Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Huawei E220 unlocken

Pagina: 1
Acties:
  • 271 views

• gsm
  • Registratie: November 2007
  • Nu online
Wie kan mij helpen waar of hoe ik mijn Zweedse Tele2 Huawei E220 USB modem kan unlocken zodat ik hem kan gebruiken voor Nederlandse providers ?
Mooi zou zijn om hem zo te unlocken dat ik hem zowel in Nederland met een Nederlands kaartje als in Zweden met een Zweeds kaartje kan blijven gebruiken.

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Edit: Ik zie dat discussies over unlocken niet mogen op het forum dus heb mijn reactie verwijderd, sorry.

[ Voor 119% gewijzigd door GekkePrutser op 23-10-2008 21:17 ]

• gsm
  • Registratie: November 2007
  • Nu online
Bij nadere informatie blijkt dat mijn E220 al unlocked is maar er staat Zweedse software in van Tele 2 en nu zoek ik de software van T-Mobile zodat ik hem daar voor kan gaan gebruiken of software waarmee ik hem zowel in Nederland als in Zweden kan gebruiken.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:36

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

OH Beleid

Nog los van enige discussie over unlocken oid is Overige Hardware geen dumpbak, waar denk je dat de hoofdgroep "Telecommunicatie" voor is :? Waar dan ook op GoT verwachten we meer eigen inzet. Waar heb je gezocht? Op welke zoektermen? Wat vond je toen? (links!) Hoe zocht je vervolgens verder?

GoT helpt Tweakers die zichzelf helpen. Begin daar eens mee...

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.