Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Inloggen bij Mantis mislukt

Pagina: 1
Acties:
  • 291 views

• YopY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06-11 13:47
Probeer zojuist een account te maken voor de devtracker, maar bij het klikken op de activatie-link in de ontvangen e-mail krijg ik de volgende melding:

code:
1
2
3
SYSTEM WARNING: session_destroy() [function.session-destroy]: Trying to destroy uninitialized session

SYSTEM WARNING: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /mnt/web/tweakers/devtrack/core/error_api.php:166)

Mja, gewoon genegeerd en m'n gewenste wachtwoord ingetikt, krijg ik de volgende melding:

code:
1
2
APPLICATION ERROR #2800
Gebruik alstublieft de knop "Terug" in uw webbrowser om terug te keren naar de vorige pagina. Daar kunt u de in deze fout aangegeven problemen oplossen of een andere actie selecteren. U kunt ook een optie in de menubalk selecteren om direct naar een nieuwe sectie te gaan.

Ik heb dit in eerste instantie in Google Chrome geprobeerd (voor zover dat van toepassing is - kan zijn dat de browser (heel?) anders met cookies / headers omgaat of iets dergelijks. Een poging in zowel Opera als Firefox geeft echter geen sjoege - maar dat is misschien ook logisch, aangezien Mantis aangeeft dat het accountbevestigingsbericht niet meer geldig is (en dus de activatie-hash ook niet).

Beetje lastig, maar lijkt me een probleem met de software.

Ander onderwerp(je), de suggestie die ik in wou sturen was het markeren van gebruikersnamen in de reacties op de frontpage, in specifiek voor schrijvers en dergelijke van de site (dat je schrijvers en dergelijke kunt herkennen aan, bijvoorbeeld, een rooie naam, zoals je nu forum-medewerkers kunt herkennen aan hun rooie / blauwe / whatever naam). Misschien was dat al eerder gesuggereerd en afgeschoten, weet ik niet zeker.

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

YopY schreef op woensdag 05 november 2008 @ 22:52:
Beetje lastig, maar lijkt me een probleem met de software.
Dat lijkt mij ook, ik kan het iig reproduceren ;(

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

@suggestie:
Bijvoorbeeld \[fp/feat] Onderscheid tussen mod/crew en user :)

[ Voor 7% gewijzigd door Kixtart op 06-11-2008 13:28 ]

☻/
/▌
/ \

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Schijnt een bekende bug in de huidige versie van mantis te zijn, en het is gefixed in svn volgens de devvers, maar die is stuk tm :$ Dus zodra we een nieuwe versie zien verschijnen zal dit automatisch gefixed worden. :)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Zou gefixed moeten zijn aangezien ik nu deze file gebruik die volgens dit de juiste patch bevat.

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Dit topic is gesloten.