exsterne hdd

Pagina: 1
Acties:
  • 139 views

• mr_arjen
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 02-04-2021
beste,

ik heb een sata 2 schijf gekocht en toen pas gemerkt dat in mijn behuizing van mijn exsterne harde schijf alleen een molex zit, dus dacht ik laten we van de molex een sata maken want niet elke sata heeft die oranje nodig, nja de mijne dus wel, heeft er iemand een oplossing voor mijn probleem en harde schijf terug doen is geen optie .

alvast bedankt

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Zonder te vermelden wat voor harde schijf het is en welke controller je gebruikt heeft dit topic natuurlijk weinig zin.

Je bent er al eerder op gewezen dat we op GoT meer eigen inzet verwachten en ook duidelijke topicstarts, helaas ontbreken deze nu weer.

Dit topic gaat op slot, mocht je een nieuw topic willen openen kan dat natuurlijk altijd, maar neem dan [faq]FAQ[/faq] en Het algemeen beleid nog eens door.

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-02 15:51

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Beste mr_Arjen, hier kunnen wij erg weinig mee. We weten niet over welke behuizing of hardeschijf je het hebt, hoe moeten wij er dan ook maar iets zinnigs over zeggen. In iedergeval wanneer de behuizing geschikt is voor een S-ATA hardeschijf, dan mag je er vanuit gaan dat deze ook van de juiste aansluitingen is voorzien, al dan niet met behulp van een converter. (er zijn behuizing die geschikt zijn voor beide, P-ATA en S-ATA)

Daarbij, hier op GoT verwachten wij van een ieder ook enig eigen initiatief, door in de topic start aan te geven wat je zelf reeds gevonden of geprobeerd hebt. Je kunt bijvoorbeeld eerst eens de FAQ's raadplegen of de GoT search gebruiken, dit mis ik volledig in jouw topic start. Daarom sluit ik dit topic dan ook. Zie ook: OM FAQ / Beleid

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Dit topic is gesloten.