Gister kreeg ik mijn nieuwe moederbord en processor binnen. Deze uiteraard gelijk installeren.
Toen ik klaar was met alles te installeren, dus de psu kabels e.d., deed ik mijn pc aan maar mijn beeld deed bar weinig.
Mijn fans begonnen wel te draaien, mijn hard disk begon op te spinnen.
Ik heb een AsRock 4Core1600P35-WiFi welke dus gloednieuw is. Tevens heb ik een Intel Core Duo E2180 bij gekocht welke dus ook gloednieuw is.
De kaart die ik gebruik is een Nvidia 8800GT en de voeding een Zalman-ZM600-HP.
Als geheugen gebruik ik een Corsair 1024 module van 667mhz (DDR2)
Ik heb de volgende dingen al gedaan:
- Andere voeding
- Andere videokaart
- Ander beeldscherm
- Andere schijf
- Alle kabels nagelopen.
Als ik mijn pc aanzet hoor ik ook geen piepjes, dus naar mijn weten is er niets mis met de processor of geheuren.
Vanochtend kreeg ik wel even beeld, ik gelijk proberen xp te installeren, tijdens het voltooien van de installatie liep het beeld vast, ik startte opnieuw op en kreeg weer geen beeld.
Ik heb al op deze site rond gekeken, de enige soort gelijk probleem was deze:
geen beeld (kapotte voeding, mobo of video?)
Echter had deze gebruiker al beeld en ik totaal niet.
Ik ben zo'n beetje ten einde raad en hoop op jullie hulp.
Toen ik klaar was met alles te installeren, dus de psu kabels e.d., deed ik mijn pc aan maar mijn beeld deed bar weinig.
Mijn fans begonnen wel te draaien, mijn hard disk begon op te spinnen.
Ik heb een AsRock 4Core1600P35-WiFi welke dus gloednieuw is. Tevens heb ik een Intel Core Duo E2180 bij gekocht welke dus ook gloednieuw is.
De kaart die ik gebruik is een Nvidia 8800GT en de voeding een Zalman-ZM600-HP.
Als geheugen gebruik ik een Corsair 1024 module van 667mhz (DDR2)
Ik heb de volgende dingen al gedaan:
- Andere voeding
- Andere videokaart
- Ander beeldscherm
- Andere schijf
- Alle kabels nagelopen.
Als ik mijn pc aanzet hoor ik ook geen piepjes, dus naar mijn weten is er niets mis met de processor of geheuren.
Vanochtend kreeg ik wel even beeld, ik gelijk proberen xp te installeren, tijdens het voltooien van de installatie liep het beeld vast, ik startte opnieuw op en kreeg weer geen beeld.
Ik heb al op deze site rond gekeken, de enige soort gelijk probleem was deze:
geen beeld (kapotte voeding, mobo of video?)
Echter had deze gebruiker al beeld en ik totaal niet.
Ik ben zo'n beetje ten einde raad en hoop op jullie hulp.