Het probleem:
De PC van mijn zwager start opnieuw op na het laad balkje van XP. Hij valt dus gewoon uit en start opnieuw op.
De PC heeft het 1 week goed gedaan met een verse install. (Met de oude install deed hij dit niet, maar die was aan vervanging toe)
Veilige modus werkt gewoon goed..
De laatste mods voor de nieuwe install zijn een nieuwe voeding en nieuw geheugen. (dit na een defecte voeding)
PC Specs:
CPU: C2D E6400 + zalman koeler
mobo: Asus P5W DH Deluxe
Geheugen: 2x1gig OCZ DDR2 PC2-6400 CL 4 FlexXLC Edition
Graka: Geforce 7900GT + zalman koeler
Voeding: Zalman ZM460B-APS
HDD: een S-ata schijf
Ik heb zelf geprobeerd zoveel mogelijk hardware uit te schakelen en de videokaart drivers uninstalled etc..
Ook heb ik de bios weer in default gezet. Ik had hem iets overgeclocked naar fsb 320mhz zodat het geheugen op 800mhz draaide en de CPU op iets van 2,55Ghz. Temps waren overigens perfect.
Het enige wat ik kan bedenken is weer een verse instal proberen..
Verder kwa hardware zou het misschien de HDD kunnen zijn oid?
De PC van mijn zwager start opnieuw op na het laad balkje van XP. Hij valt dus gewoon uit en start opnieuw op.
De PC heeft het 1 week goed gedaan met een verse install. (Met de oude install deed hij dit niet, maar die was aan vervanging toe)
Veilige modus werkt gewoon goed..
De laatste mods voor de nieuwe install zijn een nieuwe voeding en nieuw geheugen. (dit na een defecte voeding)
PC Specs:
CPU: C2D E6400 + zalman koeler
mobo: Asus P5W DH Deluxe
Geheugen: 2x1gig OCZ DDR2 PC2-6400 CL 4 FlexXLC Edition
Graka: Geforce 7900GT + zalman koeler
Voeding: Zalman ZM460B-APS
HDD: een S-ata schijf
Ik heb zelf geprobeerd zoveel mogelijk hardware uit te schakelen en de videokaart drivers uninstalled etc..
Ook heb ik de bios weer in default gezet. Ik had hem iets overgeclocked naar fsb 320mhz zodat het geheugen op 800mhz draaide en de CPU op iets van 2,55Ghz. Temps waren overigens perfect.
Het enige wat ik kan bedenken is weer een verse instal proberen..
Verder kwa hardware zou het misschien de HDD kunnen zijn oid?
[ Voor 4% gewijzigd door KappeNou op 31-10-2008 21:03 ]