Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[feat] Edit mogelijkheid bij V&A beoordeling

Pagina: 1
Acties:

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Topicstarter
Laatst druk bezig in de V&A en dus ook met beoordelingen krijgen en geven.

Ik kreeg een beoordeling, en daarna van dezelfde persoon nog 1 (exact dezelfde, maar met beoordeling) om toch de beoordeling nog te kunnen geven ivm het verkeerd er aan hangen van de beoordeling (0 ipv +2). Dit laten rechtbreien door een FP-mod, maar dit had voorkomen kunnen worden als je in de eerste zoveel minuten/uren na het posten van je beoordeling je deze nog kan editten.

Soms ben je zo hard bezig je verhaaltje te typen dat je vergeet je beoordeling van neutraal naar +2 of -1 te zetten (voorbeeld). Een korte tijd om toch je bericht te editten of je post te previewen geeft iets meer ruimte in de foutmarge en hoef je geen mod langs te sturen om de boel recht te zetten.

Ook is het handig als je aan de hand van de beoordeling juist weer een reactie krijgt, mocht deze -2 zijn en eigenlijk onterecht om dan toch na het rechtzetten van deze naar -1 of neutraal of soms hoger te zetten en het meteen in je verhaaltje te verwerken zonder er een extra beoordeling voor te hoeven geven.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• Jorrit
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20-11 11:22
Het risico is dan wel dat men het als chantage-middel gaat gebruiken bijvoorbeeld: "Ik heb je nu een -2 gegeven maar als je zorgt dat het direct weer gefikst wordt maar ik er een positieve beoordeling van."

Een ander punt is als er na de beoordeling toch nog een positieve noot komt van de gebruiker dat je kan zien aan de 2 beoordelingen dat het in eerste instantie niet voor elkaar was. Als er geëdit wordt is dat niet meer mogelijk.

[ Voor 0% gewijzigd door Jorrit op 16-10-2008 22:40 . Reden: Spelfout gefikst ]

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Topicstarter
Dan dus een 5 minuten limiet er op zetten zodat je toch nog even je spelvaudten er uit kunt halen en evt je beoordeling kunt checken, dat is op dit moment onmogelijk zonder een mod.

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 18-11 17:59

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Een uur zou ook nog kunnen, daarmee is ook nog nauwelijks chantage mogelijk. Veel langer moet inderdaad absoluut niet.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Topicstarter
Vandaar dus m'n request ;)

Zonet bijna ook bij mij fout gegaan, de beoordeling wel veranderd, maar naar +1 ipv +2 (scrollfoutje) en toen ik bijna op submit/verzenden zou drukken toch nog even veranderd.

Maar dat editten zou tot ongeveer een kwartier te rekken moeten zijn, al krijg je zelf geen e-mail van een beoordeling op je myreactpagina en kan je als user niet supersnel een mailtje sturen om het 'recht te zetten'. (of je moet om de 5 minuten je Myreact page of je V&A status checken 8) )

• snsgn
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19-11 21:01
Zo te zien ben ik niet de enige...
(edit: zie nu pas dat dit topic al heel oud is, maarja ik gebruikte de zoekfunctie hiervoor...) 8)7

Onlangs stuurde ik via de contactpagina een mailtje naar Frederik (forumcoördinator). Ik dacht dat dit de best optie zou zijn. Het ging over mijn beoordeling bij deze Tweaker: gallery: marcmiddendorp

Ik vroeg of ik het nog mocht aanpassen aangezien we uiteindelijk toch tot een deal zijn gekomen, maar ik heb geen bericht terug gehad.

Dus ik zou het graag willen aanpassen, aangezien de beoordeling niet meer terrecht is.

- Ruben

[ Voor 9% gewijzigd door snsgn op 18-08-2011 11:47 ]

• soczol
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-11 19:57

soczol

Doet iets met energie

Je kunt daarvoor beter terecht in \[V&A Feedback] Meldpunt foute beoordelingen :)

• snsgn
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19-11 21:01
Dank!
Pagina: 1