Toon posts:

aanschaf nieuwe laptop

Pagina: 1
Acties:
  • 168 views

Verwijderd

Topicstarter
Goede avond

Ik ben van plan om eindelijk over te stappen van Windows naar Apple. Ik heb de nieuwe notebooks gezien van Apple en ben direct verkocht!! Nu, Ik heb gelezen dat er niet zoveel verschil is tussen de oude macbook pro's en de nieuwe..

Kunnen jullie voor mij eens opsommen wat de negatieve en positieve punten zijn? En eventueel helpen in mijn keuze??

Wat ik wil met mijn laptop:

- beetje photoshop
- films van thuis op camera archiveren en eventueel bewerken
- films afspelen op tv
- inloggen in windows om vpn verbinding met het werk te starten

Notebook moet een 15' inch zijn en liefst de zwaardere!!

Zou het voor mij veel uitmaken als ik gewoon de macbook pro kopen 2,4 met 4 giga ram, maar ik zie dat de videokaart wel de helft minder is... zal ik dit merken? Of zeg je van gvd man koop dan die duurdere, maar ik zal amper werken met photoshop etc...

Ik zou hem via de website zelf bestellen omdat ik hem nergens goedkoper vind .. Is dit een goed en veilig idee??

Help aub!

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2008 22:03 ]

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Hoi Stevitski, welkom op GoT :)

Helaas moet ik je topic op slot doen. Hier op GoT verwachten we nl. enige mate van eigen inzet. De vragen die je stelt zijn namelijk prima zelf te beantwoorden, door hier de topics hier op GoT door te nemen, zoals het [MacBook Pro] Ervaringen & Discussie - Deel 7 bijvoorbeeld, te zoeken met Google en het lezen van reviews, zoals Apple's Redesigned MacBook and MacBook Pro: Thoroughly Reviewed, Ars reviews the 2008 MacBook Pro, Part I: aluminum & glass, Ars reviews the 2008 MacBook Pro, Part I: aluminum & glass en benchmarks op bijvoorbeeld Barefeats te bekijken.

Aan de hand van de reviews en de benchmarks kun je prima zien wat de er verbeterd is. Uiteindelijk moet jij zelf bepalen of het verbeteringen het geld waard zijn. Wij kunnen dat niet voor je doen.

Daarnaast, voor beoordeling van online webshops hebben we de Pricewatch Shopreviews, maar bijvoorbeeld ook in het Shopping Forum vind je hier veel informatie over.

Het is misschien aan te raden om Het algemeen beleid en Apple Computers Beleid door te lezen om te kijken wat er van je verwacht wordt :)

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Dit topic is gesloten.