Toon posts:

Probleem met SATA schijf

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, ik heb sinds kort een probleem met een van mijn harde schijven.. Het probleem is namelijk dat als ik de computer opstart, hij meteen uitvalt. Vandaar dat ik deze harde schijf zolang in mijn andere pc heb gestopt en hem daar hebt ingesteld als secondary harde schijf. Ik kan bij elk mapje komen behalve bij die van mijzelf omdat dat account vergrendeld is in XP met een wachtwoord, hebben jullie enig idee waar dat ik dit in Vista kan invullen of hoe ik toegang krijg tot deze met-wachtwoord-beschermde map.

Bij voorbaat dank.

• Malantur
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19:44

'Let's eat Grandma!' or, 'Let's eat, Grandma!'. Punctuation saves lives.

Verwijderd

Topicstarter
Hmm, heeft niks geholpen helaas.. Zelf zit ik ook in vista op de primaire harde schijf, ik heb mezelf al toegewezen als de eigenaar van alle mappen maar op het moment dat hij mij al die toegangsrechten wilt geven, geeft ie mij een error bericht met daarin het volgende: An error occured applying attributes to the file: (naam) Acces is denied. Het gaat hier om belangrijke Excel en Word bestanden van mijn klanten en heb dus dringend hulp nodig. Bedankt voor de tot nu toe geplaatste hints.

--edit-- is er nergens geen tooltje waardoor ik van een primaire (dus degene waarbij het probleem zich niet voordoet) schijf op de secundaire harde schijf kan komen zodat ik in kan loggen als de voormalige owner van die harde schijf?

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2008 12:35 ]

• Malantur
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19:44
Misschien hier eens tussen kijken:
Windows Clients - FAQ (gaat wel over XP, maar de kans is groot dat je met google wel iets voor Vista vindt met wat trefwoorden uit het topic)
[XP pro SP3] gecodeerde files niet te openen na PC-wisseling (gaat ook over XP)

Of eens proberen met een Ubuntu live CD.

[ Voor 44% gewijzigd door Malantur op 08-11-2008 13:55 ]

'Let's eat Grandma!' or, 'Let's eat, Grandma!'. Punctuation saves lives.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor je hulp maar heb dit op mijn eigen manier aangepakt: Ik dacht dat er wel iets tussen zou kunnen zitten in program files wat de fout zou kunnen veroorzaken dat hij zou restarten dus heb de map program files gewijzigd van naam zodat hij deze bestanden niet zou openen en tadaaaa hij startte normaal op, dus het probleem is hierbij opgelost bedankt voor de hulp!