Externe hdd wordt gezien als DVD-RAM

Pagina: 1
Acties:
  • 92 views

• fl1p
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 02-12-2025
Ik heb vandaag een 2.5" externe hdd gekocht, zonder externe voeding, dus die krijgt eten via de USB-kabel.
Nu wordt die schijf op mijn computer herkend als DVD-RAM station, en op de laptop als externe hdd..
Probleem!

Wat heb ik al geprobeerd?
- snel geformateerd op de laptop > geen resultaat
- gewoon geformateerd op laptop (zeker 2h geduurd!) > geen resultaat

help?

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Merk harde schijf? Versie Windows? Werkt het wel gewoon? Je bent nu wel erg vaag.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• gertvdijk
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17-02 08:05
Hmm dat is wel een heel raar vaag probleem. Weet je zeker dat je te maken hebt met de externe hardeschijf? Is het niet gewoon een verkeerd icoontje bij het apparaat? En waar kijk je? Welk OS gebruik je?

Kia e-Niro 2021 64kWh DynamicPlusLine. 3x Victron MP-II op 15kWh US5000 3f thuisbatterij met 3x25A→3x40A PowerAssist, Victron EVCS, 3200Wp HoyMiles zp. my GitHub, my blog

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

skateflip, we verwachten op GoT dat je zelf wel iets meer moeite doet om je probleem op te lossen.
In de OM FAQ / Beleid staan een flink aantal zaken die je kunnen helpen bij het oplossen van je probleem, neem deze eerst eens door.

Dit topic gaat dicht bij gebrek aan inzet. Je kunt natuurlijk altijd een nieuw topic openen, maar geef dan wel precies aan wat je hebt gedaan, wat je zelf al hebt gevonden en wat eventuele testresultaten zijn.

Dit topic is gesloten.