Hallo, ik ben op zoek naar een 24" LCD scherm, en ik hoopte dat iemand een goed scherm wist met de volgende eigenschappen:
1920x1200 (Full HD moet mogelijk zijn)
Kwalitatief goed panel (dus geen TN bijv.)
HDMI (aansluiten Xbox 360)
DVI-D (aansluiten PC, 8800 GTS 640 MB)
Niet al te hoge inputlag
Niet al te hoge prijs (niet hoger dan € 1000,-)
Iets van een audio in/uit zodat mijn computer en Xbox 360 via de monitor kunnen worden aangesloten op mijn Logitech X-230 setje
Ik vind het nog best lastig om er "zomaar" eentje te kiezen, dus wellicht dat jullie een goede weten.
Of ik veel van inputlag merk, weet ik zelf niet, ik heb nu een Samsung LE-23R71 en daar valt niet zoiets te merken.
Bovendien zal het vooral Xbox 360 gaming zijn en films, ik weet niet of het daar snel te merken is.
Alvast bedankt voor jullie hulp!
1920x1200 (Full HD moet mogelijk zijn)
Kwalitatief goed panel (dus geen TN bijv.)
HDMI (aansluiten Xbox 360)
DVI-D (aansluiten PC, 8800 GTS 640 MB)
Niet al te hoge inputlag
Niet al te hoge prijs (niet hoger dan € 1000,-)
Iets van een audio in/uit zodat mijn computer en Xbox 360 via de monitor kunnen worden aangesloten op mijn Logitech X-230 setje
Ik vind het nog best lastig om er "zomaar" eentje te kiezen, dus wellicht dat jullie een goede weten.
Of ik veel van inputlag merk, weet ik zelf niet, ik heb nu een Samsung LE-23R71 en daar valt niet zoiets te merken.
Bovendien zal het vooral Xbox 360 gaming zijn en films, ik weet niet of het daar snel te merken is.
Alvast bedankt voor jullie hulp!