Na het een en ander gespeurd te hebben op internet en in de mediamarkt is mijn keuze voor een nieuw scherm gevallen tussen de Acer en samsung. Ik heb veel goede reviews e.d. gelezen over de samsung, over de acer was wat minder te vinden maar kwam ook als een goed scherm naar voren. Het pluspunt van de acer vind ik het crystalbrite scherm. Daarintegen is het design van de samsung weer mooier en specs wat beter. Ik gebruik mijn PC voornamelijk voor internet e.d word etc. en zo af en toe een game. Ik vind het zeer moeilijk om een keuze te maken, ik zou graag advies willen horen.
**LET OP** Welke videokaart/monitor moet ik kopen?
Stel je eisen, zoek de info op en kies zelf. Keuze niet eenduidig? Eisen bijstellen.
"welke moet ik kopen?"-topics zijn op GoT niet gewenst, en sowieso is "een en ander gespeurd" veel te wazig en makkelijk. Post op GoT altijd exact waar je zocht, op welke zoektermen, wat je vond en hoe je verder zocht als dat niet het gewenste antwoord gaf.
Stel je eisen, zoek de info op en kies zelf. Keuze niet eenduidig? Eisen bijstellen.
"welke moet ik kopen?"-topics zijn op GoT niet gewenst, en sowieso is "een en ander gespeurd" veel te wazig en makkelijk. Post op GoT altijd exact waar je zocht, op welke zoektermen, wat je vond en hoe je verder zocht als dat niet het gewenste antwoord gaf.
Oslik blyat! Oslik!
Dit topic is gesloten.
![]()