Toon posts:

Twijfel tussen de Philips 32pfl9603H of 32pfl9613D ...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zoals gezegd: ik twijfel tussen de Philips 32pfl9603H of 32pfl9613D. De 9603 heeft een responsetijd van 4 m/s tegenover de 9613 met 2 m/s

Ik zou net als de Ziggo-gebruikers heel graag gebruik willen maken van de H-versie met ingebouwde CVB-C. Echter, ik heb UPC-signaal.
Is er een kans dat, als de 'markt open gaat' en men zou overstappen naar Ziggo, men ook toegang heeft tot de Ziggo-technologie?
Oftewel, heeft het zin voor de (mindere) 9603H te kiezen of zou ik toch kansloos zijn?

Ik hoop dat iemand wil reageren,
groeten Clu

Verwijderd

Over welke tv je wilt is gewoon niets zinnigs te zeggen, dat moet je gewoon zelf gaan bekijken in de winkel. Je kan misschien een kijkje nemen in [LCD TV] Philips de 2008 / 2009 modellen (deel 5). Een simpele vraag zoals deze is niet topicwaardig.

Het is een DVB-C decoder btw. Of Alphacrypt in de toekomst bij jou gaat werken durf ik geen antwoord op te geven. Weet niet genoeg over de huidige UPC situatie :).

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Koeitje,

bedankt voor de reactie

ik ben in de showroom geweest, en de 9613 heeft de voorkeur.

Maar als ik in de toekomst de DVB-C 8)7 zou kunnen gebruiken, dàn zou ik genoegen nemen met de 9603.

Dus was ik benieuwd of iemand in de toekomst kon kijken ....

nogmaals bedankt,
Clu

• Soldaatje
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Je kan altijd dvb-c gebruiken ongeacht televisie en aanbieder.

Verwijderd

Topicstarter
Hoi Soldaatje,
je kunt een tv met ingebouwde dvb-c altijd gebruiken, maar is die tuner ook bruikbaar?
Ik dacht dat:
* die ingebouwde tuner het decodeer-kastje voor de digitale tv vervangt
* die tuner alleen bij Ziggo werkt als je er de juiste cam-module bijkoopt waar dan weer de smartcard ingaat?
* UPC de boel heeft dichtgetimmerd?

• Mir
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Mir

Ik ben op zoek naar de 32PFL9603H ivm DVB-C tuner. Maar ik kan deze nergens meer vinden; hebben jullie nog een idee?

Verwijderd

De H versies zijn in Nederland in het algemeen lastig te vinden. In dit geval is het dan ook nog eens een "oud" model waar ik niet zeker van weet of Philips ze nog maakt of dat ze volledig over zijn naar de 32PFL9613, waar ook een H versie van is.

Normaal kan een detail handel die Philips levert ook wel de H versie leveren, maar dan is het voor hun ook een speciale bestelling bij de leverancier / Philips waardoor de prijs gelijk zal zijn aan de advies prijs.

Voor de 32PFL9603H wijst kieskeurig nog naar het internet warenhuis, maar daar staat wel meteen bij dat ze hem niet op voorraad hebben, misschien even mailen / bellen of hij wel nog te bestellen is?

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2008 15:16 ]

• Mir
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Mir

die 9613H Zou ik ook willen hebben..

We hebben die 2 winkels gebeld, ze gaven aan dat ze ze niet meer leverde. Ik moet zeggen dat mijn pa heeft gebeld, dus ik niet weet of 'ie de juiste vragen heeft gesteld ;)
Pagina: 1