Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Mogelijk is er iets mis gegaan, want ik had dit bericht al eerder geplaats, en ik zie niet in waarom het eventueel verwijderd moet zijn.

Mijn vraag, na lang zoeken en informeren bij foto speciaalzaken, is of er ook DSLR cameras zijn, waarbij de GPS is ingebouwd. Dus niet zoals bij de D90, waarbij je een addon module met kabel moet monteren.

Ik kan er weinig over vinden, en in de winkel zeiden ze dat deze in de D90 zit, echter lees ik op de site van nikon, dat het slechts ondersteuning van de module betreft. Dus als er mensen zijn die hier ervaring mee hebben, hoor ik het graag, en natuurlijk het advies als iemand een camera kent, waarbij dit ingebouwd zit, of als er insiders zijn, die weten of er een model hierbij gaat uitkomen.

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Het antwoord wordt in je oude topic al gegeven.

DSLR met GPS

Overigens worden er geen topics verwijderd op GoT, alleen gesloten :) (Kun je onderaan de pagina vinden dan).

[ Voor 39% gewijzigd door sOid op 22-10-2008 18:05 ]

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:46

ThunderNet

Flits!

Zie mijn bericht in je vorige topic waarom die gesloten is.ThunderNet in "DSLR met GPS"

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Dit topic is gesloten.