Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Keuze: N96 / Samsung i900 / HTC Touch Pro / Iphone

Pagina: 1
Acties:
  • 392 views

• genesisfm
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 30-11 21:31
Beste,

Ik zit in twijfel wat de keuze betreft tussen de volgende gsm's:
N96 / Samsung i900 / HTC Touch Pro / Iphone

Momenteel heb ik een HTC s610 (en niet echt tevreden, ivm traagheid + schade gevoelig).

Ivm. de touchscreen lijkt mijn een Iphone / i900 / HTC Touch pro interessant.
Qua degelijkheid vetrouw ik de HTC en Samsung niet en de N96 en de Iphone weer wel.

En zo heb ik nog een aantal zaken, zo heb ik graag toeters en bellen en lijkt me de N96 wel leuk omdat ik dan de mogelijkheid heb om TV te bekijken (beperkt vooralsnog).

Kortom HELUP :)

Thx ;)

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

HELUP? Ik denk dat je gewoon de search-functie is moet raadplegen, zowel hier als op Google..

En je dan zelf wel kan kiezen welke telefoon voor jou toch 't beste blijkt te zijn.. Succes!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• genesisfm
Het punt is dat ik niet echt gebruikers ervaringen terug kan vinden.

Verwijderd

jammer dat dit soort topics snel gesloten worden.
Waarom niet de mensen elkaar laten helpen.. nee de persoon moet eerst een uur klooien op internet.
ZO van: hAHHAHA weet je dat niet zelf via GOOGLe??
Toch veel makkelijker: 5 minuutjes vraag in typen op forum; en na een paar uurtjes terug komen en daar staat een antwoord (welke ook maar zeg 3 minuutjes intyp tijd kost, bovendien een beslissing van de persoon zelf om te helpen).

Tweakers is niet blij met dit soort klets topics. Het zou luie personen aantrekken oid.
Niet elk topic hoeft super informatief en eenduidig te zijn.
MAAR waar wel iemand snel geholpen is, zonder dat de persoon uren op internet moet struinen , want dat is nou niet ieders grootse hobby hoor , Tweaker moddertjes

Gooi dit soort topics desnoods op een hoop in een hoek van het forum , maar sluit ze niet af, op het internet al behoorlijk vaak klachten gelezen over dit soort topic-sluit-handelingen bij tweakers.

So what dat deze topicstarter iets vraagt over gebruikers ervaringen met smartphones..
Er zal hier beneden verwezen worden naar, de topics van de specifieke telefoons of, ALweeer: naar google..
Maar ondertussen had er best een leuk topic kunnen ontstaan.. helaas
gvd.. de man gaat toch naar tweakers om snel een duidelijk antwoord te krijgen (waar gezien de expertise van de it mensen hier veel kans op is) en hij gaat NIET naar google in de eerste plaats.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

genesisfm schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 22:39:
Het punt is dat ik niet echt gebruikers ervaringen terug kan vinden.
Je zit in het verkeerde forumdeel, zie Telecommunicatie. Daar zijn topics als Nokia N96, waar je werkelijk van alles over de N96 kunt vinden, en zo zijn er meer grote topics voor de verschillende telefoons. Als je deze topics niet hebt gevonden, dan kan ik me niet voorstellen dat je de zoekfunctie uberhaupt uitgeprobeerd hebt? :)

@ronkvogel: voor mensen die zelf geen moeite willen of kunnen doen zijn er andere forums zoals beginnersweb, helpmij en computeridee. Verder kun je opmerkingen over de policy beter in Lieve Adjes maken, al kan ik je nu al verzekeren dat je mening niet gedeeld wordt (en gelukkig maar wat mij betreft).

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Verwijderd

Het heeft vooral te maken wat je zelf wil, wil je 'n speledingetje of wil je opvallen ? Wil je bellen of wil je daarnaast wat extra's in de vorm van e-mail checken danwel TV kijken of MP3's luisteren, wat wil je met 'n telefoon en welke spreekt je het meest aan ? Wat de ene 'n waanzinnig toestel vind is voor de ander niet te pruimen :P
Zo ook het verhaal hoe handig ben je zelf om deze naar je hand te zetten danwel van de aanwezige applicaties en opties gebruik te maken.
Zo heb ik momenteel 'n N73, heb 'n tijdje met 'n iphone mogen spelen maar ga deze keer toch voor 'n ander toestelletje, vooral omdat ik niet van plan ben bij te betalen en mijn eigen provider geen iphone ondersteunt en T-mobile geen optie is vanwege de negatieve ervaringen. Allemaal zaken die meetellen in je beslissing. De N96 mist 'n aantal zaken waardoor deze ook afvalt. Samsung is uberhaupt geen optie :P Hoogstens dat 'n Sony Ericsson nog 'n mogelijkheid is.

Dus zal je zelf toch de nodige fora moeten doorlezen (al is het alleen de TS) om 'n algemene indruk te krijgen en welke je het meest aanspreekt. Zo heeft ieder zijn eigen ideëen en smaak.
Daarnaast zijn er nog genoeg andere fora ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2008 00:05 ]

• genesisfm
Ik heb hier ook een aantal fora's terug gevonden inderdaad.
Echter bestaat z'n i900 samsung forum uit 4 delen inmiddels en uit tig reacties waardoor het niet meer te vinden is wat mensen van z'n telefoon vinden.
Om deze reden probeer ik hier een concreet antwoord te krijgen.

Maar goed, antwoorden is niet verplicht daarnaast is het ook vrij om de vragen te stellen die je wilt, althans waar jij of ik het nut van in zie.

Enne het ging mij voornamelijk om de betrouwbaarheid (en/of hoe degelijk het toestel is) van de toestellen.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:36

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

OH Beleid

1) boodschappenlijstjes zijn waar dan ook op GoT niet de bedoeling
2) Overige Hardware is geen dumpbak, de hoofdgroep Telecommunicatie is er niet voor niets
3) kijk eens in de mogelijkheden van dit forum, met name de in-topic search. Dan worden die grote topics opeens wat beter doorzoekbaar :o

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.