Toon posts:

Videokaart showoff!

Pagina: 1
Acties:
  • 432 views

Verwijderd

Topicstarter
Hi Guys/Girls!

Ik ben nu in het bezit van een mooie MSI NVidia 7900GS 512mb vidkaartje maar het wordt tijd dat ik eens een nieuwere neem. Dit kaartje kan dan mooi mijn oude pc in :).
Anyways!
Ik zit te twijfelen tussen de:
Club 3D 9500GT DDR2
MSI N9500GT-MD512/D3
Asus EAH4650 DI 512MB

Ik wil ermee mijn hedendaagse spelletjes kunnen draaien, denk dan dus aan Call of duty 4/5 en Spiderman - Web of Shadows en erm..dat was het wel zown beetje. Belangrijk is dat ik er HD films mee kan bekijken (heb bluray rips op de peecee). Wil onder de 80 euro blijven (productprijs, verzendkosten niet meegerekend) en de beste prijs/kwaliteitsverhouding houden. Dat is dus ook de reden waarom ik tussen de Club3D en de MSI 9500 zit te twijfelen).Het moet wel een PCIe aansluiting zijn.

Mijn vraag: wat is jullie advies??

thanks in advance!

• asfaloth_arwen
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 14:15

Specs

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16-05 10:30

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Ik zou zeggen bekijk de benchmarks her en der eens.. maak een overweging tussen prijs/kwaliteit en kopen maar?

edit: zijn keuze kaarten stond er niet bij.. alleen gaming cards/duurdere klasse

[ Voor 32% gewijzigd door AndereKoekoek op 07-11-2008 16:07 ]

Verwijderd

Topicstarter
Dat heb ik gedaan en ik heb ook benchmarks opgezocht, maar ik vroeg me gewoon af welke het beste qua prijs/kwaliteit van deze 3 is.

Wat ik bijvoorbeeld weet is dat de MSI N9500 600 Mhz heeft en de Club 3d 9500 heeft 550Mhz aan GPU snelheid, maar merk je daar veel verschil in? Dat zijn dingen die ik niet weet (te vinden).

• Depep
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 27-07-2025
http://en.expreview.com/2...rforms-close-to-3850.html

Ik zou voor de Club3D HD4670 gaan.

edit: Ik kan me niet voorstellen dat je zelf benchmarks opgezocht hebt, anders had je niet hoeven twijfelen tussen een 9500GT en een HD4650, de keuze is vrij duidelijk...

[ Voor 30% gewijzigd door Depep op 07-11-2008 16:10 ]

specs

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16-05 10:30

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Ja dat kun je zelf toch wel bepalen?

Als de een 80 punten haalt en 250 euro is en de andere 76 punten en kost 150 euro, dan zou ik die 4 puntjes die 100 euro niet waard vinden. Mocht het gaan om 4 euro, dan kan het geen kwaad toch?

Over die mhz-en: dat verschil is niet zo goed te merken in games, maar wel in benchmarks. Kijk even wat voor extra's je erbij krijgt en of je het idd die 4 euro verschil waard vind.

edit: volg advies van depep maar op.. 4870 draait redelijk met de top mee van de kaarten EN is goedkoop.
Heb je straks geld teveel dan koop je er nog 1 bij en draai je crossfire opstelling

[ Voor 18% gewijzigd door AndereKoekoek op 07-11-2008 16:13 ]

• _the_crow_
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-03-2025

_the_crow_

Rare vogel

De performancewinst is vrij marginaal van een 7900GS naar een 9500GT. Bekijk ook deze benchmark bijvoorbeeld. :)

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

Verwijderd

Topicstarter
kga dan voor het advies van "Depep" en kauf de Radeon HD4670. Ik ben blij dat jullie me geholpen hebben en me ook hebben laten inzien dat ik me beter moet verdiepen in deze zaken (*schaamt zich*). Komt ervan als je 9/10 keer aan het programmeren bent -.-

Nogmaals van harte bedankt mensen!!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:11

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

**LET OP** Welke videokaart/monitor moet ik kopen?
Dat heb ik gedaan en ik heb ook benchmarks opgezocht, maar ik vroeg me gewoon af welke het beste qua prijs/kwaliteit van deze 3 is.
Dat hangt helemaal af van je definitie van kwaliteit, en dat hangt weer af van *jouw* eisen.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.