Toon posts:

[iPhone] Touchscreen werkt niet

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een oude Iphone (1Gen) met een AT&T kaart uit USA sinds gister. Ik had de nieuwe firmware 2.0.1 inmiddels via Itunes erop gezet - was dit verstandig? Het probleem is dat ik niks met de Iphone kan doen nog, het touchscreen werkt niet namelijk. Ik kan het niet gebruiken, het reageert niet. Alleen aan de bovenkant wanneer ik de Iphone uit doe en de slider boven in vertoont. Ik heb via Liberty+ alles opnieuw hersteld naar oude versie, dus naar 1.1.4 reload, recoverded en jailbreak, echter geen resultaat. Kan iemand mij adviseren wat te doen? :( 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hardware probleem in 99,9% van de gevallen, scherm moet helaas vervangen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• domi235
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-12-2021

domi235

Magic!

Werkte het touchscreen wel toen je hem aanzette voor de hack?

Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
nee, werkte niet, heb hem via en veiling op mijn werk gekocht..alleen boven kant werkt nog...enig idee wat de kosten zijn voor reparatie en hoe lang duurtd dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Prijzen verschillen per bedrijf, stuur maar PM of email naar me als je adres zoekt. Ik ga hier niet spammen en je PM en email staan in je profiel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Razor
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
Apple zelf rekent 240 euro wanneer de iPhone buiten de garantie is, vul het serienummer eens op de Apple site in.

Retail kost een nieuw scherm 169$ , ex verzend , mocht je em zelf willen inbouwen, ik had er toen ene voor 160 euro inclusief doanekosten.

Er staat in dit subforum een verhaal van iemand die het zelfde verhaal had, opgestuurd naar Apple in de US, iPhone 3G teruggekregen :) (zoek maar eens op deadstrip oid)

[ Voor 19% gewijzigd door Dutch_Razor op 10-11-2008 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dutch_Razor schreef op maandag 10 november 2008 @ 21:23:
Er staat in dit subforum een verhaal van iemand die het zelfde verhaal had, opgestuurd naar Apple in de US, iPhone 3G teruggekregen :) (zoek maar eens op deadstrip oid)
Dead strip iPhone 2G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
had dead tstrip al gelezen...ben redelijk nieuw hier vandaar alles nog blanco...wat is een PM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 10 november 2008 @ 21:34:
had dead tstrip al gelezen...ben redelijk nieuw hier vandaar alles nog blanco...wat is een PM?
offtopic:
Personal Message, hier op GoT heet het een Direct Message trouwens.
Pagina: 1