Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

programma gezocht

Pagina: 1
Acties:
  • 362 views

Verwijderd

Topicstarter
ik weet niet of ik hier goed zit maar ik waag de gok

ik heb een film op mn pc staan waar een bepaald geluidsfragment in zit
dit geluidsfragment wil ik kopieeren naar een los mp3 bestand welk programma (het liefst freeware)
kan ik hier voor gebruiken ?

mvg splendes

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-11 15:01

BaRF

bijna kerst

je doet je ondertitel geen eer aan :+

http://www.google.nl/sear...&btnG=Google+zoeken&meta=

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Verwijderd

ik zet m'n geld op virtualdub.

• Mar2zz
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-08 07:53
Ik ook, eventueel in combinatie met HeadAC3e als het een dvd met ac3 geluid betreft.

• bReChThOu
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 14-11 10:34

bReChThOu

Team Belgium

Virtualdub zelf is geen goede oplossing. Virtualdub Mod daarentegen wel. Je kan gewoon een avi (of wat dan ook) laden en dan bij audio streams op MUX audio klikken (zowel in een ongecompresseerde vorm: WAV of en de oorspronkelijk vorm: AC3, MP3, ..) om je audio op te slaan zonder kwaliteitsverlies of verandering van de audio zelf.

Edit: zie ook Audiospoor opslagprogramma

[ Voor 26% gewijzigd door bReChThOu op 21-10-2008 13:57 ]

• jan99999
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 27-11 01:54
Wel even vertellen wat voor een film, want je hebt 10000 soorten codec's/film's

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Audacity downloaden en recorden op je stereo mixer... Krijg je alles wat windows afspeelt binnen deze gratis audio editor. Volgende stap is dan alleen exporteren naar mp3 :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• bReChThOu
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 14-11 10:34

bReChThOu

Team Belgium

BtM909 schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 17:12:
Audacity downloaden en recorden op je stereo mixer... Krijg je alles wat windows afspeelt binnen deze gratis audio editor. Volgende stap is dan alleen exporteren naar mp3 :)
Dat is toch veel te omslachtig. Virtual dub doet gewoon een de-multiplex en slaat de audio op.

Verwijderd

bReChThOu schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 18:05:
[...]

Dat is toch veel te omslachtig. Virtual dub doet gewoon een de-multiplex en slaat de audio op.
Omslachtig? Wat duurt het langst denk je? :p

• Thralas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14:19
Verwijderd schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 18:48:
[...]

Omslachtig? Wat duurt het langst denk je? :p
Snap ik je nu niet of? Natuurlijk is demuxen sneller; bReChThOu (what's in a name) heeft dus helemaal gelijk. Bovendien heb je gegarandeerd kwaliteitsverlies als de originele stream lossy compressed is en je het vervolgens opnieuw transcode (al zul je wil moeten als je een AC3 stream hebt en MP3 wilt).

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Laat ik in ieder geval nog even concluderen dat de topicstarter wel iets beter had kunnen zoeken; iets wat we wel verwachten van mensen die hier een topic starten :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.