Verwijderd

Topicstarter
Bedoeld voor alle Philips Aurea I en II eigenaars.
Ik ben ook de gelukkige eigenaar van dit kunstwerkje ...techniek en design gaan samen.
Mijn eerste vraag is :

Kan ik een PC via dvi/hdmi aansluiten op de Aurea? ik zie overal bij specs geen PC ingang staan, maar ben hier niet echt zeker van...ervaringen?

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Als je videokaart hdmi-uit heeft, is het sowieso geen probleem, maar met een converter ([google=dvi to hdmi]) kun je ook de DVI-out van je videokaart gebruiken.

Al met al was dat niet te moeilijk te vinden, he :)

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Verwijderd

Ik neem aan dat je dit topic al gezien hebt: [LCD TV] Philips de 2008 / 2009 modellen (deel 5)?

Wat mij betreft mag je best een nieuw topic specifiek voor de Aurea openen hoor maar de meeste info, ook de vraag die jij nu stelt is niet specifiek / uniek voor de Aurea maar geldt voor alle modellen uit de 9x32 en de 9x03 serie.

Als je tv een digitale dvi uitgang heeft kun je deze aansluiten op de tv via een verloop naar hdmi.

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:51

voodooless

Sound is no voodoo!

Een "groot topic" aanmaken, om vervolgens gewoon eigen vraag te dumpen, met een dramatische TS is hier niet echt de bedoeling.... Bovendien is je vraag heel makkelijk zelf uit te zoeken door even in de winkel te vragen, of gewoon even de manual te downloaden of opvragen.

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Dit topic is gesloten.