Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Overstappen van speedlinq naar Telfort

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit bij speedlinq of zat...speedlinq is tenslotte telfort geworden..

alleen heb ik nog mijn oude abb.van 8mb voor 25,-
en ik wil graag de 20mb van telfort voor 20 euro

Heeft iemand ervaring met deze overstap?

Ik zit niet te wachten op problemen of erger nog internetloosheid...

grt, marcel

• NNF
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-11-2024

NNF

Telfort Internet ervaringen topic - Deel 12

Genoeg mensen daar die er ervaring mee hebben, denk ik :)

[ Voor 31% gewijzigd door NNF op 27-10-2008 21:13 ]

Verwijderd

Topicstarter
Heb het ook helemaal gelezen..gescrolled.., maar niet echt veel mensen over hun ervaringen voor deze overstap..

Het moet volgens mij heel makkelijk zijn...omdat ik al een halve klant ben van telfort..

alleen lees ik zoveel problemen met het aansluiten/configureren van telfort...

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Ik heb helemaal niks hoeven veranderen wat ADSL betreft. Moest later wel wat klooien met de VoIP instellingen, maar dat was meer een kwestie van goed lezen :P

Lijn is wel veel stabieler met Telfort nu.. vroeger zes keer in het uur eruit, nu weken achter elkaar stabiel.

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Verwijderd

Topicstarter
Dus je bent overgestapt van speedlinq naar telfort en het is eigenlijk automatisch gegaan.

puur online de overstap activeren en de rest ging vanzelf??

afgezien van telefonie

ps. die VoiP...werkt dat als een gewone telefoon.of moet de computer dan altijd aan staan>>

Verwijderd

Ik ben ook overgestapt van Speedlinq naar Telfort. Was zo geregeld en sindsdien geen enkel probleem gehad. Ik ben overgestapt zodra dat mogelijk was, van een 4mbit abo naar 20mbit. En dat voor dezelfde prijs, ik vind 't een prima deal, helemaal als ik kijk naar de stabiliteit van de lijn/verbinding.

Ook heb ik telefonie via Telfort. Hiervoor hoeft je computer niet aan te staan, wél je modem, maar dat lijkt me logisch ;-).

Ik kan het iig aanraden, daar mijn persoonlijke ervaringen heel positief zijn.
Pagina: 1