Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Gmail - IMAP-WM6 Kan niet meer verzenden

Pagina: 1
Acties:

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:44

Mystikal

It never hurts to help!

Topicstarter
Ik heb sinds een week een probleem met Gmail via IMAP op mijn Tynth2 (WM6).
Ik kan opeens geen mails meer verzenden? Tot voor kort geen problemen, zonder iets verandert te hebben doet hij het niet meer. Ik krijg wel mails binnen, maar als ik wil verzenden krijg ik de volgende melding: "Kan bericht(en) niet verzenden. Controleer uw netwerkdekking en accountgegevens. Probeer vervolgens opnieuw".
Account gegevens nagelopen via de help van gmail, maar volgens mij heb ik alles goed staan.
Iemand tips? Ik baal er behoorlijk van namelijk aangezien ik dit ook zakelijk gebruik.

Basement Bios ---- Exo-S

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:44

Mystikal

It never hurts to help!

Topicstarter
ik zal hem zelf maar even kicken met 'een oplossing'. Uiteindelijk een nieuw account aangemaakt op mijn tynth 2 en vervolgens de mails uit mijn gmailbox laten binnenhalen. Dat ging goed. Daarna lukt het verzenden van mijn mails ook weer. De oude 'account' verwijdert op mijn tynth en problem solved. Wellicht was het corrupt geworden of iets dergelijks. Soms moet je er niet te veel over na willen denken.

Bedankt voor het meedenken ;)

Basement Bios ---- Exo-S

• LuckY
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Je kan ook kijken naar de nieuwe Gmail app
Front page : nieuws: Google introduceert nieuwe mobiele versie Gmail

ziet er namelijk ook heel mooi uit

• koeisjovis
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 28-03 23:04
Mystikal schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 09:32:
Ik heb sinds een week een probleem met Gmail via IMAP op mijn Tynth2 (WM6).
Ik kan opeens geen mails meer verzenden? Tot voor kort geen problemen, zonder iets verandert te hebben doet hij het niet meer. Ik krijg wel mails binnen, maar als ik wil verzenden krijg ik de volgende melding: "Kan bericht(en) niet verzenden. Controleer uw netwerkdekking en accountgegevens. Probeer vervolgens opnieuw".
Account gegevens nagelopen via de help van gmail, maar volgens mij heb ik alles goed staan.
Iemand tips? Ik baal er behoorlijk van namelijk aangezien ik dit ook zakelijk gebruik.
Dit is een bug in Windows Mobile. Het schijnt te helpen om je account te deleten en opnieuw aan te maken, maar het kan makkelijker. Er is een cabje beschikbaar gesteld waarmee enkele reg keys gewijzigd worden, hiermee zou het probleem opgelost moeten zijn.
Zie:
http://www.tracyandmatt.c...ws-mobile-6-1-smtp-issues
voor meer info over het probleem
en:
http://www.tracyandmatt.c...5/windows-mobile-smtp-fix
voor de oplossing!