat aan collega's laten zien enzo. En mijn batterij is nog niet voor de helft leeg. Ik moet nog 1 streepje en dan is hij op de helft.
Misschien dat dit is omdat ik voor deze twee dagen de X1 redelijk vaak aan de oplader heb gelegd in de avond. Iedere avond een uurtje ofzo, en elke keer als ik er iets op installeer.

@Crashy. Ik dacht eerst ook dat er een enorme kier tussen het bovenste en onderste gedeelte van de X1 zat, maar dat is dus niet zo. Er zit wel een klein beetje speling, maar wat jij waarschijnlijk als een kier heb gezien is de ruimte waar ook de LEDjes zitten. Als je de ruimte van de LEDjes even wegdenkt valt de kier enorm mee.

Dan nog even iets anders.... Ik heb dus geen enkel idee hoe ik mijn wifi op dit ding aan de praat krijg. Ik heb echt al behoorlijk wat geprobeerd. Mijn router is beschermd middels WPA2 (de router zegt zelf WPA2 personal) en ik kan wel wpa2 selecteren op de X1, en ik kan ook de juiste encryptie selecteren.... Nou is het alleen zo dat mijn netwerk ook nog eens verborgen is (de naam is niet af te lezen), EN heeft de X1 alleen een wpa2 er in staan die anders heet dan wpa2 personal.... heeft iemand hier enig idee welke settings ik in de x1 moet veranderen? Ik heb mijn Archos juist heel makkelijk kunnen configureren, maar de X1 weigert gewoon. Of weet iemand een goede site waar iets op staat, ik krijg het gewoon niet voor elkaar....

Verwijderd

Is er al een versie van Slide 2 Unlock beschikbaar voor de Xperia? Versie 1.21 werkt niet op de Xperia

• Dbm12
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-10 19:59
Day24 schreef op woensdag 12 november 2008 @ 23:35:
Wat betreft de batterij.... Ik zit op mijn tweede dag van normaal gebruik (heb hem langer hoor, maar heb mijn X1 nu ongeveer 48 uur geleden voor het laatst een uurtje aan de oplader gehad) met per dag ongeveer een uur bellen en ongeveer een half uur internet gebruik. Daarnaast natuurlijk hier en daar even wat aan collega's laten zien enzo. En mijn batterij is nog niet voor de helft leeg. Ik moet nog 1 streepje en dan is hij op de helft.
Misschien dat dit is omdat ik voor deze twee dagen de X1 redelijk vaak aan de oplader heb gelegd in de avond. Iedere avond een uurtje ofzo, en elke keer als ik er iets op installeer.

@Crashy. Ik dacht eerst ook dat er een enorme kier tussen het bovenste en onderste gedeelte van de X1 zat, maar dat is dus niet zo. Er zit wel een klein beetje speling, maar wat jij waarschijnlijk als een kier heb gezien is de ruimte waar ook de LEDjes zitten. Als je de ruimte van de LEDjes even wegdenkt valt de kier enorm mee.

Dan nog even iets anders.... Ik heb dus geen enkel idee hoe ik mijn wifi op dit ding aan de praat krijg. Ik heb echt al behoorlijk wat geprobeerd. Mijn router is beschermd middels WPA2 (de router zegt zelf WPA2 personal) en ik kan wel wpa2 selecteren op de X1, en ik kan ook de juiste encryptie selecteren.... Nou is het alleen zo dat mijn netwerk ook nog eens verborgen is (de naam is niet af te lezen), EN heeft de X1 alleen een wpa2 er in staan die anders heet dan wpa2 personal.... heeft iemand hier enig idee welke settings ik in de x1 moet veranderen? Ik heb mijn Archos juist heel makkelijk kunnen configureren, maar de X1 weigert gewoon. Of weet iemand een goede site waar iets op staat, ik krijg het gewoon niet voor elkaar....
In principe klik je aan dat je netwerk verborgen is, vul je het SSID in. Vermeld je dat hij WPA2 (ongeacht of het personal of enterprise is) en kies je de beveiligingssoort. Hierna moet het gewoon werken? Althans bij mij werkt een verborgen netwerk prima op die manier.....

@andere gedeelte van je tekst voor de persoon waar je op reageerd.

t-mobile versie heeft WEL opera erop. Alleen heeft ie het logo van web and walk gekregen. Maar tis gewoon opera 9.5. Verder qua bugs... ik ben ze niet tegengekomen... Showmodel waar mensen beetje ruig mee zijn geweest dus :P

[ Voor 6% gewijzigd door Dbm12 op 13-11-2008 00:32 ]

http://luxeofzuinig.blogspot.com/

• Benmen
Geen matches
Cheeky schreef op woensdag 12 november 2008 @ 23:00:
[...]

Dat had ik ook wel gevonden Einstein. Wist niet dat de optie uitlijnen ook verantwoordelijk was voor de drukgevoeligheid..
Daar hoef ik geen einstein voor te zijn een simpele zoek voldoet hiervoor al. ;) :z

• Day24
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 25-10-2023
hmmm.... ja.... zo had ik de wifi dus ook al ingesteld... maar dat werkt dus niet.... Heb dus ook al via de router de wizard voor een nieuw apparaat toevoegen gedaan, maar ook dat helpt niet..... dus ik weet het gewoon niet meer.... de X1 ziet trouwens wel allemaal andere netwerken.....

Verwijderd

Day24 schreef op donderdag 13 november 2008 @ 01:43:
hmmm.... ja.... zo had ik de wifi dus ook al ingesteld... maar dat werkt dus niet.... Heb dus ook al via de router de wizard voor een nieuw apparaat toevoegen gedaan, maar ook dat helpt niet..... dus ik weet het gewoon niet meer.... de X1 ziet trouwens wel allemaal andere netwerken.....
Misschien eerst alle beveiligingen uitzetten + de mac filters uit en dan proberen of het werkt.

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:26
Verwijderd schreef op donderdag 13 november 2008 @ 00:05:
Is er al een versie van Slide 2 Unlock beschikbaar voor de Xperia? Versie 1.21 werkt niet op de Xperia
Ze zijn intussen al bij versie 1.35 dus zou ik die eerst maar ff proberen.

• TimmieVelthuis
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 03-10 14:49
Geen matches
Vraag over de membership-site, daar moet je nl je imei-nummer opgeven.

Zitten hier risico's aan?

Is al gevraagd aan het eind van vorig topic, maar daar vond ik het antwoord niet heel verhelderend.

Verwijderd

Weet iemand of er een applicatie is voor de X1 die (net als op de iphone) kan luisteren naar een stukje muziek en vervolgens met de artiest & titel terug komt?

En hoe stel je in dat je niet op het moment van de afspraak nog eens een reminder krijgt?
Leuk met al die verjaardagen in je toestel, om 00:00 gaat dat ding af. *schrik*
Heb in Outlook ingesteld dat er 12u van te voren een reminder moet worden gegeven.

• Benmen
Verwijderd schreef op donderdag 13 november 2008 @ 08:11:
Weet iemand of er een applicatie is voor de X1 die (net als op de iphone) kan luisteren naar een stukje muziek en vervolgens met de artiest & titel terug komt?
Je bedoelt track id dat zat ook al op mijn w950i van 2/3 jaar oud:')
Maar snap wat je bedoelt misschien komen ze daar nog mee.

Verwijderd

Ja, Sony Ericsson was hier de eerste mee op eerdere telefoons.

Het heet: TrackID music recognition

En zit ook op de X1.

Verwijderd

Yep, that's it.
Waar vind ik die dan op m'n X1?
Staat niet tussen programma's.

Deze op internet gevonden:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=439974

Maar die werkt niet.

[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2008 08:58 ]

• WoBaDijk
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08-01 21:20

WoBaDijk

Aapje

Day24 schreef op donderdag 13 november 2008 @ 01:43:
Hoe ik het heb gedaan:

Router open gezet voor apparaat.

Vervolgens in het WiFi menu nieuw netwerk toevoegen. Daar kan je aanvinken of het netwerk verborgen is (in jouw geval doen dus). Vervolgens kun je bij het wachtwoord kiezen uit WPA2 & WPA2-PSK. Die laatste werkte is WPA2-personal. Wachtwoord invoeren en klaar.

Apple MacBook Pro 13" 2,53Ghz | 4Gb | GeForce 9400M | 250Gb HDD |

• gwystyl
  • Laatst online: 09:59

gwystyl

Beugeltje dan maar?

En hoe stel je in dat je niet op het moment van de afspraak nog eens een reminder krijgt?
Leuk met al die verjaardagen in je toestel, om 00:00 gaat dat ding af. *schrik*
Heb in Outlook ingesteld dat er 12u van te voren een reminder moet worden gegeven.
Windows Mobile neemt gewoon de alarmen van Outlook over. Als je het daar dus ingesteld hebt, krijg je ze ook op de X1. Standaard komt er een 15min vantevoren.
Bij outlook zet je dat als volgt uit:
Extra - Opties - vinkje voor 'Standaardherinnering' uitzetten (outlook 2007)
Bij Outlook mobile zet je dat als volgt uit:
Menu - Tools - Options - Appointments - vinkje voor 'set reminders for new items' uitzetten
Wat ik verder altijd doe is in Outlook (niet mobile) het woord 'verjaardag' intypen in het zoekvak. Je krijgt dan je hele lijst, zodat je gemakkelijk kan sorteren op wel/geen herinnnering. Vervolgens klik je op het belletje bij de afspraken met een herinnering om hem weg te halen.

Verwijderd

Geen matches
Die herinnering heb ik juist ingesteld op 12u van te voren.
Gistermiddag kreeg ik dus netjes om 12u een reminder van een verjaardag die vandaag is.
Echter kreeg ik deze dus óók nog om 12u vannacht, dat vond ik wat minder.

Vinkje @ Windows Mobile stond al uit.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2008 08:42 ]

• Benmen
Verwijderd schreef op donderdag 13 november 2008 @ 08:37:
Yep, that's it.
Waar vind ik die dan op m'n X1?
Staat niet tussen programma's.
Geen idee misschien moet het nog ontwikkeld worden als Panel. Misschien kun je het vragen aan XDA of het mogelijk is, zo ja vragen of ze dat willen ontwikkelen.

Verwijderd

Geen matches
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=439974
Die werkt niet, althans hij herkend geen nummers van de radio.

• FurY_84
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 30-09 13:18
Geen matches
Ik vroeg me af of iemand hier Handango Inhand al heeft gebruikt en me kan uitleggen wat dat doet. Ook vraag ik me af, wat dat piepkleine icoontje op mijn 'normale' panel doet. Kan het niet aanklikken ofzo.

Voor de rest vind ik t toestel echt super werken! Snel en ik heb t idee dat ik iedere keer weer nieuwe features ontdek. Ben nog lang niet uitgespeeld.

• psy
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 24-09 14:16

psy

Crashy schreef op woensdag 12 november 2008 @ 23:11:
Ik heb hem vandaag ook EINDELIJK vast mogen houden, en wat is ie klein! ik dacht echt dat ie groter/dikker zou zijn, maar wat is ie toch ook ongeloofelijk mooi! hehe Ik was in de T-Mobile shop in Den Haag, daar hadden ze er eentje op de plank. Maar wat mij opviel (weet niet of dit bij alle T-mobile Xperia gevallen is) was dat er geen opera op zat, geen googlemaps/googlepanel, vrij weinig sofware in zijn geheel... en ik vond hem behoorlijk brak aanvoelen. De multitouch key was erg diep in het toestel gezonken (is dit normaal?) en werkte nog niet echt fijn. Ook waren enkele handelingen niet helemaal zoals ze hoorden, bugs op het scherm, slechte weergave van het wisselen van scherm... Ik neem aan dat het toch een soort van showmodel was... want ik hoop niet dat als ik er straks een heb dat ie dan zo is.

Verder heb ik natuurlijk nog positieve dingen te melden, hij is dus VERDOMDE klein, het tobo is rammend mooi en degelijk, het hele toestel is sowieso degelijk, super mooi brushed metal! I LOVE IT! Wel had ik als ie dicht was dat de kier tussen tobo en scherm zeg maar wat ver openstond, en er zat enige speling (vond het veel) in... Kunnen mensen dit bevestigen? en waar blijven al die filmpjes van hoe mooi ie wel niet is!!!
Opera zit er wel op zoals iemand anders ook al zei. Googlepanel kan je op je T-Mobile toestel er zelf op zetten (staat ook in dit topic). Wisselen van panel ziet er een beetje gek uit, klopt ook. Die kier en die speling was mij ook al opgevallen al vind ik dat erg meevallen.

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

• thomahawks
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16-06 10:19
Alcje schreef op woensdag 12 november 2008 @ 22:14:
[...]

Ik zou dan deze pakken:

Screenprotector Sony Ericsson Xperia X1
Beschermt het scherm van uw Sony Ericsson Xperia X1 tegen krassen, het vermindert reflectie en is makkelijk om schoon te maken.
Erg geschikt voor auto-navigatie. Deze screen protector is ideaal voor de heavy users.

De screen protector belemmert de werking van het touchscreen niet sterker nog het scherm wordt beter zichtbaar bij gebruik in de zon.
Wordt standaard geleverd met een speciaal reinigingsdoekje voor de screen protector.
Deze gebruik ik ook en het bevalt goed. De bovenkant van de screenprotector is gladder dan het scherm zelf en dat vind ik prettiger bij het slepen met je vinger of pen over het scherm.

Ik heb ze gekocht bij GSMweb: http://www.gsmweb.nl/forms3/0566.htm Daar zijn ze 10 euro p/s ipv 15 euro, maar wel excl 2,50 euro verzendkosten (dus meteen 2 besteld).

En mochten mensen nog opzoek zijn naar een mogelijkheid om dvd's gemakkelijk over te zetten op je xperia met de 800x480 resolutie (en verschillende zoom functies): SpB Mobile DVD (25 dollar, http://www.spbsoftwarehouse.com/products/mobiledvd/?nl). Hiermee kun je in .wmv opnemen, al is dit niet aan te raden voor 800x480 en in xvid, wat perfect is voor deze resolutie. Hiervoor heb je wel coreplayer nodig, maar dat is de 30 dollar zeker waard. Alleen de ondertiteling krijg ik nog niet goed aan de praat, maar verder een eenvoudig en goed programma.

Verwijderd

Eergisteren bij vodafone binnegestapt en gelijk maar de xperia meegenomen.
Toch raar, bijna een jaar wachten en hem nu ineens hebben.
Maar ik heb gelijk een vraag, dit vraag ik eigenlijk omdat ik nog in mijn 5 dagen omruilgarantie zit.

Als ik een foto wil maken en het is donker in de kamer (en dus ook op het scherm), zie ik aan 1 kant van de rand een lichte vlek, alsof de behuizing daar te strak zit en een drukplek veroorzaak.
Hebben jullie dit ook???

Verwijderd

Geen matches
Heeft iemand SE's UPDATE SERVICE al geprobeerd?

Als ik dat doe kom ik tot het schem met gekleurde balken op mijn toestel en dan sluit ik de USB kabel aan. Maar daarna gebeurt er helemaal niets meer. Niets op de PC en niets op het toestel! Ook niet na een half uur wachten.

Andere ervaringen?

Pedroo

• psy
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 24-09 14:16

psy

Wat ik echt niet snap. Waarom een mooie GSM/smartphone kopen als de Xperia en er dan een lelijk hoesje omheen frotten? Dat vind ik echt onbegrijpelijk. Ook zo'n screenprotector vind ik ook maar zozo. Als het scherm niet tegen normaal gebruik kan weet ik het ook niet meer. Die telefoon is om te gebruiken, of je moet hem in de kast leggen :O

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

• buttonfreak85
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 30-08 20:29
Geen matches
Moet zeggen dat ik ook nog niet zeker weet of ik er een screenprotector op doe. Mijn HTC Wizard is nu 3 jaar oud, nooit screenprotector op gehad en ziet er nog prima uit. Gewoon voorzichtig mee zijn en heb het scherm altijd naar de binnenkant in mn broekzak zitten zodat er niet iets per ongeluk tegenaan kan stoten. Verder uiteraard ook geen sleutels oid samen met je phone in de broekzak doen, dan komt het volgens mij wel goed :)

• Alcje
TimmieVelthuis schreef op donderdag 13 november 2008 @ 07:44:
Vraag over de membership-site, daar moet je nl je imei-nummer opgeven.

Zitten hier risico's aan?

Is al gevraagd aan het eind van vorig topic, maar daar vond ik het antwoord niet heel verhelderend.
Nee kan geen kwaad. Er zijn mensen die hadden er een stikker van op de doos zitten! :) Dus zal heus wel goed zijn :)
thomahawks schreef op donderdag 13 november 2008 @ 09:53:
[...]

Deze gebruik ik ook en het bevalt goed. De bovenkant van de screenprotector is gladder dan het scherm zelf en dat vind ik prettiger bij het slepen met je vinger of pen over het scherm.

Ik heb ze gekocht bij GSMweb: http://www.gsmweb.nl/forms3/0566.htm Daar zijn ze 10 euro p/s ipv 15 euro, maar wel excl 2,50 euro verzendkosten (dus meteen 2 besteld).

En mochten mensen nog opzoek zijn naar een mogelijkheid om dvd's gemakkelijk over te zetten op je xperia met de 800x480 resolutie (en verschillende zoom functies): SpB Mobile DVD (25 dollar, http://www.spbsoftwarehouse.com/products/mobiledvd/?nl). Hiermee kun je in .wmv opnemen, al is dit niet aan te raden voor 800x480 en in xvid, wat perfect is voor deze resolutie.
Hmm ik bestel heb toch maar even dan die Screen Protecter en ga gelijk even die SPb Mobile bestellen :)

Core player had ik al gekocht :9
Verwijderd schreef op donderdag 13 november 2008 @ 10:21:
Heeft iemand SE's UPDATE SERVICE al geprobeerd?

Als ik dat doe kom ik tot het schem met gekleurde balken op mijn toestel en dan sluit ik de USB kabel aan. Maar daarna gebeurt er helemaal niets meer. Niets op de PC en niets op het toestel! Ook niet na een half uur wachten.

Andere ervaringen?

Pedroo
Ik heb wat gelezen op XDA dat je dat nietmoest doen! Iemand had dat gedaan en ze hele telefoon deed niks meer >:) Ik wacht daar dus ook wel even mee.

• Alcje
Over de vraag of je je eigen foto als panal kon, ja dat kan zeker! Maar of je dat wilt.. tjah dat is wat anders!

Overigens zijn er weer wat nieuwe dingetjes erbij gekomen!

Allereerst een bling bling panel haha :D

Zie : http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=442812

Touch-IT Blackstone Manila (with black clock, I also removed green highlights and the green buttons) - WORKING ON EXPERIA
Touch-IT Blackstone Album - WORKING ON EXPERIA
Touch-IT BlackStone ConcurrenceMgr - WORKING ON EXPERIA
Touch-IT BlackStone LargeTitlebar - WORKING ON EXPERIA
Touch-IT Blackstone Streaming Media - WORKING ON EXPERIA
Touch-IT Blackstone Startmenu - WORKING ON EXPERIA
Touch-IT Blackstone StreamingSrcFilter - WORKING ON EXPERIA
Touch-IT Blackstone Dshow - NOT WORKING FOR XPERIA
Touch-IT Blackstone FullscreenPlayer - WORKING ON EXPERIA (ALSO INCLUDED IN YOUTUBE CAB)
Touch-IT BlackStone mHubVO - WORKING ON EXPERIA
Touch-IT Blackstone SocialNetworksEngine
Touch-IT Blackstone AudioManager - WORKING ON EXPERIA
Touch-IT Blackstone mp3Trimmer - WORKING ON EXPERIA
Touch-IT Blackstone Youtube (it start fine, but has the "cant play video error. If you wanna try help find sollution that work on xperia, please report your findings)
Touch-IT Blackstone Autoshortcut - WORKING ON EXPERIA

Link: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=442154

Have fun with it! :D :9

• DaSaN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-09 22:17
Hmm ik bestel heb toch maar even dan die Screen Protecter en ga gelijk even die SPb Mobile bestellen :)

Core player had ik al gekocht :9
SPB mobile Shell kun je gratis downloaden, omdat een licentie hiervoor standaard bij je xperia zit!

Je moet dan wel de speciale panel-versie downloaden van de SE-site:

http://www.sonyericsson.c...Id=-1;contentItemId=34685

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 13 november 2008 @ 00:05:
Versie 1.35 is beschikbaar en werkt prima, alleen in landscape niet.

ET

• Alcje
DaSaN schreef op donderdag 13 november 2008 @ 11:21:
[...]

SPB mobile Shell kun je gratis downloaden, omdat een licentie hiervoor standaard bij je xperia zit!

Je moet dan wel de speciale panel-versie downloaden van de SE-site:

http://www.sonyericsson.c...Id=-1;contentItemId=34685
Ja ik bedoelde SPB Mobile DVD :P

Verwijderd

Geen matches
[...]

Ik heb wat gelezen op XDA dat je dat nietmoest doen! Iemand had dat gedaan en ze hele telefoon deed niks meer >:) Ik wacht daar dus ook wel even mee.
Kun je me verwijzen naar dat verhaal?

• Alcje
Geen matches
Verwijderd schreef op donderdag 13 november 2008 @ 11:34:
[...]

Kun je me verwijzen naar dat verhaal?
Ja ik zat dus al te kijken maar kon hem zo 1-2-3 niet vinden. Ik ga wel even voor je zoeken.

http://forum.xda-develope...t=443956&highlight=update

Ik zou er maar even mee wachten haha :P

[ Voor 6% gewijzigd door Alcje op 13-11-2008 11:40 ]

• Xof

Xof

Geen matches
Alcje, even tussendoor.. je maakt wel heel erg veel gebruik van de bold tags, dat is erg irritant. Zou je dat wat willen minderen? Het is niet nodig om elke zin bold te maken, anders worden jouw teksten ook wel gelezen.

• Alcje
Geen matches
Xof schreef op donderdag 13 november 2008 @ 12:34:
Alcje, even tussendoor.. je maakt wel heel erg veel gebruik van de bold tags, dat is erg irritant. Zou je dat wat willen minderen? Het is niet nodig om elke zin bold te maken, anders worden jouw teksten ook wel gelezen.
O nou sorry dat je je er aan stoort. :X Ik deed dat alleen in post waar ik dus in 1 post op meerdere mensen reply. Om nou voor voor elk iemand waar je op replied 1 post te maken is ook weer zo krom. Dan heb je ladingen onder elkaar. Maar aangezien als het niet bold stond, het beetje onduidelijke weerboel van text was, had ik mijn reacties even bold gemaakt zodat het makkelijker leesbaar was :?

Dus tja 8)

Edit Ow trouwens hij zet het in blokken neer pff dat zie je dus niet in de edit vieuw lol :P

[ Voor 6% gewijzigd door Alcje op 13-11-2008 13:01 ]

• F-Tim
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-09 12:03
Misschien een tip voor mensen die TouchFlo 3D gebruiken op hun X1.... op deze link kun je de Comm Manager als tabblad voor TF3D downloaden, dat is echt super handig! Scheelt je weer een paar handelingen...

Enne, voor de mensen die de Blackstone Volume Control tool installeren die op XDA te vinden is, als je dit doet verlies je op het SPB Panel de kalender. Sommigen zal dat niet storen, maar anderen juist weer wel!

Wanna play?

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-10 21:11

Yucko

One clown to rule them all !

Geen matches
Verwijderd schreef op woensdag 12 november 2008 @ 22:17:
Heb gisteren die screenprotector binnen gekregen van smartphoneworld, prima ding.
Maar helaas krijg je dat ding er nauwelijks stof vrij op.
Zitten dus miniscule stofjes onder het scherm. Niet echt hinderlijk.
...
Als je nu eens probeert in een badkamer waar je het warme water een tijdje hebt laten lopen. Dan met een doek goed schoonmaken en aanbrengen Denk dat je dan heel weinig stofdeeltjes onder je protector zult hebben. Zo ga ik het straks ook doen :)

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Pagina: 1 ... 6 ... 19 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Discussie over abonnementen en levertijden kan in [ABO] Het X1 levertijden en abonnementen topic.