Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• JunkieXP
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 29-11 07:35

JunkieXP

Missing the BB10 Flow =)!

Topicstarter
Ik heb een oude Packard Bell met daarin:
- AMD K6, 450MHz
- 64MB geheugen (wil ik uitbreiden)
- 6GB HardDisk Intern
- 500GB HardDisk Extern

Nu heb ik recentelijk Windows XP geïnstalleerd en dit werkt allemaal net, de CPU blijft bij het afspelen van muziek via MediaPlayer 9 zo rond de 30% en het geheugen schommelt rond de 80MB dus opzich kannie het best aan.

Echter nu wil ik hier dus een applicatie als Alcatech BPM Studio of PCDJ (Dex, VJ of FX) op draaien, zo kan je via je mediabibliotheek 2 liedjes in elkaar over laten lopen en dus ook makkelijk een nieuw nummer kiezen.

Echter is het wellicht interessanter met het oog op de Specs om over te stappen op Linux, wat voor software zou daar geschikt voor zijn met ongeveer zo'n layout als deze:

Afbeeldingslocatie: http://avdeal.nl/productinfo/pcdj/pcdj_vj/PCDJ_VJ.jpg/

Of zeggen jullie toch, schakel behalve de visuele dingen nog een aantal dingen in je Windows XP Lite uit en dan draait het gewoon lekker.

Ik heb gehoord dat SoDimm SDRAM in een 450MHz machine geen gebruik kan maken van 256MB modules, ik ben op internet een SoDimm 2D SDRAM van 256MB tegengekomen welke ik wellicht aan wil schaffen, echter schijnt het dat machines tot 800MHz hier niet tot in staat zijn, iemand die hierin meer duidelijkheid kan scheppen?

Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro

Het Algemene Screen-Protector Topic

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Het is niet zo handig om een hardware en een softwarevraag in 1 topic te stoppen; ik stel dus voor dat je je tweede vraag in een apart topic, in het juiste subforum stelt :)

Heb je de applicaties die je al gevonden hebt al eens uitgeprobeerd op je huidige laptop? Wellicht draait het gewoon goed en zijn bovenstaande vragen nergens voor nodig ;) Een overzicht van DJ Software voor linux vindt je bijvoorbeeld hier

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate