geen toegang externe harde schijf

Pagina: 1
Acties:
  • 145 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 228217

Topicstarter
Hallo,

ik heb sinds kort een Acer laptop (aspire 7720g) nu heb ik mijn maxtor harde schijf uit mijn pc gehaald en in een behuizing gedaan (pleomax). Alles aangesloten en ja hoor het werkte meteen. Ik kon de harde schijf gewoon op zonder problemen. Vervolgens wou ik de hardware veilig verwijderen maar dit lukte niet dus dacht ik de laptop uit te schakelen en alles los te koppelen. Nu wil ik mijn ext harde schijf voor de 2de keer gebruiken maar nu krijg ik de melding: G:\ is niet toegankelijk. Bestand of map is beschadigd of onleesbaar.

De harde schijf is wel te zien als ik naar "mijn computer" kijk, maar bij eigenschappen is er geen capaciteit te zien.

Hoe kan ik weer toegang krijgen tot mijn harde schijf, of heb ik 'm kapot gemaakt?

Hopelijk kunnen jullie me helpen.

Dank voor jullie moeite Corne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:07

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Corne(etje) al eens in de FAQ's gekeken? Hier op GoT wordt van een ieder verwacht enig eigen initiatief te tonen, zie ook: OM FAQ / Beleid

In iedergeval zijn deze delen uit de FAQ's waarschijnlijk wel nuttig om eens door te nemen:

- OM FAQ / Beleid
- OM FAQ / Beleid

Daarnaast zijn er wel mee topic's geweest over dergelijke problemen, dus je zou de GoT search ook eens kunnen proberen. In iedergeval mis ik deze punten in jouw topic start, daarom gaat hier ook een slotje op.

Mocht je er och niet uitkomen met de GoT search en FAQ's, voel je dan vrij weer een topic aan te maken, maar vergeet niet naast de probleem omschrijving ook aan te geven at je reeds zelf hebt geprobeerd of gevonden.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Dit topic is gesloten.