Reclame Blackberry Bold

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rogierslag
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-10-2024
Normaal geen enkel probleem met de reclames die T.net sieren maar die van de Blackberry Bold viel volledig over mijn hele scherm heen! En als toppunt vliegt er ook nog een envelop op en neer tussen de vaste advertentie en de midden in het scherm staande. Vrij irritant en het maakte de pagina volledig onleesbaar

Heb er een screenshot van gemaakt maar heb helaas geen beschikbare webspace maar ik kan deze evt wel even mailen

[ Voor 26% gewijzigd door rogierslag op 17-10-2008 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

same here...irritante banner die als laag over de website heen ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17-10 19:15

World Citizen

FreeReef.nl

rogierslag schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 14:51:
Normaal geen enkel probleem met de reclames die T.net sieren maar die van de Blackberry Bold viel volledig over mijn hele scherm heen! En als toppunt vliegt er ook nog een envelop op en neer tussen de vaste advertentie en de midden in het scherm staande. Vrij irritant en het maakte de pagina volledig onleesbaar

Heb er een screenshot van gemaakt maar heb helaas geen beschikbare webspace maar ik kan deze evt wel even mailen
Je hebt gelijk, dit gaat echt te ver!
Dit lijkt eerder op SPAM dan reclame...

Eerdere reclames die tweakers.net mij gaf vond ik ook niet erg.. maar dit...

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiantRabbit
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09-08 14:13
Inderdaad, pure spam.
Vooral dat minieme bijna niet te zien "sluit venster" knopje slaat als een tang op een varken.
Ik stel voor om Blackberries te boycotten (of tweakers :X).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NomoDigger
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-10 21:28
hij is idd wel irritant, hele titel van bericht valt weg zo.

Afbeeldingslocatie: http://www.phys.uu.nl/~0020621/tweakersReclame.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbr
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 02-04 17:03

bbr

Silence is but another sound

Heel irritant, en hij komt ook steeds terug als je'm sluit.

Listen to the voices in your head.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Dat ziet er niet zo fraai uit, het zal geen gewoonte moeten worden maar wellicht (*hoopvol kijkt*) is het een foutje? *Escaleert naar de juiste afdeling*

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rb338
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-01 12:58
Ik verwachtte al dat er een topic over was. Wat een ontzettend vervelende reclame. Nergens een kruisje om hem weg te klikken, je moet gewoon gaan zitten wachten tot ie weg gaat. En normaal het artikel lezen is er niet bij want het ding stoort verschrikkelijk! Ik dacht eigenlijk dat tweakers.net afspraken had met de advertentie-leveranciers hierover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelJewel
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10 16:13
NomoDigger schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 15:28:
hij is idd wel irritant, hele titel van bericht valt weg zo.

[afbeelding]
Dit soort banners moet sws verboden worden. Irritante opdringerige banners :r. Voor mij een reden om in elk geval niet erop te klikken. Verdient er nog niemand iets aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 17-10 11:29

Daniel

Kapitein NCC-1701
Het materiaal is door de bannerboer niet afdoende gecontroleerd - en vervolgens zonder onze feedback af te wachten online geslingerd - waardoor er nu pas in de live-omgeving allerlei problemen de kop op steken. Onder Firefox is het gedrag in ieder geval helemaal f**ked (sluitknop doet het niet) maar onder IE is er wel het nodige aan ongwenst gedrag te detecteren. Inmiddels zijn er al de nodige contacten gelegd en we proberen e.e.a. zo snel mogelijk op te lossen. Excuses voor het ongemak.

update: na contact met de leverancier is de advertentie uitgeschakeld tot men correct werkend materiaal aanlevert.

[ Voor 10% gewijzigd door Daniel op 17-10-2008 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen

World Citizen

FreeReef.nl

Daniel schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 16:42:
Het materiaal is door de bannerboer niet afdoende gecontroleerd - en vervolgens zonder onze feedback af te wachten online geslingerd - waardoor er nu pas in de live-omgeving allerlei problemen de kop op steken. Onder Firefox is het gedrag in ieder geval helemaal f**ked (sluitknop doet het niet) maar onder IE is er wel het nodige aan ongwenst gedrag te detecteren. Inmiddels zijn er al de nodige contacten gelegd en we proberen e.e.a. zo snel mogelijk op te lossen. Excuses voor het ongemak.

update: na contact met de leverancier is de advertentie uitgeschakeld tot men correct werkend materiaal aanlevert.
safari geeft gaf mij wel een werkende sluit knop

ik ben blij dat er iets aan gedaan word.. had niet anders verwacht. O-)

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen

World Citizen

FreeReef.nl

En hij is weer terug :)

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:00

crisp

Devver

Pixelated

Als het goed is is hij aangepast, of had je er toch nog een probleem mee?

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cocytus
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Hier dan maar verder :+

Ad sluit zichzelf niet, is niet te sluiten, en verschijnt ook op artikelpagina's. Hier een screentje, wellicht met pop-ups...

[ Voor 4% gewijzigd door Cocytus op 27-10-2008 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:21

Cyphax

Moderator LNX
crisp schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 12:24:
Als het goed is is hij aangepast, of had je er toch nog een probleem mee?
Ik wel eigenlijk: dit is imo irritanter dan popups. Het herinnert me eraan op deze PC Flashblock te installeren. Verder werkt ie technisch wellicht, daar heb ik niet op gelet, ik heb op F5 gedrukt. Uiteraard steelt het ding de focus dus je moet nog eerst op de frontpage klikken ook. :|
Hij maakt trouwens het menu helemaal onbruikbaar, waarom laten jullie dat toch toe? Dat was laatst ook al het geval met een flashbanner die onder het menu stond, maar die over het menu heenvalt waardoor ik met het menu niets kon. En dat was een banner die zichzelf NIET uitschakelde. Van mij mogen jullie daar best wat strenger naar kijken*. Adverteren is belangrijk, maar ik neem aan dat de inhoud en werking van je site wat belangrijker is.
*uiteraard snap ik dat het niet jullie fout is dat een advertentieboer een advertentie online smijt zonder het eerst aan jullie te melden, maar die grote flashbanner heeft een tijd op de fp gestaan.

[ Voor 9% gewijzigd door Cyphax op 27-10-2008 12:46 ]

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Cyphax schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 12:45:
[...]

Hij maakt trouwens het menu helemaal onbruikbaar, waarom laten jullie dat toch toe?
Dat is niet de bedoeling en ook niet conform de afspraken. We gaan daar dus weer achteraan bellen...
Dat was laatst ook al het geval met een flashbanner die onder het menu stond, maar die over het menu heenvalt waardoor ik met het menu niets kon. En dat was een banner die zichzelf NIET uitschakelde. Van mij mogen jullie daar best wat strenger naar kijken*. Adverteren is belangrijk, maar ik neem aan dat de inhoud en werking van je site wat belangrijker is.
Dat was een IE-issue die we na melding meteen gefixed hebben.

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax

Cyphax

Moderator LNX
crisp schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 13:26:
[...]

Dat is niet de bedoeling en ook niet conform de afspraken. We gaan daar dus weer achteraan bellen...
Ik was in de veronderstelling dat dat niet zo'n probleem is, excuus. :)
Dat was een IE-issue die we na melding meteen gefixed hebben.
Alleen gebruik ik geen IE, maar Firefox, en (ook) daarin werd het menu onbruikbaar omdat de banner bovenop bleef. Het is jammer dat ik even niet meer weet waar die banner van was, ik weet niet of we het over dezelfde hebben.

[ Voor 3% gewijzigd door Cyphax op 27-10-2008 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:23

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Same problem hier op:

Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-GB; rv:1.9.0.3) Gecko/2008092417 Firefox/3.0.3

Sterker nog, de bovenkant van de ad kan ik niet eens zien gezien die wegvalt in mijn searchbar (om het zo maar te noemen.)

Maargoed er wordt dus gekeken naar een oplossing :)

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Cyphax schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 13:37:
[...]
Alleen gebruik ik geen IE, maar Firefox, en (ook) daarin werd het menu onbruikbaar omdat de banner bovenop bleef. Het is jammer dat ik even niet meer weet waar die banner van was, ik weet niet of we het over dezelfde hebben.
Onder linux dan zeker?

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax

Cyphax

Moderator LNX
Inderdaad. 't Is ook een bug van Flash onder Linux? Voorheen werden flashbanners verborgen op het moment dat het menu geopend werd toch? Is het verstandig om dat nu ook weer te gaan doen? Dan is dat probleem vast helemaal weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Cyphax schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 14:25:
[...]

Inderdaad. 't Is ook een bug van Flash onder Linux? Voorheen werden flashbanners verborgen op het moment dat het menu geopend werd toch? Is het verstandig om dat nu ook weer te gaan doen? Dan is dat probleem vast helemaal weg.
Ik meen begrepen te hebben dat dat in versie 10 van de flashplayer eindelijk eens gefixed is...

Volgens deze user iig wel: andreklaver in 'meuk: Adobe Flash Player 10 final'

[ Voor 9% gewijzigd door crisp op 27-10-2008 14:30 ]

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax

Cyphax

Moderator LNX
crisp schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 14:28:
[...]

Ik meen begrepen te hebben dat dat in versie 10 van de flashplayer eindelijk eens gefixed is...

Volgens deze user iig wel: andreklaver in 'meuk: Adobe Flash Player 10 final'
Ooh, dan upgrade ik 'm wel, lijkt me redelijk genoeg. Deze week toch herinstalleren voor Ubuntu 8.10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryforhelp
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-10 12:56
Ik werd door deze net ook verrast op de frontpage, en de sluitbutton deed het nog steeds niet. Gelukkig ging hij wel weg met een F5.

Ik dacht dat het ook beleid was om helemaal geen overlayende banners te hebben? Of betalen deze genoeg :P

Kleine zonnepaneleninstallateur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07-10 20:49

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
cryforhelp schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 12:52:
Ik werd door deze net ook verrast op de frontpage, en de sluitbutton deed het nog steeds niet. Gelukkig ging hij wel weg met een F5.

Ik dacht dat het ook beleid was om helemaal geen overlayende banners te hebben? Of betalen deze genoeg :P
De sluitbutton hoort wel te werken. Hier gaan we achteraan. Layers doen we wel, maar zeer terughoudend (al een tijdje overigens).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clock
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16-10 06:42
Dit is absoluut niet zeer terughoudend. Silent werving voor nieuwe abbo's? Count me in!

Sluitknop doet het hier in FF2 nog/weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Bij deze laat ik dus weten dat er nog steeds problemen zijn met de banner (screenshot die ik daarnet genomen heb). Ik krijg zelfs geen sluitknop te zien. Dit is firefox 3 onder windows xp.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryforhelp
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-10 12:56
Haha, briljante positionering :D

Kleine zonnepaneleninstallateur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nvm, dit moet een foutje zijn, denk niet dat dit tweakers.net reclame kan zijn... :?

[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2008 16:15 ]

Pagina: 1