Hallo,
Sorry als ik wat gaar praat, maar ik typ atm met onscreen keyboard.. niet fijn.
Het probleem: tobo (Saitek Eclipse, usb) werkt niet na het booten van windows, multimedia knoppen werken wel
In hardware manager staat geen ! meer, en met ps2 keyboard werkt het ook niet (gek genoeg die wel een gele !).
Tot nu toe geprobeerd:
- upper filters uit reg deleten (geen effect)
- sfc /scannow, geen effect
- threatfire drivers gedelete (treatfire gaf gekke foutmeldingen en de .sys stond bij driver info bij prop.van tobo in hw manager, de ! ging weg in hw manager, verder geen effect)
- plug and play en andere services die er iets mee te maken leken te hebben aangezet (en op auto) geen effect
het ligt dus ergens in de regio van de drivers denk ik...
heeft iemand een idee? ik ben voorbij frustratie en in wanhoop
Dank!
Sorry als ik wat gaar praat, maar ik typ atm met onscreen keyboard.. niet fijn.
Het probleem: tobo (Saitek Eclipse, usb) werkt niet na het booten van windows, multimedia knoppen werken wel
In hardware manager staat geen ! meer, en met ps2 keyboard werkt het ook niet (gek genoeg die wel een gele !).
Tot nu toe geprobeerd:
- upper filters uit reg deleten (geen effect)
- sfc /scannow, geen effect
- threatfire drivers gedelete (treatfire gaf gekke foutmeldingen en de .sys stond bij driver info bij prop.van tobo in hw manager, de ! ging weg in hw manager, verder geen effect)
- plug and play en andere services die er iets mee te maken leken te hebben aangezet (en op auto) geen effect
het ligt dus ergens in de regio van de drivers denk ik...
heeft iemand een idee? ik ben voorbij frustratie en in wanhoop