Just flip the bits when you are negative...
Een normale kaart met 2xDVI en silent kan die resolutie aan. Meer hoef je niet te weten want in principe heeft bijna elke kaart 2x DVI
Maar je weet dat dit geen vraag forum is
[ Voor 31% gewijzigd door Touchdomex op 28-10-2008 21:36 ]
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Daar staan er genoeg tussen. De eisen die jij stelt zijn mogelijk op zo'n beetje iedere PCIe kaart.
Misschien deze?
Maar sorry, dit kon je zelf toch ook wel opzoeken, zoveel werk is het nou ook niet meer.
Een topic aanmaken is meer werk dan deze opzoeken...
Edit: Als je een passieve kaart hebt zorg dan wel voor voldoende airflow.
[ Voor 12% gewijzigd door EdwardvGelder op 28-10-2008 22:14 ]
Onderzoek had ik al gedaan. Op tweakers gezocht en met google.Touchdomex schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 21:35:
Maar je weet dat dit geen vraag forum isWij gaan er van uit dat je vantevoren al enigzins onderzoek hebt gedaan. Dit is echt te mager voor een topicstart
Sorry, Ik had ergens gelezen, ergens in een c't dat je moest oppassen met 2x DVI en meerdere monitoren en dat je op moest passen bij hogere resoluties. Ook dat de resolutie afhankelijk van het geheugen.
2x1680x1050 is toch niet niks qua pixels? Ik heb me een slag in de rondte gezocht naar informatie.
Waarschijnlijk de foute zoekwoorden gebruikt, Wat ik ook zocht, ik kreeg bakken met verkoop info, maar niet wat ik zocht. Wel wat op 1 poort kan, maar niet wat tegelijkertijd op 2 poorten.
Vandaar dat ik hier kwam.....
Tja, het lijkt er op dat de techniek mijn vraag heeft ingehaald.
Ja, dat kan ik ook zoeken, maar hoe weet je dan of er 2x een monitor met een resolutie van 1680x1050 op kan. Jullie geven aan dat het op bijna elke kaart kan, maar ik zoek naar een bevestiging. Je wordt af en toe crazy van die specs.EdwardvGelder schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 22:12:
pricewatch: Sapphire Radeon HD3450
Misschien deze?
Maar sorry, dit kon je zelf toch ook wel opzoeken, zoveel werk is het nou ook niet meer.
Een topic aanmaken is meer werk dan deze opzoeken...
[Later]
Via jullie links gevonden:
- http://www.sapphiretech.c...erview.php?gpid=174&grp=3
Daar staat:
Maximum 3D Graphics Resolution of 2560x1600
Dus 2 schermen (1680x1050) = 3360x1050
Ik denk niet dat die dat dus aan kan.
Of denk ik scheef? - De 3450 kan gelukkig meer aan. Dat zal het dan maar moeten worden. Daar staat in de specs:
Two integrated DVI display outputs- * Primary supports 18-, 24-, and 30-bit digital displays at all resolutions up to 1920x1200 (single-link DVI) or 2560x1600 (dual-link DVI)1
- * Secondary supports 18-, 24-, and 30-bit digital displays at all resolutions up to 1920x1200 (single-link DVI only)1
[ Voor 37% gewijzigd door PureYoung op 28-10-2008 22:38 ]
Maar voor gamen bijvoorbeeld zijn andere specs nodig dan voor alleen op twee schermen internetten en word bestanden bewerken.
Ze zijn voor AutoCad - Revit en 3D tours door virtuele gebouwen. Rendering etc.ik222 schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 22:26:
Maar voor gamen bijvoorbeeld zijn andere specs nodig dan voor alleen op twee schermen internetten en word bestanden bewerken.
Een Tweaker kan zelf info zoeken en kiezen, al helemaal als hij al eisen heeft. En een Tweaker die al gezocht heeft zet die info (waar gezocht, op welke termen, wat gevonden) in z'n topicstart. Zo niet voldoet een topicstart sowieso niet qua eigen inzet.
Oslik blyat! Oslik!
Dit topic is gesloten.
![]()