Toon posts:

1071 MB videogeheugen.... gta iv?

Pagina: 1
Acties:
  • 766 views

Verwijderd

Topicstarter
beste mensen ik wil graag info over een laptop met een nvidia 7150m videokaart 128mb...
kan ik hiermee fifa 09 en gta iv spelen? overclock?? en wat houdt die 1071 mb in? heb ik daar wel wat aan?
3gb werkgeheugen trouwens op de laptop

enig info:
Schermformaat
15,4-inch WXGA high-definition BrightView breedbeeldscherm
Weergaveresolutie
1280 x 800
Video RAM
Tot 1071 MB videogeheugen beschikbaar voor de gebruiker

enne pc = v6850ed merk compaq/hp

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
Shared geheugen denk ik.

Dat houd dus in dat hij dat van je RAM geheugen af pakt.

• Saeverix
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:28
Spelletjes hoef je niet veel van te verwachten...
Laast Fifa 08 bij iemand beter proberen te laten lopen op een latop met een nVidia 9300M. En ik kan je vertellen dat was waardeloos...

XP in plaats van Vista was een verbetering, maar nog steeds niet om voor naar huis te schrijven.
Dus ik denk dat een nVidia 7150M en Fifa 09 helemaal niets is.

En persoonlijk raadt is helemaal geen laptop aan als je wilt gamen... Zijn ze niet voor gemaakt, en is duur (in vergelijking met een Console of een Desktop PC)

Reden daarvoor: Je kunt de videokaart namelijk niet upgraden. Misschien dat de videokaart in het begin voldoet, maar na een (half) jaar kun je de nieuwste games al niet meer goed spelen.

Als het je om het Gamen gaat zou ik een console kopen. XBOX 360 heb je voor ongeveer 200 euro, en kun je Fifa 09 spelen als de beste...

People who live in glass houses shouldn't throw stones.

Verwijderd

Topicstarter
oke ik heb dan een laatste vraag. als ik een xbox haal kan ik dan backup games op spelen? ((waar ik de originele thuis heb))

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 00:47

M2M

medicijnman

Verwijderd schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 12:33:
oke ik heb dan een laatste vraag. als ik een xbox haal kan ik dan backup games op spelen? ((waar ik de originele thuis heb))
ali illegali games spelen zal niet mogelijk zijn op een normale xbox. PC games spelen op een xbox is ook niet mogelijk. Al je huidige pc games zul je op je pc moeten spelen, en voor de xbox zul je xbox games moeten aanschaffen.

-_-

Verwijderd

Topicstarter
ik hoor een normale xbox dus is er ook een gemodde?? waar het wel mogelijk is want op torrent sites zie ik wel wat hangen.

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 10:50
Verwijderd schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 12:54:
ik hoor een normale xbox dus is er ook een gemodde?? waar het wel mogelijk is want op torrent sites zie ik wel wat hangen.
Ik blijf dit altijd zeggen: wees geen eikel en koop je games. Als je geen geld hebt dan kun je gewoon niet spelen.

Artificial Intentionality is only a simulation. Strong AI will not exist.

Verwijderd

Topicstarter
wie zegt dat man. ik zoek een videokaart want ik ga een nieuwe desktop halen..
welke is voldoende voor gta IV en bv fifa 09 etc.. graag jullie meningen

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13:42

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

Jij, jij begint immers over een gemodde Xbox en torrent sites ;)
Verwijderd schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 13:16:
ik zoek een videokaart want ik ga een nieuwe desktop halen..
welke is voldoende voor gta IV en bv fifa 09 etc.. graag jullie meningen
Kijk op sites van de leveranciers die de spellen maken. Zullen vast wel minimal en recommended requirements op de sites te vinden zijn...

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:01

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Ga bij jezelf eens na hoeveel geld je over hebt voor een videokaart en kijk wat je er voor kunt krijgen, ga vervolgens die modellen dan eens nader aan de tand voelen door reviews op te zoeken en ze met elkaar te vergelijken.
Of zoek iets wat op dit moment voldoet voor de betere games voor niet teveel geld, het beste bang/buck idee. Bijvoorbeeld de GeForce 9800GT serie, ATi HD4850 of pas gereleasde HD4830.
Tests waarin Fifa09 en GTA4 zijn meegenomen zul je denk ik niet vinden, maar als het goed presteert in andere games gaat het daar ook vast goed,

Ik mis een stukje eigen inzet, het is hier geen helpdesk. "Welke kaart in voldoende voor gta IV en bv fifa 09 etc... graag jullie meningen" is niet hoe we hier "werken". Ga met zo'n vraag maar naar een verkoper en kijk wat die je aanbiedt. Heb je **LET OP** Welke videokaart/monitor moet ik kopen? al doorgelezen? Daarin kun je zien wat je zoal zelf kunt doen om een leuke kaart uit te zoeken.

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.