[Spoed] DVD met Data maar wordt gezien als lege DVD

Pagina: 1
Acties:
  • 100 views

• MailMan
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-02 22:49
Binnen een uurtje moet ik een DVD weer afleveren aan iemand en daarom is hier enige haast bij.

Ik heb een DVD waar een film op zou staan en ik kan ook zien dat er gebrande data op staat. Alleen deze data staat ergens halverwege op de DVD geschreven. Ik heb geprobeerd de DVD in de pc af te spelen en in een gewone DVD speler, maar beide werken niet. Doe ik de DVD in mijn DVD-RW, dan krijg ik de melding dat hij leeg is. Kijk ik in Nero, dan zie ik daar echter wel 6 tracks staan, maar ik kan er verder niets mee doen.

Kent iemand een programma die b.v. de ruwe data alsnog van een DVD kan kopiëren naar de HD?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

In OM FAQ - Hoe krijg ik verloren gegane data (tracks) terug? staan een aantal links en mogelijkheden om deze data terug te krijgen :)
We verwachten op GoT dat je dit soort dingen eerst probeert voordat je een topic opent. Omdat je in je topic niets aangeeft wat je zelf al hebt geprobeerd gaat dit topic op slot.

Daarnaast hoef je geen [spoed] oid in je titel te zetten, iedereen wil z'n probleem natuurlijk zo snel mogelijk opgelost hebben, dus die tags zijn een beetje overbodig.

Dit topic is gesloten.