Clowns to the left of me, Jokers to the right
Ik ga voor een DK omdat er de laatste tijd in mijn guild veel paladins zijn bijgekomen. Op het forum een beetje gekeken wie er met zijn paladin doorgaat naar 80 en op basis daarvan maar gekozen voor een DK, ben volgens mij de enige die dat als eerste naar 80 gaat brengen. Meeste personen blijven gewoon bij hun huidige char.Teunis schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 13:52:
[...]
Mats voor BS + Engi 0-350 (norther begint toch op level 350 en kost niet belachelijk veel)
Alleen heel eerlijk weet ik nog niet zo of ik wel meteen een DK ga rerollen. heb hele lange tijd over na gedacht, maar hoe vaker ik weer raid content tank, hoe leuker ik me paladin weer ga vinden.
Zal zeker een DK rollen gewoon voor de fun. misschien begin content doen, en afhankelijk hoe het bevalt na level 60 ga ik terug naar me paladin of blijf ik DK spelen
(en dan op 70 dual-box comba shaman + pala/DK gaan levelen)
Mijn volgorde zal naar alle waarschijnlijkheid:
- DK naar 60
- DK verder naar 70 of terug naar paladin
- Pala/DK + Shaman levelen
- Mage (JC => gold farming)
- Priest (Enchanter => gold farming)
hmm nu zo zie misschien dat even wat goud beschikbaar ga maken om mage van enchanting te voor zien scheelt weer 1 extra levelen
Heb ook een beetje gekeken naar de mogelijkheden van een DK en ik moet zeggen veel leuke dingen.
- AOE grinden (afhankelijk van spec)
- Solo zeer sterk, weinig downtime
- Burst
- Survivability
- Eigen weapon enchants, runeforging.
Er zijn natuurlijk ook een aantal nadelen, cooldown op runes, in pvp waarschijnlijk kiteable door alle andere classes, etc. Ik ga voor BS en JC omdat ik extra gemslots krijg, veel gear kan maken, en unieke gems en JC is altijd leuk voor een extra zakcentje.
BS voor een wapen, Engi voor helm + free motesKraveN schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 20:10:
[...]
Ik ga voor een DK omdat er de laatste tijd in mijn guild veel paladins zijn bijgekomen. Op het forum een beetje gekeken wie er met zijn paladin doorgaat naar 80 en op basis daarvan maar gekozen voor een DK, ben volgens mij de enige die dat als eerste naar 80 gaat brengen. Meeste personen blijven gewoon bij hun huidige char.
Heb ook een beetje gekeken naar de mogelijkheden van een DK en ik moet zeggen veel leuke dingen.
- AOE grinden (afhankelijk van spec)
- Solo zeer sterk, weinig downtime
- Burst
- Survivability
- Eigen weapon enchants, runeforging.
Er zijn natuurlijk ook een aantal nadelen, cooldown op runes, in pvp waarschijnlijk kiteable door alle andere classes, etc. Ik ga voor BS en JC omdat ik extra gemslots krijg, veel gear kan maken, en unieke gems en JC is altijd leuk voor een extra zakcentje.
Dat is ook één van de redenen voor mij om meteen een DK te rollen, zodat je voor uit bent op iedereen die eerst zijn huidige main doet en dan een DK
En over Survuvability kan ik veel zegen, maar denk dat geen class ingame zo'n goed Surv. heeft als prot paladin (en dan heb ik nog geen eens de heal on block trinket)
Pot + Shield + Bandage + LoH + Pot (mag helaas nu niet meer maar voor beeldvoorming)
als je ze dan nog niet dood zijn dan moet je er echt veel gepulled hebben.
Denk niet dat een AoE grinding van een DK daar aan kan toppen. (de filmpjes op inet ligt het pre Raid rond de 7/8 stuks, en als prot pala is dat echt weinig kan ik je vertelen)
Maar ja is ook de enige (paladin) voor mij met zo'n hoge survablity (druid moet uit form om the healen).
Ach misschien ben ik op level 60 DK helemaal into de DK en misschien ben ik dan al helemaal zat. ik zie wel.
Is nu dat de dual-spec met release van Wotlk komt, of is dat pas later ?
Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427
Anoniem: 252101
Dacht dat ze dat in patch 3.0.4 wilden stoppen, maar pin me er niet op vastTeunis schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 21:35:
[...]
Don't get me wrong, ik zeg niet dat een dk betere survivability heeft dan een paladin of beter aoe kan grinden, maar hij heeft de mogelijkheidTeunis schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 21:35:
[...]
BS voor een wapen, Engi voor helm + free motes
Dat is ook één van de redenen voor mij om meteen een DK te rollen, zodat je voor uit bent op iedereen die eerst zijn huidige main doet en dan een DK
En over Survuvability kan ik veel zegen, maar denk dat geen class ingame zo'n goed Surv. heeft als prot paladin (en dan heb ik nog geen eens de heal on block trinket)
Pot + Shield + Bandage + LoH + Pot (mag helaas nu niet meer maar voor beeldvoorming)
als je ze dan nog niet dood zijn dan moet je er echt veel gepulled hebben.
Denk niet dat een AoE grinding van een DK daar aan kan toppen. (de filmpjes op inet ligt het pre Raid rond de 7/8 stuks, en als prot pala is dat echt weinig kan ik je vertelen)
Maar ja is ook de enige (paladin) voor mij met zo'n hoge survablity (druid moet uit form om the healen).
Ach misschien ben ik op level 60 DK helemaal into de DK en misschien ben ik dan al helemaal zat. ik zie wel.
[ Voor 19% gewijzigd door KraveN op 05-11-2008 00:37 ]
Steam: CatBearCow
Horde
Druid genaamd Bones
Dit dus.
Volgens mij zijn er heel veel mensen vanaf Karazhan verkast naar een Russisch realm, maar dat kan ik mis hebben. Over het algemeen zijn recommended realms die realms waar het niet druk is in elk geval.Bartjeuhz schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 23:24:
waarom zijn bepaalde servers recommended? ik zie bijvoorbeeld Karazhan in het lijstje staan, maar als ik deze opzoek op WoWcensus ziet deze er behoorlijk drukbevolkt uit
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Ja, ik weet dat ik lef heb om een vraag als deze te durven kicken.-ko- schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 02:05:
Na weer een tijdje gelezen te hebben is het weer tijd voor een noob vraag van mijn kant.
Gaat het een beetje de goede kant op met die rogue van mai?
Merk wel dat sinds ik weer aan het spelen ben (korte break gehad ivm dode pc) ik heel dedicated ben om naar level 70/80 te gaan. (70 red ik niet meer denk ik)

Wa Doede Nou
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Anoniem: 172249
Voor TBC een tier3 priest gehad, toen nog tijd om elke dag 8 uur te spelen en te raiden. Toen TBC uitkwam eigenlijk alleen nog maar casual gespeeld op die priest en een warlock wat toch veel minder leuk is, ongeveer 5 maanden geleden helemaal gestopt. Te druk met school enzo en het werd gewoon saai
1. Kan een DK nou fatsoenlijke damage doen ( ik ga dus voor de damage kant van de class ) en fatsoenlijk mensen omleggen terwijl je zelf ook aardig wat kan hebben?
2. Is burst damage nou geheel afwezig voor een DK of valt dat ook wel mee en kan je toch wel een beetje "ganken"?
3. Ik PvP graag en mede daarom heb ik Lineage2 en WAR gespeeld met vrienden, WoW boodt mij nooit echt de voldoening die ik zocht hierin. Gaat dit in WotLK nou veel veranderen met Lake Wintergrasp en de open PvP hierin? Is dit het enige gebied wat er echt bijkomt waar Open-PvP wordt geherintroduceerd ?
4. Aangezien ik het niet echt allemaal meer bijhoud; Wat is nou een leuke PvP server met aardig wat nederlanders en goede progress guilds? Heb zelf gespeeld op : Ahn'Qiraj, Grim'Bathol, Veknilash en nog wat andere.
Ik weet de antwoorden al waarschijnlijk aangezien ik aardig wat filmpjes etc heb gekeken en op de forums heb rondgehangen maar wil het toch graag van wat nederlanders horen
KJ neer voor ons, generfed maar zeker nog een ok gevecht.
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
elke dinsdag om 3 uurDr. Strangelove schreef op woensdag 05 november 2008 @ 03:11:
Bloody hell, blijf ik eens op om de verkiezingen te kijken en lekker wat te WoWen, is er extended maintenance![]()
![]()

Clowns to the left of me, Jokers to the right
Mja, sinds zondag weer gaan spelen na anderhalf jaar... en het was gek genoeg nooit zo'n issue voor me
heha, tja gek genoeg denk ik ook vaak op dinsdag, mwah effe een paar uurtjes wow, en dan ben ik weer het onderhoud vergetenDr. Strangelove schreef op woensdag 05 november 2008 @ 04:14:
[...]
Mja, sinds zondag weer gaan spelen na anderhalf jaar... en het was gek genoeg nooit zo'n issue voor me
Zoals er letterlijk staat. Je kan 2 talentspecs kiezen en switchen tussen deze 2 specs.Betthen schreef op woensdag 05 november 2008 @ 08:52:
Kan iemand aub uitleggen wat dat "dual spec" gaat betekenen/doen? bedankt alvst
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Je kan dan 2 talentspecs opslaan en makkelijk switchen tussen de 2.Betthen schreef op woensdag 05 november 2008 @ 08:52:
Kan iemand aub uitleggen wat dat "dual spec" gaat betekenen/doen? bedankt alvst
Blizzard zal hier uiteraard wel wat speciaals aan vast hangen zodat niet iedereen 5 keer kan respeccen binnen dezelfde raid. Een respec-rune van 50G en een uur of 2 cooldown denkik.
MSI GX660 --- i5 460M /// 4GB DDR3 /// Mobility Radeon HD5870 /// 1920x1080 /// 500GB
Geen twijfel mogelijk - Ook als je uiteindelijk geen DK wil spelen, zou ik er toch 1 aanmaken en de DK start-area doen. De questline daar is gewoon geweldig, met wat mooie "epic moments".Anoniem: 172249 schreef op woensdag 05 november 2008 @ 03:23:
Blaat zit echt te twijfelen of ik met de nieuwe expansion een Death Knight moet gaan maken, of beter gezegd; uberhaupt moet gaan spelen.
We're unlikely to enforce a time-based cooldown on it. That defeats the whole purpose of giving players flexibility. We're also unlikely to make it simply macro based. There will be some choice (as in whether to do it or not) involved.Zamalan schreef op woensdag 05 november 2008 @ 09:04:
[...]
Je kan dan 2 talentspecs opslaan en makkelijk switchen tussen de 2.
Blizzard zal hier uiteraard wel wat speciaals aan vast hangen zodat niet iedereen 5 keer kan respeccen binnen dezelfde raid. Een respec-rune van 50G en een uur of 2 cooldown denkik.
Zie ook hier
Ik moet zeggen dat ik, als beginner zegmaar, het verhaallijn van WoW vrij mager vind. Eigelijk meer in de vorm, zoek de !, doe je ding en krijg exp. Ik heb aardig wat quest-series volledig gelezen, zitten wel een paar mooie tussen maar zoek nog een verband waarom ik bv naar outlands ga, waar komt de black scar (bloodelfs) vandaan of waarom zijn er dranei die neutral zijn tov horde.stefanass schreef op woensdag 05 november 2008 @ 09:22:
Geen twijfel mogelijk - Ook als je uiteindelijk geen DK wil spelen, zou ik er toch 1 aanmaken en de DK start-area doen. De questline daar is gewoon geweldig, met wat mooie "epic moments".
natuurlijk wel terug te lezen via wiki, maar lijkt me toch dat je dit ook via quests krijgt te horen? of dat het uberhaubt een rode draad loopt door het hele verhaal?
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Als je een "lore" fan bent en dus het verhaal wat meer wilt volgen, kan ik je ook aanraden om de boeken die je in de diverse instances vindt door te lezen. Dit is nu ook een achievement volgens mij, maar dan ipv doorklikken naar de laatste bladzijde om de achievement te halen moet je ze gewoon echt lezenSinergyX schreef op woensdag 05 november 2008 @ 09:35:
[...]
Ik moet zeggen dat ik, als beginner zegmaar, het verhaallijn van WoW vrij mager vind. Eigelijk meer in de vorm, zoek de !, doe je ding en krijg exp. Ik heb aardig wat quest-series volledig gelezen, zitten wel een paar mooie tussen maar zoek nog een verband waarom ik bv naar outlands ga, waar komt de black scar (bloodelfs) vandaan of waarom zijn er dranei die neutral zijn tov horde.
natuurlijk wel terug te lezen via wiki, maar lijkt me toch dat je dit ook via quests krijgt te horen? of dat het uberhaubt een rode draad loopt door het hele verhaal?
Ikzelf kende een deel van het Warcraft-verhaal voornamelijk doordat ik Warcraft 3 & The Frozen Throne gespeeld had. Wat voor mij erg leuk was omdat ik eigenlijk vanaf het begin overal personages & verhaallijnen tegenkwam die ik daarvan kende. Dat gaf het voor mij toch wel wat extra's.
[ Voor 6% gewijzigd door stefanass op 05-11-2008 09:42 ]
1 week and counting.
DK doe deel voor start deel. de Instant based begin deel is gewoon cool, dat je omgeving gewoon verander met de quest die je doet. geinig.
Maar om door het saaie outland weer te moeten grinden weet niet zo zeer of daar zin in heb.
I stand corrected, TGS indeed.
Anyways, gister geen officiele raiding night maar toch nog wat volk wat wel zin had in twins. Eindelijk hebben een paar mensen conflag nu door na vele wipes en natuurlijk weer de nodige ukkels die over de ledge heen springen danwel vallen of de druid met conflag die niet richting 'deur' gaat maar de andere kant op, dus naar beneden valt en.... och vul maar in, naja hoe dan ook, eindelijk toch neer. Ze hadden een leuke ring voor me. Daarna richting M'uru, dropte nog plans van dps plate chest maar helaas ik ben geen blacksmith. Naja, kan onze MT een lekkere chest maken om te levelen straks. Paar tries op M'uru maar toen verdwenen er links en rechts wat mensen, dus maar gestopt. Eens zien of we KJ nog neer kunnen krijgen voor volgende week de race naar 80 begint. Leuk als het lukt maar niet meer dan dat.
Bladestorm is echt de beste uitvinding sinds gesneden brood, weer stond ik, zonder al te veel inspanning, bovenaan de dmg-lijst, gossie zeg, wat hebben dps warriors het naar hun zin nu, ik geniet er van zolang het kan, kan me nl niet voorstellen dat dit zo blijft.
Zo kwam ik in AV een laatste pagina tegen van dagboek dat ging over de locatie van een legendary zwaard. Wel even wat over opgezocht, was wel interessantstefanass schreef op woensdag 05 november 2008 @ 09:41:
Als je een "lore" fan bent en dus het verhaal wat meer wilt volgen, kan ik je ook aanraden om de boeken die je in de diverse instances vindt door te lezen. Dit is nu ook een achievement volgens mij, maar dan ipv doorklikken naar de laatste bladzijde om de achievement te halen moet je ze gewoon echt lezen
Verhaallijn volgen en er daadwerkelijk in 'meespelen' zijn nog 2 dingenTeunis schreef op woensdag 05 november 2008 @ 09:45:
Als dat belangrijk deel van de Gameplay vindt, speel je zeker ook op een RP ?
Verder, moet je ook exalted zijn met die Wolf clan in AV om uiteindelijk die mount te kunnen kopen? Moet nog 20 marks en kan ik die wolf kopen, zou mij weer 100g schelen voor zo'n 100% mount
[ Voor 5% gewijzigd door SinergyX op 05-11-2008 10:00 ]
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik ga eens kijken of ik zo'n Ice Mammoth kan halen in WotLK

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Doe mij deze maar!Rakkerzero schreef op woensdag 05 november 2008 @ 10:08:
Ik ga in WotLK eens kijken of ik een nieuwe mount kan scoren. Ben nu die Hawkstrider wel zat eigenlijk. Zo'n struisvogel is toch geen mountEen paard, Kodo of een wolf. Dat zijn mounts, maar een struisvogel niet.
Ik ga eens kijken of ik zo'n Ice Mammoth kan halen in WotLK
[afbeelding]

Dan kan ik nog wat passagiers meenemen
Anoniem: 221967
Ben op dit moment al tijdje gestopt met Wow, en door tijd over opeens begonnen met Warcraft3+Frozen Throne. Vond echt geweldig hoeveel dingen opeens duidelijk worden. Verder zijn boeken als 'Rise of the Horde' enz heel leuk om te lezen, en imo enchancen die ook nog eens je Wow beleving.SinergyX schreef op woensdag 05 november 2008 @ 09:59:
[...]
Zo kwam ik in AV een laatste pagina tegen van dagboek dat ging over de locatie van een legendary zwaard. Wel even wat over opgezocht, was wel interessantMaar mis zegmaar een rode lijn door het hele verhaal wat alles aan elkaar knoopt. Ben zelf gestopt op WC2, wel grappig dat je daar ook al aantal mobs tegen kwam (water elemental bv - die mage via talent kan summonen).
Snap best dat het allemaal wat groots lijkt, maar dat komt gewoon omdat er zoveel lore is. Voor mij persoonlijk is de rode draad dat Azeroth conflicten kent tussen jong en oud(mensen en draken, etc) en huidige bevolking tegen demons die Azeroth willen veroveren. Denk dat dit heel veel van de verhalen covered qua oorsprong, al weet ik dat dit niet perfect is. Ben wel benieuwd hoe andere mensen dit zien.
Ja, die heb ik ook niet, gebruik altijd molten armour. Crit > manaregenAnoniem: 252101 schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 18:47:
Sheep > Penguin vind ik te duur atm, maar denk wel dat die uiteindelijk erbij komt. Atm gebruik ik Glyph of Mage Armor (Major) en Glyph of Arcane Intellect (Minor). Ik denk dat ik uiteindelijk (aangenomen dat er geen nieuwe glyphs bijkomen voorlopig) nog: Glyph of Evocation (Major) en Glyph of Penguin + Slow Fall als minors neem. Dus nog 1 major om te beslissen.. maar ik weet nu nog niet welke dat zal worden(Overigens is de kans vrij groot dat ik de Mage Armor glyph vervang als ik eenmaal Molten Armor krijg)
Zelf heb ik frost nova, penguin, slowfall (scheelt me een hoop deaths
Als je nu ergens naar toe wilt vliegen hoef je niet meer bij elke flightpath met de flightmaster te praten. Oh, en die bugged copper nodes zijn weg. Dat is het wel zo'n beetje.DeepSeven schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 20:50:
Ik ga na 4 jaar WoW ook weer eens proberen. Ben nu de trial aan het downloaden, ben benieuwd wat er allemaal veranderd is.
Wowcensus is niet erg accuraat.Bartjeuhz schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 23:24:
waarom zijn bepaalde servers recommended? ik zie bijvoorbeeld Karazhan in het lijstje staan, maar als ik deze opzoek op WoWcensus ziet deze er behoorlijk drukbevolkt uit
Euh, WTF? Van alle games die ik gespeeld heb, heeft Warcraft een van de meest uitgebreide 'werelden'. Ga anders doe boeken (die zijn er jaSinergyX schreef op woensdag 05 november 2008 @ 09:35:
Ik moet zeggen dat ik, als beginner zegmaar, het verhaallijn van WoW vrij mager vind.

Ik zie trouwens dat je WC3 kennelijk niet gespeeld hebt, en da's nogal jammer. Dan mis je nogal wat van de achtergrond. Dat de Forsaken onder andere uberhaupt als zodanig bestaan is een gevolg van de events in WC3.
Er zijn eigenlijk twee 'rode draden' in het spel die elkaar ook raken, Arthas en The Burning Legion. Dat zijn de twee grote 'kwaden' in het spel, common enemy van de horde en de alliance. En eigenlijk alle grote events in de history van WoW hebben daar wel mee te maken.
https://niels.nu
Ben inderdaad benieuwd wat er gaat komen. Ik had via-via gehoord dat Arthas een aanval op Stormwind en Orgrimmar zou gaan doen, maar misschien is dat alleen maar een gerucht. Lijkt me wel mooi als het waar isTeunis schreef op woensdag 05 november 2008 @ 10:39:
PS patch 3.0.3 zal me niks verbazen als we binnen kort dan laatste deel van pre-verhaal voor lich king gaan meemaken.
No even over het "verhaal" van WoW; Wat ik persoonlijk erg leuk gedaan vond is Old Hillsbrad in Caverns of Time. Die instance kun je perfect in je eentje exploren, en daar kom je echt heel veel WoW-personages tegen , maar dan in het verleden. Zo zie je o.a. Kel'Thuzad toen die nog human was en zie je alle bosses uit Scarlet Monastery daar in een jeugdige versie. Erg leuk gedaan.
Verder zijn het vooral de wat langere questline's die iets extra's toevoegen vind ik.
[ Voor 35% gewijzigd door stefanass op 05-11-2008 10:52 . Reden: Stukje Old Hillsbrad toegevoegd ]
Mmm... is het verstandig een screenshot te posten met je WoW Account Name?SinergyX schreef op maandag 03 november 2008 @ 21:58:
[...]
Even voor je opgezochtHet blijft wel degelijk te maken hebben met de NERF balletjes
[...]
edit: stelletje amateurs
[afbeelding]
Is ook mn accountnaam namelijk nietTriqster schreef op woensdag 05 november 2008 @ 10:44:
[...]
Mmm... is het verstandig een screenshot te posten met je WoW Account Name?
die kan ik zo ook wel radenTriqster schreef op woensdag 05 november 2008 @ 10:44:
[...]
of niet dus
[ Voor 5% gewijzigd door Bartjeuhz op 05-11-2008 10:51 ]
Is namelijk ook mijn account naam nietTriqster schreef op woensdag 05 november 2008 @ 10:44:
* SinergyX wijst naar zn naam.
Mja, d'r zijn een tijdje geleden wat soundfiles uit de WoW-data ontdekt die duiden op aanvallen idd (maar van wie is niet bekend, weet niet of arthas zelf het vuile werk komt opknappen thostefanass schreef op woensdag 05 november 2008 @ 10:43:
[...]
Ben inderdaad benieuwd wat er gaat komen. Ik had via-via gehoord dat Arthas een aanval op Stormwind en Orgrimmar zou gaan doen, maar misschien is dat alleen maar een gerucht. Lijkt me wel mooi als het waar is
Heb wel een beetje 't idee dat de zombie invasie een beetje uit de hand is gelopen en voortijdig is gecanceld door Blizz... wel een erg lange stilte sindsdien... Maar we hebben nog een week, dus ik ben benieuwd
heb hier onder maar gelinkt, maar vanwegen enige mogelijk spoilers in de juiste tag
jammer dat het een PvE server is, kvind world pvp net zo vet
Misschien leuk als je dan ook de hele URL post in plaats van een afgekapte versie.Teunis schreef op woensdag 05 november 2008 @ 10:58:
De installer van de wotlk bevat wel een verhaal, die ofc al weer op inet te vinden.
heb hier onder maar gelinkt, maar vanwegen enige mogelijk spoilers in de juiste tag
Tesla Model Y RWD (2024)
Vond die tijdens halloween echt leukViggen schreef op woensdag 05 november 2008 @ 10:53:
Heb wel een beetje 't idee dat de zombie invasie een beetje uit de hand is gelopen en voortijdig is gecanceld door Blizz... wel een erg lange stilte sindsdien... Maar we hebben nog een week, dus ik ben benieuwd
Alleen de huidige 'attacks' vind ik niets, te vaak midden op je pad staat weer zo'n groep, no way dat je daar als 60 langs komt (of mijlenver omlopen).
Dat doet het forum zelf--MeAngry-- schreef op woensdag 05 november 2008 @ 11:05:
Misschien leuk als je dan ook de hele URL post in plaats van een afgekapte versie.
[ Voor 18% gewijzigd door SinergyX op 05-11-2008 11:06 ]
Anoniem: 252101
Hover erover met je muis en lees in de toolbar eronder--MeAngry-- schreef op woensdag 05 november 2008 @ 11:05:
[...]
Misschien leuk als je dan ook de hele URL post in plaats van een afgekapte versie.
of klik gewoon
Hij doet 't gewoon?--MeAngry-- schreef op woensdag 05 november 2008 @ 11:05:
kan dat ook op het forum geplaatst worden? kan er op mijn werk niet bijTeunis schreef op woensdag 05 november 2008 @ 10:58:
De installer van de wotlk bevat wel een verhaal, die ofc al weer op inet te vinden.
[ Voor 72% gewijzigd door alwinus op 05-11-2008 11:17 ]
Een guildie wou de cloak van de eerste bos in Slave Pens, gelukkig dropte die cloak. Vervolgens laatste baas ook nog ff gedaan. Toen SteamVaults in gerend.
Heerlijk soepele run, en weer heerlijk veel xp er bij.
Op level 70 op welke stats moet een hunter focussen en welke zijn nice to have stats?
Ik streef nu voornamelijk naar agi, ap & sta
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
Dat zijn de goede stats idd voor een hunter, miss later haste erbij.chromeeh schreef op woensdag 05 november 2008 @ 11:19:
Gisteren weer 2 instance runs achter elkaar gedaan met de zelfde group, moet zeggen dat me dat erg goed bevalt.
Een guildie wou de cloak van de eerste bos in Slave Pens, gelukkig dropte die cloak. Vervolgens laatste baas ook nog ff gedaan. Toen SteamVaults in gerend.
Op level 70 op welke stats moet een hunter focussen en welke zijn nice to have stats?
Gister verder met me shaman in progress, Dual wiel + stormstrike en windfury = amazing crits
"Don't let your dreams be memes"
Lijkt me teveel spoiler tekstalwinus schreef op woensdag 05 november 2008 @ 11:16:
[...]
kan dat ook op het forum geplaatst worden? kan er op mijn werk niet bij
Anoniem: 266774
chromeeh schreef op woensdag 05 november 2008 @ 11:19:
Gisteren weer 2 instance runs achter elkaar gedaan met de zelfde group, moet zeggen dat me dat erg goed bevalt.
pas geleden nog gedaan op mn pala.. (was lvl64) 1,6 lvl aan exp na een paar instances
begonnen met underbog, daarna nog is underbog, daarna crypts.. geen downtime
ik prot pala
healer was een restro specced druid
een rogue
een 68 warrior
en een shaman
1 caster, de rest melee .. was non stop aan het pullen
en wat is een paladin een ubertank zeg.. aggro was makkelijk te houden, amper dmg gehad (10k def en meestal zo'n 70% block) nooit verwacht dat een paladin zo goed was
Gisteren ook de meeste simpele quest ooit gedaan.
Ik loop richting het hunter kampje in Nagrand, zie ik daar een npc aan gevallen worden door een named non elite. Dus ik schiet die named af, verschijnd er een '?' boven de npc.
"Give the bag of skins to <insert name>"
Staan die 2 NPC's naast elkaar

Krijg je wel weer 11K xp voor

Tuurlijk, raidboss nerf & 51-point talent buff etc etc.... maar toch een klein feestje waard.
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
gz!Seraphin schreef op woensdag 05 november 2008 @ 11:38:
illidan deaud![]()
Tuurlijk, raidboss nerf & 51-point talent buff etc etc.... maar toch een klein feestje waard.
mijn guild (sín sinds kort) heeft Illidan nu in fase 4, gaat er nog wel van komen deze week denk ik. (niet dat ik mee mag, heb nog maar 850 spell damage power
Het verhaal van de installer is slechts een samenvatting van wat je hier op de WotLK site kan lezen. Daar staat het verhaal veel uitgebreider beschreven in 3 hoofdstukken.alwinus schreef op woensdag 05 november 2008 @ 11:16:
[...]
kan dat ook op het forum geplaatst worden? kan er op mijn werk niet bij
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Gz !Seraphin schreef op woensdag 05 november 2008 @ 11:38:
illidan deaud![]()
Wij hadden hem laatst op 3%.
Voor de expension gaat hij nog wel neer
aangezien dan iedereen vrolijk doornuked op Illidan ipv de demons, en ja als ik getarget wordt door een demon als lock tank, dan is het snel einde verhaal
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
spell POWER!HanH schreef op woensdag 05 november 2008 @ 11:44:
[...]
gz!
mijn guild (sín sinds kort) heeft Illidan nu in fase 4, gaat er nog wel van komen deze week denk ik. (niet dat ik mee mag, heb nog maar 850 spell damage
3 level 70's online op dit moment
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
Anoniem: 236827
Maar ik heb niet veel te melden, behalve de volgende:
We waren het al langer van plan, maar zaterdag hadden we beide tijd.
Een vriend van me en ik, wilden Onyxia met z'n 2-en gaan doen. Ik heb 4 characters op 70 en hij 3, dus genoeg keuze. Hij heeft een tank, die wat fire resistance gear nog in zijn bank had liggen. Ik heb ook een tank, maar hij heeft er niks bij wat een goede combo opleverd (mage, feral druid met slechte gear).
Ik wel!
Mijn priest was Discipline. Een goede regen en healing, wat zou leiden tot een langzame, maar zekere kill. Dachten we. Het bleek nogal stresserig te zijn, aangezien ik geen fire resistance gear bij me had. Maar ook al had ik het bij me, de regen bleek ik hard nodig te hebben.
Phase 1 was supermakkelijk. Ik kon wat DoT-en en Penance of Renew deed het werk qua healing.
Phase 2 echter, stress! Die vriend hield de adds bezig en killde ze, maar ik moest ons healen én Onyxia blijven DoT-en, om haar uiteindelijk ook weer uit de lucht te krijgen. Door mijn selectie van regen/int gear, mistte ik spellhit. De fireballs deden toch nog ~1200damage op mij en zo'n ~800 op de tank (meer fire res).
Oom ging ik niet, maar een slechte timing van een Deep Breath deed mij stof happen.
Ik wilde het niet nog eens proberen op die manier, er was teveel ruimte tot fouten, vooral van mijn kant. Toen dacht ik: de healing was vrij minimaal, de damage was het probleem, kan Vampiric Embrace niet healen?
Ik dus naar de Priest trainer, en shadow gespecced! Terug naar mevrouw draak en de tank had ondertussen de spec van mijn tank overgenomen (mistte wat Shield Slam damage talents).
Nu was het een ander verhaal! VE healde alle damage 'makkelijk', behalve als ik bv. 3 fireballs achter elkaar kreeg, deed ik een shield op mezelf. De tank kwam nooit in gevaar, behalve één keer! Tijdens phase 1, ik probeerde de nieuwe shadow 'rotatie' uit, stond hij op nog 'maar' 10k hp, van de 16k. Bleek dat ik was vergeten VE te verversen
Phase 2 was relatief erg simpel vergeleken met de try als discipline. Het enige waar ik op moest letten, waren de debuffs zoals VE, VT en SWP verversen met MindFlay. 3min. cooldown op shadowfiend en dispersion als manaregen zorgden ervoor dat ik redelijk goede mana management had. Ik gebruikte echter alleen Mindblast om replenishment te activeren, niet op elke cooldown voor de damage. Dan zou ik uiteindelijk oom gaan.
18 Minuten later lag ze.
Wij schudden elkaar de hand (als dat mogelijk is tussen denemarken-nederland), en met een grote glimlach besloten we dit vaker te gaan doen. VE is alleen helaas generfed vanaf vandaag, maar ik denk dat het alsnog moet lukken. Healing naar party is nu minder, maar de tank kwam nou niet echt in de problemen.
88G per persoon. Een 18slots bag en wat random level 60 epics. Cool!
Verder heb ik mijn druid naar level 55,5 gebracht in de afgelopen dagen. Met de free respec van vandaag, denk ik dat ik nu al naar Balance ga. Of is dat niet slim? Eerst wilde ik dat vanaf 60 doen, om ook beter te kunnen healen na 13 november (al die deathknights in instances). Balance met de healing talents en spellpower gear lijkt me een strak plan.
Maar voor de laatste paar levels, moet ik toch feral gaan? Ik heb misschien 60 spellpower aan gear verzameld tot nu toe. De AH kan eventueel wat meer aanleveren.
Daarnaast speel ik half-half WoW en Anno1701 nu, tot volgende week donderdag
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Als ik de VE zo bekijk (oud 15% party, met 10% talent) hoe die is geworden (3% party met 66% talent), gezakt van een 16% naar net een 5% lijkt me best flinke nerf.Anoniem: 236827 schreef op woensdag 05 november 2008 @ 13:03:
Wij schudden elkaar de hand (als dat mogelijk is tussen denemarken-nederland), en met een grote glimlach besloten we dit vaker te gaan doen. VE is alleen helaas generfed vanaf vandaag, maar ik denk dat het alsnog moet lukken. Healing naar party is nu minder, maar de tank kwam nou niet echt in de problemen.
88G per persoon. Een 18slots bag en wat random level 60 epics. Cool!
Vanavond mischien 2 rondjes AV kijken of we beetje kunnen winnen (moet nog 20 punten, met een 1 mark per 30-45 minuten gaat dat neit echt opschieten), anders toch maar door lvlen. Zit alleen niet te wachten op die 61-70 groep, daar je het opeens moet opnemen tegen wel bizar sterke mensen en ik moet dan via andere weg laatste stukje exalted doen. (met goeie AV's haal ik 1k reputation via die blood/armor scraps).
Klopt, het is generfed naar 5% (fully talented). Maar als ik keek hoe snel de tank omhoog ging in hp, van die 10k naar 16k, was het ook wel erg goed. Bleek dat shadowpriest stacking met VE een beetje overpowered was in de beta.SinergyX schreef op woensdag 05 november 2008 @ 13:27:
[...]
Als ik de VE zo bekijk (oud 15% party, met 10% talent) hoe die is geworden (3% party met 66% talent), gezakt van een 16% naar net een 5% lijkt me best flinke nerf.
We gaan het gewoon proberen. Hij heeft eventueel de heal-on-block trinket (heb ik ook op m'n warrior, love the aoe-grinding), en kan bandagen als er even geen adds zijn (of met shield van mij). We praten tijdens de try trouwens lekker relaxt, met hier en daar een aanwijzing ("ZOMG ADDS ON MEH, KILLL!1!!!").
88g is het wel waard vind ik, en het is gewoon een leuke uitdaging. Met z'n 2-en iets doen waar we vroeger met z'n 40-en wipeten (woord?).
ThanksHydra schreef op woensdag 05 november 2008 @ 13:28:
Leuk verhaal Selena. Wij doen ook regelmatig ony met een man of 4-5 voor de gold en de 18-slotters. En natuurlijk omdat het leuk blijft die head in orgrimmar neer te zetten. Ony blijft toch een van m'n favoriete old-world raid bosses. Niet in de laatste plaats omdat ze het toch voor mekaar kreeg een full tier 2 geared guild te wipen af en toe (OMG Deep Breath R teh bugz!!!111).
Wij hebben helaas al beide de quest gedaan (pre-TBC), en we hebben beide onze T2 head
Maar het is gewoon leuk om daar met 2 man te staan.
Heb d'r ook eens gedaan met 11 man, op m'n mage, maar dat was gewoon niet leuk hoe snel ze neerging.
Er hangt geen label aan, als "This item is Tier 2" o.i.d.SinergyX schreef op woensdag 05 november 2008 @ 13:50:
Hoe zie je eigelijk aan gear of het T1/2/3 of whatever is?
Ze zijn te herkennen aan de naam, zoals voor een priest:
Tier 1, Vestments of Prophecy
Tier 2, Vestments of Transcendence
Tier 3, Vestments of Faith
Tier 4, Incarnate Armor
Tier 5, Avatar Armor
Tier 6, Absolution Armor
Daarnaast zijn ze voor Priest class only.
hit-rating--> agi,---> apchromeeh schreef op woensdag 05 november 2008 @ 11:19:
Attackpower scaled niet met Kings
Anders een leuke info link: Armor setsSinergyX schreef op woensdag 05 november 2008 @ 13:50:
Kun je eigenlijk niet zien, Tier sets zijn speciale dungeon sets die alleen in bepaalde dungeons te halen zijn.SinergyX schreef op woensdag 05 november 2008 @ 13:50:
Zo is Tier 3 alleen te halen in Naxx
Tier 4: Kara,Maggy en Gruul
Tier 5: SSC en TK
Tier 6: MH/BT/SWP
Ik heb alliance op mijn server (Aerie Peak) wel gezien en ik wil een paladin levelen met wat nederlanders.
liefst met high population.
Anoniem: 279511
Ik ben nog wel zoekende alleen
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
<--Anoniem: 279511 schreef op woensdag 05 november 2008 @ 14:02:
Ik ben net overnieuw begonnen op Al'akir, nadat ik alliance inderdaad ook zat was, en daar schijnen veel Nederlanders te zitten.
en een club nl-taligen die ik ken:
- tonja
- netforce
- rmg
- kronos
- hymz
- frenzy
- tyga
- xazy
- kanjiseiko
- nemësis
- dievegge
- beerfish
- en nog wel meer, maar ik kan ze niet zo allemaal meer herinneren.
[ Voor 28% gewijzigd door Strikeman225 op 05-11-2008 14:14 ]
"For me there's only one music: good music" || WoW: Kazzak: Isímode (100 Pala); Al'Akir: Lolalock (90 Lock), Strikeman (Mage), Sherpepunt(Warrior), Dadruid(Druid)
Anoniem: 279511
Dat ik alle "retarded italians" uit onze battlegroup wil. In de AV BG chat zijn er namelijk altijd een paar Crushridge (bekend als Italridge, het is de onofficiele italiaanse server) die in het Italiaans lopen te mekkeren. Ik wou dat dus nog nuanceren maar was daarvoor iets te laat.Dr. Strangelove schreef op woensdag 05 november 2008 @ 14:20:
Wat had je dan geschreven? Je gedraagt je doorgaans redelijk netjes hier op GoT
Zo te zien spelersAnoniem: 279511 schreef op woensdag 05 november 2008 @ 14:20:
ZIjn dat guilds, of spelers? Ben namelijk levelende, beetje relaxte guild zou tof zijn.
[ Voor 18% gewijzigd door Hydra op 05-11-2008 14:24 ]
Anoniem: 266774
Trollbane.. daar zitten pas veel NL'ers.. ze noemen het zelfs DutchbaneAnoniem: 279511 schreef op woensdag 05 november 2008 @ 14:02:
Ik ben net overnieuw begonnen op Al'akir, nadat ik alliance inderdaad ook zat was, en daar schijnen veel Nederlanders te zitten.
en hier staan wat spelers per land.
[ Voor 18% gewijzigd door Strikeman225 op 05-11-2008 14:42 ]
"For me there's only one music: good music" || WoW: Kazzak: Isímode (100 Pala); Al'Akir: Lolalock (90 Lock), Strikeman (Mage), Sherpepunt(Warrior), Dadruid(Druid)
Alleen is het geen "End-game" 2 guilds die in SWP zitten te klooien kan je geen end-game noemen.Anoniem: 266774 schreef op woensdag 05 november 2008 @ 14:33:
[...]
Trollbane.. daar zitten pas veel NL'ers.. ze noemen het zelfs Dutchbane
Major: Mage armor en Scorch (mage armor heb je gewoon nodig als je langer dan 1 minuut wilt "noeken"Hydra schreef op woensdag 05 november 2008 @ 10:42:
[...]
Ja, die heb ik ook niet, gebruik altijd molten armour. Crit > manaregen
Zelf heb ik frost nova, penguin, slowfall (scheelt me een hoop deaths) en blink. Nu ben ik er nog een vergeten geloof ik.
Minor: Intellect, Penguin (why.. gebruik toch turtle) en slow fall
[ Voor 45% gewijzigd door ImdaMned op 05-11-2008 14:43 ]
Ik raid nu nog mee met mijn guild op Aerie Peak (doen we BT/MH mee). En ik wil toch wel graag op een wat hoger niveau raiden in wotlk. En ik wil horde spelen aangezien alliance mij niet egt boeit qua spelers/rassen En Dutchbane is vooral alliance toch?
Ik kom op al akir wel kijken, kan ik iemand whisperen?
Ik ben een bloodelf paladin (wil graag endgame tanken) met de naam Monochroma.
Je mag me een DM sturen of whisperen, ik reageer op allebei.
Ugh, wordt ook zo gestoord daarvan. Nog erger, voor dat ik op Argent Dawn zat, zat ik op Itaridge! Die lui passen zich gewoon niet aan:Hydra schreef op woensdag 05 november 2008 @ 14:24:
[...]
Dat ik alle "retarded italians" uit onze battlegroup wil. In de AV BG chat zijn er namelijk altijd een paar Crushridge (bekend als Italridge, het is de onofficiele italiaanse server) die in het Italiaans lopen te mekkeren. Ik wou dat dus nog nuanceren maar was daarvoor iets te laat.
[...]
Zo te zien spelers
/2: LFG Bla
Ik: I'm game
Leader: ita?
Ik: No
Leader: <zegt niks meer>
En het is even erg nu ja in BGs, alleen maar italiaans praten/yellen en niks aanpassen op andere mensen.

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad
Ja, echt te erg is dat. Een van de redenen dat dus niet op Crushridge ben gaan spelen toen mijn klasgenoten vroegen of ik in hun guild wilden toen ze hoorde dat ik ook WoW had.Crowmeister schreef op woensdag 05 november 2008 @ 14:52:
En het is even erg nu ja in BGs, alleen maar italiaans praten/yellen en niks aanpassen op andere mensen.
Maargoed. Daggerspine, de realm waar ik nu zit, zit vol met zweedse spelers. En die willen zich ook niet altijd aanpassen. Maargoed, ik pas mezelf ook niet aan als ik in de Supermarkt waar ik werk wordt aangesproken door een duitser. Ik neem het maar lief, want ik kleine getallen moet het opzich wel kunnen.
Aan horde zijde zijn hunters & warriors wel overpopulated volgens mij. Hunters 18% en Warriors 20% volgens mijn census. Priests zijn er extreem weinig. Druids, Shamans & Rogues hebben ong. hetzelfde, wat opvallend is voor rogues. Die zijn best zeldzaam op Azuremyst.Bartjeuhz schreef op woensdag 05 november 2008 @ 11:58:
nou toch maar mijn hunter gestart op Azuremyst, tis een normal server...maargoed ben benieuwd hoe het is op een nieuwe server te spelen.
3 level 70's online op dit momentvraag me af hoe puggen zal gaan
Puggen moet toch wel lukken? Gros van de server is tussen de 10 en 20 nu.
Dit dus.
Kom dan ook gezellie op Azuremyst. Daar is *iedereen* levelendeAnoniem: 279511 schreef op woensdag 05 november 2008 @ 14:20:
ZIjn dat guilds, of spelers? Ben namelijk levelende, beetje relaxte guild zou tof zijn.
Maar goed, zijn denk ik niet zoveel Nederlanders daar. Want in vergelijking met andere landen heb ik het idee dat NLers niet zo gauw afscheid nemen van hun huidige karakter. Enige servers waar ik altijd lees 'dat er veel NLers' zitten zijn de servers die al sinds het begin van WoW er waren. Je hoort nooit 'er zitten veel NLers op <insert nieuwe TBC server of later geopende server>'
Dit dus.
Ga me nog wat verdieping in die tier sets, heb al eerder lvl60 <class> gear gezien, dus mischien daar nog wat naar zoeken.
[ Voor 22% gewijzigd door SinergyX op 05-11-2008 15:07 ]
Ik heb 4 70s op verschillende servers en ik zou graag eens komen kijken op die server, maar ik heb ook graag een headstart als het gaat om mensen die ik ken. Hiermee bedoel ik dat ik graag eerst wat mensen leer kennen voordat ik op een server begin te spelen.FunkyTrip schreef op woensdag 05 november 2008 @ 15:04:
[...]
Kom dan ook gezellie op Azuremyst. Daar is *iedereen* levelende
Maar goed, zijn denk ik niet zoveel Nederlanders daar. Want in vergelijking met andere landen heb ik het idee dat NLers niet zo gauw afscheid nemen van hun huidige karakter. Enige servers waar ik altijd lees 'dat er veel NLers' zitten zijn de servers die al sinds het begin van WoW er waren. Je hoort nooit 'er zitten veel NLers op <insert nieuwe TBC server of later geopende server>'
Maar ik kan zo snel niet zien of jij horde of ally bent, want ik ben dus een horde speler van het eerst uur. Ik heb alliance main nu maar ik begin er een beetje uitgekeken op te raken.
De lvl 60 tier sets zijn niet echt de moeite waard. Met de outlands quests heb je al veel betere stuff.SinergyX schreef op woensdag 05 november 2008 @ 15:07:
Ga me nog wat verdieping in die tier sets, heb al eerder lvl60 <class> gear gezien, dus mischien daar nog wat naar zoeken.
Had ik inderdaad al eerder gehoord, heb nu inderdaad al wat spul. Maar heb quests rond gezocht, bijna geen boots of een leuke bow te vinden (boots heb ik nog van lvl40 met 5agi/5sta), AV PVP heeft wel leuke maar ik moet mijn marks sparen voor de mount. Ik had 129dps (c-scherm) toen ik naar outlands ging, zit nu op 162dps nonbuffedRakkerzero schreef op woensdag 05 november 2008 @ 15:12:
[...]
De lvl 60 tier sets zijn niet echt de moeite waard. Met de outlands quests heb je al veel betere stuff.
Tuurlijk, lang niet altijd en allemaal en overal, maar eerder regel dan uitzondering heb ik het idee...
Bnet pindle#2913
Probleem is dat tier1/2 sets in raid instances droppen die haast niet meer gedaan worden. Tegenwoordig worden ze wel weer gepugged, dus is je kans iets groter, maar dan gaat er meestal nog +/- 20 ander grut mee, en je kan zo'n raid instance maar 1x per week doen.SinergyX schreef op woensdag 05 november 2008 @ 15:17:
[...]
Had ik inderdaad al eerder gehoord, heb nu inderdaad al wat spul. Maar heb quests rond gezocht, bijna geen boots of een leuke bow te vinden (boots heb ik nog van lvl40 met 5agi/5sta), AV PVP heeft wel leuke maar ik moet mijn marks sparen voor de mount. Ik had 129dps (c-scherm) toen ik naar outlands ging, zit nu op 162dps nonbuffedMaar vind het ook wel leuk instances te doen, zo ze een beetje te leren kennen.
Genoeg reden om op een andere manier aan bow of boots te komen. Geloof mij, er is echt veel meer questloot dan je voor mogelijk houdt.
Misschien omdat het gezellig is? Heb eigenlijk altijd in een NL guild gezeten die zich prima kan aanpassen op anderen. Natuurlijk wel af en toe "AANVALLEN!" in av schreeuwen ofzo, maar geen compleet sociaal-gestoorde situaties.porn* schreef op woensdag 05 november 2008 @ 15:19:
Waarom zou je eigenlijk in een Dutch-only guild willen? Nofi maar meestal als grote groepen NLers samen zijn gedragen ze zich ook net zoals bovenstaande Italianen: alleen NL en 0,0 aanpassingsvermogen.
Tuurlijk, lang niet altijd en allemaal en overal, maar eerder regel dan uitzondering heb ik het idee...
[ Voor 25% gewijzigd door NickH op 05-11-2008 15:23 ]
Zal wel aan mij liggen, maar "I'm game" vind ik nou ook weer niet een toonbeeld van perfect Engels ....Crowmeister schreef op woensdag 05 november 2008 @ 14:52:
[...]
Ugh, wordt ook zo gestoord daarvan. Nog erger, voor dat ik op Argent Dawn zat, zat ik op Itaridge! Die lui passen zich gewoon niet aan:
/2: LFG Bla
Ik: I'm game
Leader: ita?
Ik: No
Leader: <zegt niks meer>
edit: ik zit nu trouwens in een dutchonly guild, die is verschillende keren internationaal gegaan voor de progressie.
[ Voor 30% gewijzigd door Awaken1 op 05-11-2008 15:25 ]
Dit topic is gesloten.