Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouzer
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
dangerpaki schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 00:19:
[...]

Ja hier hetzelfde bericht ontvangen.
  • ...
  • Laat je niets horen dan ga je automatisch over op KPN voor 2 jaar
Zoals ik het begrijp geldt de 'aanbieding' bij KPN 2 jaar, maar zit je niet 2 jaar 'aan KPN vast'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 19:57
wouzer schreef op maandag 16 november 2009 @ 16:59:
[...]

Zoals ik het begrijp geldt de 'aanbieding' bij KPN 2 jaar, maar zit je niet 2 jaar 'aan KPN vast'.
Heb ik misschien niet helemaal goed gelezen. Maar zo snel lezend begreep ik eruit dat het een tweejarig iets was. Maar of dat voor de aanbieding was of voor de contractsduur van je abo. Dat weet ik zo niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01:24
Klopt, je kunt twee jaar profiteren van het nieuwe tarief zonder er aan vast te zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dangerpaki schreef op maandag 16 november 2009 @ 17:12:
[...]

Heb ik misschien niet helemaal goed gelezen. Maar zo snel lezend begreep ik eruit dat het een tweejarig iets was. Maar of dat voor de aanbieding was of voor de contractsduur van je abo. Dat weet ik zo niet meer.
Het grote voordeel is, zodra je het nummer over laat gaan naar KPN dan profiteert u van 24 maanden lang de korting waarbij u niet gebonden bent aan een contractstermijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakersOnly
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:00
Verwijderd schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 11:10:
[...]

Het grote voordeel is, zodra je het nummer over laat gaan naar KPN dan profiteert u van 24 maanden lang de korting waarbij u niet gebonden bent aan een contractstermijn.
Hoe bedoel je dat je niet gebonden bent aan contractstermijn? Mag je per direct overstappen naar een andere provider, of blijft de oorspronkelijk einddatum van Debitel gelden als einddatum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
Staat in de brief, ook de einddatum van Debitel komt te vervallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakersOnly
  • Laatst online: 00:00
FireAge schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 13:50:
Staat in de brief, ook de einddatum van Debitel komt te vervallen.
Volgens mij begrijpen we elkaar niet. Ik heb niet gereageerd op de eerste brief van Debitel en ben begin vorige week geporteerd naar KPN. Ben ik nu ook contractvrij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TweakersOnly schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 15:45:
[...]
Volgens mij begrijpen we elkaar niet. Ik heb niet gereageerd op de eerste brief van Debitel en ben begin vorige week geporteerd naar KPN. Ben ik nu ook contractvrij?
Als ik het goed begrijp vanuit uw reactie bent u op 09 november overgezet naar KPN, in uw geval heeft u de einddatum van het bestaande contract van debitel meegenomen naar KPN. Stel deze liep bij debitel nog tot 01-05-2010 dan loopt het contract bij KPN nu ook tot 01-05-2010. Ik raad u aan om hier zeker van te zijn hoe het met uw contract gesteld is, contact op te nemen met de klantenservice van KPN op nummer 06-12001200.

Verwijderd

Alles even gelezen en ik ben weer op de hoogte :D
Vraag me alleen wel af wanneer ik die brief krijg, heb tot nu toe nog niks bij de post gezien...
Maar goed ik wacht nog maar even af.
Als ik die brief krijg ga ik uiteraard opzeggen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smvs
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 19 november 2009 @ 18:31:
Als ik die brief krijg ga ik uiteraard opzeggen 8)7
Waarom? Sommige mensen krijgen een erg goede aanbieding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
smvs schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 09:49:
[...]

Ja, daar is weinig "uiteraard" aan. Ik heb rondgekeken en de aanbieding van KPN ruim lager dan alle andere opties. Tevens zul je niet vaak een abonnement af kunnen sluiten waar je 24 maanden gebruik kan maken van een actietarief zonder er aan vast te zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-08-2024
Iemand enig idee wanneer de volgende lichting brieven er bij Debitel uit gaat >:) :? >:)

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

smvs schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 09:49:
[...]

Ten eerste omdat ik geen KPN wil. Ten tweede omdat het een 2e nummer en ik die niet meer nodig heb. Ten derde sommige mensen krijgen een goeie aanbieding, die ik destijds heb gehad sloeg helemaal nergens op !
FireAge schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 10:06:
[...]

Ja, daar is weinig "uiteraard" aan. Ik heb rondgekeken en de aanbieding van KPN ruim lager dan alle andere opties. Tevens zul je niet vaak een abonnement af kunnen sluiten waar je 24 maanden gebruik kan maken van een actietarief zonder er aan vast te zitten.
Zie bovenstaande :/

• HBSVDK
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17:19
wat voor aanbiedingen kregen jullie?
ikhad voor 4,95e 240/240. Maar ik sms tegenwoordig 300sms bij debitel(sms verdubbelaar), dus ik zou er wat betreft sms deheletijd overheen gaan.

Bij ben.nl dus maar een regelmatig abbo genomen, voor 6.99 met 350 sms. Bellen doe ik wel met een ander nummer. Helaas is dat aanbod maar 12 maanden, dus dan maar weer opzoek naar iets nieuws.

Het was bij kpn namelijk niet mogelijk om een sms verdubbelaar te nemen. want dan zou ik geen actietarief meer hebben :(

• dangerpaki
HBSVDK schreef op donderdag 26 november 2009 @ 12:15:
wat voor aanbiedingen kregen jullie?
ikhad voor 4,95e 240/240. Maar ik sms tegenwoordig 300sms bij debitel(sms verdubbelaar), dus ik zou er wat betreft sms deheletijd overheen gaan.

Bij ben.nl dus maar een regelmatig abbo genomen, voor 6.99 met 350 sms. Bellen doe ik wel met een ander nummer. Helaas is dat aanbod maar 12 maanden, dus dan maar weer opzoek naar iets nieuws.

Het was bij kpn namelijk niet mogelijk om een sms verdubbelaar te nemen. want dan zou ik geen actietarief meer hebben :(
In principe komt KPN helemaal niet met slechte abonnementen. Het probleem is alleen dat KPN behoorlijk duur is als je eenmaal over je bundel heen gaat. Qua bereik heb je bij KPN geen probleem. Maar goed. Straks voor m'n iphone wil ik gewoon goed/snel internet en de rest van de hap erbij. Helaas hebben ze bij KPN niet echt snel internet. En wil ik dat erbij dan kom ik al snel in dezelfde prijsrange als andere aanbieders.

Ik kijk zelf nu naar de Vodafone Super SimOnly. Die is veel aantrekkelijker, zeker omdat Vodafone veel sneller internet aanbiedt en bij het abonnement een SMS verdubbelaar bij zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
PinokkioTV schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 20:53:
Iemand enig idee wanneer de volgende lichting brieven er bij Debitel uit gaat >:) :? >:)
Iemand onlangs nog post gehad van debitel :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HBSVDK
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17:19
voor 12 dec. moet iedereen om zijn? lijkt meniet dat ze dan nog op zo'n korte termijn post versturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
Ik heb nog geen post gehad dat m'n debitel abonnement stopt (2 abonnementen) en ik weet dat ik niet de enige ben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
Zo m'n iphone binnen en dus bij vodafone een super sim only afgesloten vanaf de 14e. Ze zouden het abonnement bij debitel ook opzeggen zeiden ze, ik geloof ze wel. Maar ik bel morgen even zelf naar debitel om ze aan te geven dat ze vrijdag al een aanvraag voor nummerbehoud van vodafone hebben gehad en dat ik graag mn abo wil opzeggen. Dan zal mn nummer als het allemaal goed gaat, naadloos overgenomen worden door vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
Vandaag een email gehad van debitel:
Geachte PinokkioTV,
Naar aanleiding van uw vraag bericht ik u graag als volgt.
U heeft in oktober aangegeven dat u klant wilt blijven bij debitel. Hierna heeft debitel nog geen nieuwe mailing gestuurd en kunt u nog niet eerder weg dan einddatum contract. U wordt tijdig op de hoogte gehouden, zodat u uw mobiele nummer kunt behouden.
Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
debitel Klantenservice
Ook vandaag mijn rekening, abonnementskosten voor de periode 01/01 t/m 16/01 :?

Gevalletje linker hand weet niet wat de rechter doet 8)7

• Pino112
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12-09 17:50
Ik heb net de brief binnen gekregen.
Aanbod is: €4,95 (normaal 17.50), en dan 240/240 sms/minuut.
Nu heb ik: €12.50 (normaal 25), 150/150 sms/minuut.

Vraag is nu of ik dan weer 2 jaar aan dat KPN abbo zit, of dat ik na bijv 5 maanden mag zeggen: Ik zeg het abbo op, en stap over op Tmobile. Weet iemand dat?

• smvs
  • Niet online
Pino112 schreef op donderdag 10 december 2009 @ 13:53:
Ik heb net de brief binnen gekregen.
Aanbod is: €4,95 (normaal 17.50), en dan 240/240 sms/minuut.
Nu heb ik: €12.50 (normaal 25), 150/150 sms/minuut.

Vraag is nu of ik dan weer 2 jaar aan dat KPN abbo zit, of dat ik na bijv 5 maanden mag zeggen: Ik zeg het abbo op, en stap over op Tmobile. Weet iemand dat?
Ik heb KPN hierover onlangs gebeld en zij beweren dat je nergens aan vastzit. Echter, de reden dat ik hierover gebeld heb is dat ik van de shop waar ik mijn Debitel abo had afgesloten (simshop.nl) juist bericht kreeg dat je er wel 24 uur aan vast zou zitten. Zij beweren klanten te hebben die toch vast blijken te zitten aan de peridoe van 24 maanden en niet tussentijds er vanaf kunnen. Als je het dus zeker wil weten dan zou ik KPN mailen, dan heb je later iig iets zwart op wit om mee te zwaaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

smvs schreef op donderdag 10 december 2009 @ 14:13:
[...]

Ik heb KPN hierover onlangs gebeld en zij beweren dat je nergens aan vastzit. Echter, de reden dat ik hierover gebeld heb is dat ik van de shop waar ik mijn Debitel abo had afgesloten (simshop.nl) juist bericht kreeg dat je er wel 24 uur aan vast zou zitten. Zij beweren klanten te hebben die toch vast blijken te zitten aan de peridoe van 24 maanden en niet tussentijds er vanaf kunnen. Als je het dus zeker wil weten dan zou ik KPN mailen, dan heb je later iig iets zwart op wit om mee te zwaaien.
Alleen wanneer u niet automatisch overstapt naar KPN maar een nieuw abonnement afsluit, gaat er een nieuw contract in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smvs
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 14:49:
[...]

Alleen wanneer u niet automatisch overstapt naar KPN maar een nieuw abonnement afsluit, gaat er een nieuw contract in.
Het gaat niet om de informatie zelf maar om de betrouwbaarheid van de bron. Ik denk niet dat KPN onder de indruk is je je later gaat beroepen op beweringen van hun medewerkers op een forum.
Pagina: 1 2 Laatste