Ik heb een vraagje over Trackid, ik weet dat het bestaat voor mobiele telefoons maar op mijn telefoon zit het niet. Deze ondersteund echter wel Java dus als er een programma voor is zou het moeten werken. Ik heb wel eens gehoord van Shazam iD, maar hierbij kan hij geen connectie maken met de server.
Het gaat trouwens om de Samsung U900.
Zelf heb ik al enkele versies van Shazam iD geprobeerd, echter blijkt dat deze alleen in "the UK" werken. Verder heb ik enkele site's afgezocht waarop Java software staat voor mobiele telefoons. Hierop stonden er echter weinig behalve trackid.jar. Dit bestand geeft een foutmelding wanneer je het probeerd te openen op je telefoon (het is dan al reeds geïnstalleerd). Ik krijg dan een String error, dit probleem bleek echter bij meerdere mensen voor te komen.
Het gaat trouwens om de Samsung U900.
Zelf heb ik al enkele versies van Shazam iD geprobeerd, echter blijkt dat deze alleen in "the UK" werken. Verder heb ik enkele site's afgezocht waarop Java software staat voor mobiele telefoons. Hierop stonden er echter weinig behalve trackid.jar. Dit bestand geeft een foutmelding wanneer je het probeerd te openen op je telefoon (het is dan al reeds geïnstalleerd). Ik krijg dan een String error, dit probleem bleek echter bij meerdere mensen voor te komen.
[ Voor 39% gewijzigd door een moderator op 04-11-2008 17:35 . Reden: Aanhef en/of danken/groeten is niet nodig. ]