Toon posts:

HDD media player

Pagina: 1
Acties:
  • 99 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek een toestel met volgende specs:

een harddisk media player om films te bekijken rechtstreeks op mijn beamer zonder laptop.
- capaciteit is niet belangrijk. Vanaf 50 gig ben ik tevreden, mag ook zonder schijf zijn, want ik heb nog eentje liggen, maar moet dan wel IDE ondersteunen.
- netwerktoegang, liefst draadloos
- mooi design
- afstandsbediening
- goeie beeldkwaliteit, maar hoeft daarom geen HD te zijn, mijn beamer ondersteunt dit toch niet.
- ondersteuning van zoveel mogelijk beeldformaten, alsook mp3
- GOEDKOOP!

Ik heb al enkele modellen gevonden via google en de search, maar misschien zie ik er nog enkele over t hoofd.
Suggesties?

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Welke heb je gevonden dan.. Misschien leuk voor medeTweakers die ook interesse hebben...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:10

Sjaak_Afhaak

Bleh!

Je geeft aan dat je al wat modellen hebt gevonden. Welke zijn die modellen, en wat zijn de specifieke voor- en nadelen aan deze modellen?? Nu kunnen we enkel namen gaan spuien, terwijl de kans groot is dat je die al gevonden hebt.

Neem anders eens een kijkje in een ander subforum

Hier staat tekst

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-02 15:51

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

De is een typisch "wat moet ik kopen" topic, wat niet gewenst is op GoT. Zoals de reacties hierboven al aangeven is je openings post ook niet voldoende. Je geeft aan zelf al wat gevonden te hebben, maar wat heb je gevonden? Heb je wat je gevonden hebt al eens duidelijk op rij gezet? Dergelijke dingen dien je ook in je openings post te vermelden.

Zie ook: OM FAQ / Beleid

Om deze redenen wordt het topic dan ook gesloten.

Heb je overigens hier op GoT al eens gezocht, de laatste tijd verschijnen er steeds meer topic over dergelijke HDD Media Players, daar zou je ook enige ervaring uit kunnen halen.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Dit topic is gesloten.