• rjobaan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14-04-2023
Beste experts : ),

Momenteel is er zoveel keuze, er is bijna geen verschil tussen plasma en lcd, maar ik kom er even niet meer uit. Heb even wat hulp nodig. Ook met de vele mogelijkheden om bepaalde zaken te bereiken zonder dure tv's aan te schaffen

Dit zijn mijn voorlopige eisen:

- Ik ben op zoek naar een breedbeeld tv van 50'', heb nog geen budget in gedachte.
- Ik wil daarop een pc kunnen aansluiten of wii om zo films via mijn pc te bekijken.
- voor toekomstige gebruik ook blue ray mogelijkheden
- nog meer tips???? hoge contrast, hoge helderheid etc.

Daarnaast wil ik ook voor canal digital gaan omdat ik begreep dat dit de enige mogelijkheid is om geen blokken op je tv te zien als je digitaal kijkt of heb ik het mis.

Zijn er ook andere mogelijkheden om mijn pc te benaderen via mijn toekomstige tv??

Hopelijk kunnen jullie mij op gang helpen zodat ik naar de winkel kan gaan om naar de verschillende modellen te gaan kijken.

En dan dien ik nog voor het geluid in mijn kamer te zorgen maar dat komt erna wel

Ben benieuwd naar jullie reacties

• Patten
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09:03
Dit is wel de "erg makkelijke manier"....

Er is een topic:

Welke TV moet ik kopen?

Je hebt je eisen klaar, en Google is you're friend.
Ik heb ook 3 maand onderzoek gedaan (veelal met Google) en toen mijn tv gekocht.
Als tijdens je eigen onderzoek tegen specifieke zaken oploopt, dan zijn er voldoende Tweakers die je te woord willen staan.

Succes met je zoektocht.

Carpe Diem

Verwijderd

Ik zou een Pioneer 5090 nemen, dat is een heel plezierige televisie.

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Daarnaast wil ik ook voor canal digital gaan omdat ik begreep dat dit de enige mogelijkheid is om geen blokken op je tv te zien als je digitaal kijkt of heb ik het mis.
De laatste keer dat ik er iets over las waren de bitrates van de kabelaanbieders een stuk hoger dan die van Canaal Digitaal. Dus volgens mij heb je het mis :P

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

• oXygeN
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16-02 20:31

oXygeN

oftewel oxje...

rjobaan schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 20:54:
er is bijna geen verschil tussen plasma en lcd, maar ik kom er even niet meer uit.
Een merkbaar verschil zou ik niet 'bijna geen verschil' willen noemen...

\o/

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-02 18:18
50" 8)

Beste beeldplaat!

Maar zoals eerder aangegeven:
Ga eerst een specifiek eisen/wensenlijstje samenstellen.
Doe wat research via internet
Ga kijken bij winkels
.. stel dan eventueel vragen...
maak een besluit.

wijze woorden

Pagina: 1