Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Vista] EFSADU - Unable to find the user information

Pagina: 1
Acties:

• Sando
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

Sando

Sandoichi

Topicstarter
Ik kan deze vraag eigenlijk niet heel uitgebreid stellen, behalve dat ik er niets van snap en dat google maar 3 hits geeft waar er ook niet uitgekomen wordt.

Afentoe maak ik backups van mijn werkbestanden op een externe schijf. De mappen op beide schijven hebben verschillende EFS encryptie certificaten maar ze zijn allebei in gebruik en het werkt zonder problemen (transparant).

Maar opeens kan ik van de externe schijf een hoop onnodige bestanden die de boel onoverzichtelijk en rommelig maken niet meer verwijderen. Ik krijg dan Access Denied.

Als ik op properties - details klik, krijg ik een popup met de titel EFSADU: "Unable to find the user information for the file."

Afbeeldingslocatie: http://stuff.rednet.nl/rommel/EFSADU.png

Iemand enig idee hoe ik dit eraf kan gooien? Ik hoef de bestanden niet te bewaren ofzo.

Wat ik me ook afvraag; houdt deze vage foutmelding in dat er foutjes geslopen zijn in mijn bestandstructuur (oid) waardoor de hele backup een keer zou kunnen chrashen (onleesbaar worden)?

[ Voor 5% gewijzigd door Sando op 01-11-2008 18:36 ]

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Je kan eventueel met cipher.exe nog kijken of er wat bijzonders naar boven komt?
Uiteraard een chkdsk kan wel, maar ik denk dat je daar even voorzichtig mee moet zijn (lees: readonly)..

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device