Toon posts:

Goede 24" monitor

Pagina: 1
Acties:
  • 736 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, ik ben op zoek naar een 24" LCD scherm, en ik hoopte dat iemand een goed scherm wist met de volgende eigenschappen:

1920x1200 (Full HD moet mogelijk zijn)
Kwalitatief goed panel (dus geen TN bijv.)
HDMI (aansluiten Xbox 360)
DVI-D (aansluiten PC, 8800 GTS 640 MB)
Niet al te hoge inputlag
Niet al te hoge prijs (niet hoger dan € 1000,-)
Iets van een audio in/uit zodat mijn computer en Xbox 360 via de monitor kunnen worden aangesloten op mijn Logitech X-230 setje

Ik vind het nog best lastig om er "zomaar" eentje te kiezen, dus wellicht dat jullie een goede weten.

Of ik veel van inputlag merk, weet ik zelf niet, ik heb nu een Samsung LE-23R71 en daar valt niet zoiets te merken.

Bovendien zal het vooral Xbox 360 gaming zijn en films, ik weet niet of het daar snel te merken is.

Alvast bedankt voor jullie hulp!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:18
Ik ben zelf erg geinteresseerd in de Dell 24" full HD monitor. Heb 'm nog niet in 't echt mogen aanschouwen maar de specs zien er goed uit volgens mij en de prijs ook

klikkie doen

Oh je wilt geen TN, dan houdt deze denk ik op.

[ Voor 8% gewijzigd door tiguan op 07-11-2008 21:46 ]

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:50

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Let wel dat die Dell 16:9 is (1920x1080) en niet 16:10, (1920x1200).

Toen waren beige computers heel gewoon.

Verwijderd

Topicstarter
Mmm... ja, alleen toen ik de prijs zacht dacht ik al: te goedkoop voor een goed panel, het gaat hier om een TN panel, ik vind die toch echt stukken minder zelf.

Zelf zat ik naar de UltraSharp 2408WFP te kijken, ook van Dell.

Alleen lees ik op internet dat de inputlag wel wat hoog is.

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 27-01 22:18
Ik heb zelf nu net de HP lp2475w. 24 inch LCD met een H-IPS paneel, en ongeveer alle aansluitingen die er bestaan. Ik merk zelf absoluut geen inputlag, gamen is heerlijk erop (UT3 is prima te doen). Heb ook m'n Wii erop aangesloten, wat ook prima werkt, en hij heeft flink wat scaling options, zoals 1:1 pixelmapping. En ik geloof dat als je HDMI aansluit dat je dan de audio uit kan gebruiken.

Ben zelf ook erg lang opzoek geweest voor een allround monitor, en kan deze alleen maar aanraden. Enige nadeel is misschien de 'white glow' die je ziet op donkere beelden als je een flink scheef voor het scherm zit, maar verder echt een prachtbeeld.

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17-05 17:14

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Kijk eens, bijna al het werk al voor je gedaan. Hoef je alleen nog op zoek naar reviews:
http://tweakers.net/price...Min=0&scoreMax=5&x=12&y=9

• FalconM
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Aan de Dell doe je zeker geen miskoop. Metname de kleurechtheid is prima, voor bijv. fotobewerking is het een goede monitor, voor games zijn er andere monitoren met een betere responstijd en een lagere prijs. Het is dus vooral een kwaliteitsmonitor incl. vele verstel- en instelmogelijkheden en ziet er zakelijk uit.
Ik spreek uit ervaring met een Dell 2407WFP, de 2408WFP heeft als extra een HMDI ingang en zal vast nog beter presteren.

Volvo V70 D5 my2011

• Xeanor
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 30-03 16:16
WaWaWiiiiWa schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 21:49:
Ik heb zelf nu net de HP lp2475w. 24 inch LCD met een H-IPS paneel, en ongeveer alle aansluitingen die er bestaan. Ik merk zelf absoluut geen inputlag, gamen is heerlijk erop (UT3 is prima te doen). Heb ook m'n Wii erop aangesloten, wat ook prima werkt, en hij heeft flink wat scaling options, zoals 1:1 pixelmapping. En ik geloof dat als je HDMI aansluit dat je dan de audio uit kan gebruiken.

Ben zelf ook erg lang opzoek geweest voor een allround monitor, en kan deze alleen maar aanraden. Enige nadeel is misschien de 'white glow' die je ziet op donkere beelden als je een flink scheef voor het scherm zit, maar verder echt een prachtbeeld.
Volgens http://lcd24-7.info/Monit...kard/LP2475w/Default.aspx heeft jouw LCD ongeveer 25ms input lag, wat heel erg acceptabel is.

Ziet er uit als een zeer goede monitor voor de topicstarter.

De Dell 2408WFP heeft ook alle aansluitingen die je wil denk ik. Alleen hebben zowel de Dell als je HP niet de audio input waar je om vraagt, maar volgens mij is dat wel op een makkelijkere manier op te lossen.

[ Voor 11% gewijzigd door Xeanor op 08-11-2008 01:36 ]

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:11

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

**LET OP** Welke videokaart/monitor moet ik kopen?

Een Tweaker wordt in staat geacht zelf eisen te stellen, op zoek te gaan naar relevante ervaringen en reviews en dan zelf te kiezen.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.