Ongeoorloofde beoordeling?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 06:05

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Topicstarter
Microkid schreef op maandag 16 april 2007 @ 18:44:
Ja hoor, prima uitgevoerd. Zoals Hardware-Lover al aangaf mag een survey alleen gegeven worden over een daadwerkelijke aan- of verkoop. Er waren 3 dezelfde die niet over een transactie gingen, en nog 1 andere die ook niet over een transactie ging. Netto houdt je dan geen surveys meer over :)
Ik heb in mijn ''reviews'' een negatieve score gekregen van iemand waarvan ik de intentie had een kaart over te nemen, ook rekeninggegevens gevraagd etc, maar toch besloten niet tot aankoop over te gaan.

Volgens bovenstaande zou deze review niet terecht zijn omdat er geen (ver)koop heeft plaatsgevonden. Zo ja, kan deze verwijderd worden?

http://tweakers.net/aanbod/userstats/115977

[ Voor 3% gewijzigd door HTT-Thalan op 04-11-2008 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-10 15:04

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

V&A: beoordelingen niet terecht. ?
Per ongeluk "Nieuw Topic" in plaats van "Reageer" ingedrukt? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01:13
Het is verderop wel genuanceerd, trouwens:
Surveys mogen alleen gegeven worden over een (poging) tot transactie. Onder transactie verstaan we wederzijdse overeenkomst over prijs en methode van overdracht. En natuurlijk later de feitelijke overdracht. Zolang er geen overdracht heeft plaatsgevonden maar akkoord is over prijs en overdracht hebben we het over een poging tot overeenkomst.
Als ik dat bekijk, is er geen reden om de reactie te verwijderen. :)

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 06:05

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Topicstarter
Ach so, excuus, ik had in mijn haast niet gezien dat er een centraal topic voor is.

@Jaap-Jan, ik ben er ook niet zeker van, vandaar mijn vraag :)