Toon posts:

nieuwe mbp in combinatie met nieuw cinema scherm

Pagina: 1
Acties:
  • 708 views

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://i36.tinypic.com/js0mep.png

Ik zit er over na te denken om naast mijn aangeschafte nieuwe mbp een cinema scherm aan te schaffen.
Wat mij zeer aanspreekt is dat de mbp door middel van 1 kabel aan te sluiten is op het beeldscherm en dan als extra scherm gebruikt kan worden, tevens laad de mbp op en kan er gebruik gemaakt worden van de extra usb poorten op het scherm.

Zo heb je eigenlijk geen desktop meer nodig, maar heb je een computer waar je thuis mee werkt en ook nog eens mee kan nemen.

Hoe denken jullie hierover?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2008 23:04 ]

• ThePupD
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 25-12-2020

ThePupD

Standing Tall And Talented

Als je bijv. zo'n "slecht" topic ziet, maak dan een topic report aan en reageer niet in het topic.

[ Voor 69% gewijzigd door Hoedje op 17-10-2008 12:57 ]

Verwijderd

Da's wel een hele mooie en aparte foto. Hoe krijg je dat voor elkaar; achtergrond is transparant (paars bij mij).

Verwijderd

Topicstarter
Ook voor jou geldt dat je daar dan niet op in mag gaan, maar een topic report mag maken.

[ Voor 78% gewijzigd door Hoedje op 17-10-2008 12:58 ]

• asfaloth_arwen
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09:51
Je kunt voor ervaringen in [MacBook Pro] Ervaringen & Discussie - Deel 7 kijken :) Dan hoeven ze hier niet opnieuw te worden neergezet :+

Specs

Verwijderd

Topicstarter
asfaloth_arwen schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 23:06:
Je kunt voor ervaringen in [MacBook Pro] Ervaringen & Discussie - Deel 7 kijken :) Dan hoeven ze hier niet opnieuw te worden neergezet :+
ik vind dit toch wel een heel specifiek onderwerp en ik vind hel een nieuw topic waard.
Met de aankondiging van het nieuwe scherm die zo goed aansluit op de nieuwe mbp zijn er denk ik wel genoeg mensen die over deze optie nadenken, op deze manier hoeven dat soort discussies niet allemaal in het topic die jij aangeeft gehouden te worden:)

• ThePupD
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 25-12-2020

ThePupD

Standing Tall And Talented

niet echt nee. Was niet hatelijk bedoelt maar dit topic lijkt mij overbodig,we zien wel wat er aan gedaan wordt, ik snap je wel en wens je het beste:)

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:50
Ik heb zelf een vergelijkbare opstelling alleen dan met een gewone monitor, en de oudere macbookpro.

Alles draadloos, behalfe beeld en stroom, (24" widescreen). Hoef dus maar 2 kabels aan te sluiten. En het werkt geniaal, gebruik het als desktop replacement (heb de desktop (windows)) de deur uit gedaan. En heb er geen moment spijt van.

Heb je werkruimte nodig? Twee kabeltjes aansluiten, wil je rustig op de bank/buiten, ergens anders wat doen? Kabeltjes er uit, en ergens anders heen gaan maar.

Claude: "Domain patterns emerge from iteration, not generation." - Tweakers Time Machine Extension | Chrome : FF

• domi235
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-12-2021

domi235

Magic!

Ik werk thuis ook met mijn MBP (SR 2.2) en een extern scherm (20"). Het werkt heerlijk, thuis lekker grote schermoppervlakte, en onderweg altijd alles bij de hand. Extern harde schijfje of een servertje thuis erbij en je bent klaar om te gaan :)

Desktops? Wat zijn dat? :+

Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.

Verwijderd

Topicstarter
Ik hoor her en der dat de macbook pro erg warm zou worden, gaat dat niet ten koste van de prestaties?
Want als ik hem tevens als desktop ga gebruiken dan ga ik hem ook gebruiken voor zwaardere videobewerking en audioproductie.

• El_Hefe
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-02-2025
wat is er nu zo nieuw aan dat cinema scherm? , je kan toch altijd met 1 kabeltje je externe scherm aansluiten?

Verwijderd

Topicstarter
El_Hefe schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 10:43:
wat is er nu zo nieuw aan dat cinema scherm? , je kan toch altijd met 1 kabeltje je externe scherm aansluiten?
door middel van 1 kabel kun je je macbook opladen, het scherm aansluiten en gebruik maken van de extra usb poorten op het scherm.

Daarnaast is het nieuwe cinema scherm een LED scherm en is het nieuwe design perfect aangesloten op het design van de macbook (pro) en de mb air

• Ronvgs
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:50
Ik ben benieuwd of je zo je macbook ook aan kan zetten.

Dus zonder je macbook open te klappen.

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-02 16:34

Sick Nick

Drop the top!

Verwijderd schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 10:51:
[...]

door middel van 1 kabel kun je je macbook opladen, het scherm aansluiten en gebruik maken van de extra usb poorten op het scherm.

Daarnaast is het nieuwe cinema scherm een LED scherm en is het nieuwe design perfect aangesloten op het design van de macbook (pro) en de mb air
1 kabel vanaf het scherm ja, je moet nog steeds 3 stekkers in je macbook steken. Dus het is net zo makkelijk of onhandig (hoe je het wilt zien :p ) als 3 losse kabels die je bij elkaar hebt gestoken met een kabelbindertje.

• trinite_t
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-02 12:23
Een voordeel, je hoeft niet elke keer je lader uit je tas te halen, deze gebruik ik onderweg eigenlijk nooit, maar wil hem wel vaak bij me hebben. Dus elke keer weer die lader achter bureau wegvissen enzo. Dat hoef je dan niet meer te doen :D

The easiest way to solve a problem is just to solve it.

• Arnold
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-02 15:36
Sick Nick schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 11:21:
[...]

1 kabel vanaf het scherm ja, je moet nog steeds 3 stekkers in je macbook steken. Dus het is net zo makkelijk of onhandig (hoe je het wilt zien :p ) als 3 losse kabels die je bij elkaar hebt gestoken met een kabelbindertje.
Met als grote verschil dat je geen 2 stopcontacten in bezet hebt maar maar 1...

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09:22
Dit is natuurlijk een te magere topicstart. In het Apple Computers Beleid kun je vinden wat we daarvan verwachten. Je kan prima zelf bepalen of deze combinatie aan je wensen voldoet. Er zijn legio mensen die een laptop met een extern scherm gebruiken. Daar veranderen de nieuwe laptops en het nieuwe scherm niets aan, afgezien van de aansluitmogelijkheden.

Er mag ook best (graag zelfs) een topic over de nieuwe 20" LED Cinema Display geopend worden, maar dan wel een fatsoenlijke topicstart en bij voorkeur in overleg met een moderator.

[ Voor 4% gewijzigd door Hoedje op 17-10-2008 13:01 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.