ik ben ook klaar.. die prologue levels zijn wel lastig..
spoiler:
behalve de laatste dan
2(!!!) mensen.YopY schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 14:41:
Ten eerste een opmerking over de topicstart, het spel draait ook zeer goed op oudere PC's, ik heb het ook op de PC van m'n ouders geinstalleerd, en die is ondertussen 6 jaar oud - spel draait zonder te hikken (Radeon 9600, AMD 2400 oid).
Ten tweede, zeer vermakelijk spel, wat me vooral opvalt is de grote diversiteit in de puzzels - van 'gewoon' torentje bouwen tot vliegende blokken maken, etc. En naar de credits kijkende is dit spel ook maar door 4 of zo mensen gemaakt - respect daarvoor. Ik zou nog wel willen weten hoe lang ze er echt aan gewerkt hebben.
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.
het heeft er inderdaad erg veel van wegTukk schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 15:33:
Dit spel doet me, na het zien van de trailer, nog het meest denken aan http://fantasticcontraption.com/
Dat is een erg leuk spel..
Dell Studio XPS 16
Project: BavBierSub 1.0 BavBierSub 2.0
Je kunt over de duizend ballen verzamelen, maar met maximaal 300 bouwen in de World of Goo Corporation. Dat is een beetje misleidend, want in die wolkjes zie je het totaal aantal verzamelde ballen staan (maar je zult zien dat niemand meer dan 300 in z'n toren gebruikt heeft).Postius schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 03:16:
HOe krijg je meer dan 300 bolletjes? Ik heb mensen met 500 gezien maar geen idee hoe dat is gedaan.
Moet je je profile op mijn eerder genoemde site uploaden.Btw hoe krijg je een screenie van je hele toren?
[ Voor 18% gewijzigd door Game Error op 09-11-2008 17:28 ]
"Overspecialize and you breed in weakness..." Major Motoko Kusanagi
Maak dagritmekaarten met mijn Picto-Selector op www.pictoselector.eu
My Dwarf Fortress ASCII Reward: ~~@~~####,.".D",.B""
Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.
T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say
Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.
Wie trösten wir uns, die Mörder aller Mörder?
Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door Stukfruit op 19-02-2009 16:28 ]
Dat zit wel Schnorr.
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2009 12:14 ]
[ Voor 3% gewijzigd door Soultaker op 04-03-2009 13:53 ]
Verwijderd
> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing
Switchball of Gish zijn goede indy gamesVerwijderd schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 12:03:
offtopic:
Bij mij werkt het plaatje van portal wel
Welke spelletje moet ik spelen als ik eerder genoemde spellen leuk vind?
Floccinoccinihilipilification
Same here. Erg leuke game met een zeer goede sfeer. Hopelijk komt er later nog iets van extra content uit. Ik hoorde trouwens dat de ontwikkelstudio in erg zwaar weer zou zitten. Iemand die hier meer van weet?glashio schreef op zaterdag 07 maart 2009 @ 09:23:
Dit weekend is het spel in de aanbieding op Steam voor € 5,00
http://store.steampowered.com/app/22000/
* glashio gaat zich vermaken
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
De uitgever van de PC versie, niet de ontwikkelaar.Bor de Wollef schreef op zondag 08 maart 2009 @ 12:58:
[...]
Same here. Erg leuke game met een zeer goede sfeer. Hopelijk komt er later nog iets van extra content uit. Ik hoorde trouwens dat de ontwikkelstudio in erg zwaar weer zou zitten. Iemand die hier meer van weet?
Er is een (beetje brakke, maar ok) level editor en er zijn een aantal nieuwe levels gemaakt door fans. Dus je kunt het wel een beetje rekken.Bor de Wollef schreef op zondag 08 maart 2009 @ 12:58:
Erg leuke game met een zeer goede sfeer. Hopelijk komt er later nog iets van extra content uit.
Thanks voor de tip. Ik zal het eens bekijken. Als de ontwikkelaar niet failliet is kan er nog nieuwe officiële content uitkomenSoultaker schreef op zondag 08 maart 2009 @ 14:18:
[...]
Er is een (beetje brakke, maar ok) level editor en er zijn een aantal nieuwe levels gemaakt door fans. Dus je kunt het wel een beetje rekken.
Crayon Physiques Deluxe!Verwijderd schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 12:03:
Van het bestaan van OCD's ben ik pas sinds jouw post op de hoogte.
offtopic:
Bij mij werkt het plaatje van portal wel
Welke spelletje moet ik spelen als ik eerder genoemde spellen leuk vind?
[ Voor 49% gewijzigd door nFo op 08-03-2009 18:15 ]
Hé bedankt, werkt goed op: 1680x1050.Soultaker schreef op zondag 08 maart 2009 @ 18:54:
Windows versie? Kun je editen in "C:\Program Files\World of Goo\properties\config.txt" (of waar dat spel onder Windows geïnstalleerd is), maar niet alle resoluties werken goed. (Vooral de verticale resolutie moet niet te hoog worden.)
Und weil der Mensch ein Mensch ist | Drum hat er Stiefel im Gesicht nicht gern | Er will unter sich keinen Sklaven seh'n | und über sich keinen Herr'n
Ook maar gekocht, dit soort innovativiteit aan dat soort prijzen verdient alle steun.NHJ BV schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 10:56:
Voor €5 was dit echt een van de beste aankopen in tijden. Het Tower of Goo level was wel moeilijk maar ben toch geslaagd met 41 gooballs
De devs hebben wel een kans gemist om bij het opstarten ook 'reticulating splines' toe te voegen trouwens
Amen to that!If there's any justice, World of Goo will set the internet aflame and earn its creators a million dollars. The members of 2D Boy should be carried around in chariots while this glory lasts - because at some point, they're going to realise what a murderously high standard they've set for themselves, and run away forever.
[ Voor 26% gewijzigd door DexterBelgium op 11-03-2009 12:14 ]
T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say
Ik heb Gish al een hele tijd geleden in de weekend deal gekocht voor 5 dollar (denk ik). Ook een heel leuk spel door dezelfde simpele eenvoud als World of Goo.Bor de Wollef schreef op zondag 08 maart 2009 @ 17:19:
De muziek pas inderdaad erg goed bij de game. Wanneer ik World of Goo uit heb gespeeld zal ik eens naar Gish gaan kijken. Ik zag dat die ook via Steam verkrijgbaar is (€9,99).
Nice! Dank je voor de tip. Mijn download loopt alSoultaker schreef op zondag 15 maart 2009 @ 14:01:
De soundtrack is trouwens ook los te downloaden:
• Music from World of Goo
Vooruit, kan ik in meekomen maar mocht ie ooit in de weekend deal komen zou ik Gish absoluut wel meenemen.Bor de Wollef schreef op zondag 15 maart 2009 @ 11:11:
Gish heb ik ook even bekeken (demo) maar dat vind ik toch iets minder wat betreft sfeer en feel good gevoel.
Helemaal mee eens, heb het spel tijdens de Weekend Deal ook maar gekocht. Voor 5 euro echt het beste spel wat in jaren gekocht heb, de gameplay is niet alleen geweldig, de soundtrack is echt ontzettend goedBor de Wollef schreef op zondag 15 maart 2009 @ 11:11:
Ik vermaak mij nog steeds super met dit spel. Het is zeer geschikt om af en toe even te spelen. De levels duren over het algemeen niet heel erg lang gelukkig. Gish heb ik ook even bekeken (demo) maar dat vind ik toch iets minder wat betreft sfeer en feel good gevoel. Hulde voor de ingame muziek van World of Goo trouwens.
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
[ Voor 5% gewijzigd door Soultaker op 02-04-2009 01:09 ]
[ Voor 27% gewijzigd door Pascal op 15-10-2009 11:19 ]
Verwijderd
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2009 17:04 ]
Verwijderd
[ Voor 30% gewijzigd door Soultaker op 16-10-2009 21:19 ]
Ik had het al ergens gemeld (budget games en aanbioedingen)Soultaker schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 21:18:
Uit interesse: wat betalen jullie er nu voor?
(Als je dat kwijt wil, natuurlijk.)
[ Voor 4% gewijzigd door maartend op 16-10-2009 21:59 ]
daarom ook moet ik kijken hoe ik een normale donatie kan makenBor de Wollef schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 22:59:
1 cent vind ik lame eigenlijk. Doneer dan tenminste een paar dollar ofzo. 1 cent straalt echt uit: het is dat het moet maar eigenlijk wil ik dit top spel gratis. Een paar euro vind ik meer respect uitstralen richting deze independent developer.
vraag me af of dat nog werkt. Het spel is nagenoeg gejat door Tiki Towers.Verwijderd schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 17:02:
Maak dit voor de iphone, verkoop het voor een paar euros in de appstore en je bent BINNEN
EDIT!! : ff gegoogleden hij komt eraan
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Verwijderd
20$Soultaker schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 21:18:
Uit interesse: wat betalen jullie er nu voor?
(Als je dat kwijt wil, natuurlijk.)
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Floccinoccinihilipilification
Verwijderd
https internet bankieren enzo, geen probleem. Maar ik kan nog steeds niet connecten helaas.Soultaker schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 19:31:
De communicatie gaat over HTTPS dus als je normaal HTTPS sites (dat zijn van die beveiligde websites) kunt bezoeken zonder proxy zou 't moeten werken.
Ik denk dat er gewoon iets kapot is op de site van 2DBoy, want het forum is daar ook al stuk.
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2009 13:58 ]
[ Voor 26% gewijzigd door Gizz op 17-10-2009 17:20 ]
Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX
Je kunt het in een configfile aanpassen.Gizz schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 17:00:
Spel net gekocht voor $5. De demo deed het bij mij perfect, maar de fullversion is niet speelbaar![]()
Het spel springt heen en weer tussen fullscreen en een klein zwart vlakje op mijn bureaublad, terwijl ik wel muziek hoor.
Iemand een idee?
Windows 7 trouwens.
edit: nu werkt het opeens wel. Is er nog een manier om de resolutie hoger te krijgen? Het is niet echt scherp nu (maar natuurlijk wel speelbaar).
Ja probeer de OCD maar eens te halen, dan praten we over makkelijk.Verwijderd schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 11:48:
[...]
https internet bankieren enzo, geen probleem. Maar ik kan nog steeds niet connecten helaas.
Trouwens wat een casual game zeg. Ik verwachte telkens dat het moeilijker zou worden, meer combinaties van verschillende goo. Krijg je in wereld 4, stapel opdrachten met stenen / programma's. Ik had er een beter gevoel aan over gehouden als de game wat langer doorging en de moeilijkheidsgraad omhoog gooide.
Dit spel deed me een beetje denken aan lemmings/incredible machine, maar daar zat ik volgens mij best vaak vast, ook al was ik 14 ofzo.
Verwijderd
Er is een verschil tussen een moeilijke puzzel, en iets binnen een gare tijd halen. Of met veel moeite elk klein balletje over te laten waaien.Postius schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 21:33:
[...]
Ja probeer de OCD maar eens te halen, dan praten we over makkelijk.
Verwijderd
moeilijke puzzel op lossen > voldoening.Postius schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 16:02:
Dus dan is het weer te moeilijk?
[ Voor 20% gewijzigd door Soultaker op 26-10-2009 22:03 ]
Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX
[ Voor 51% gewijzigd door Gizz op 26-10-2009 23:07 ]
Och, ik had het wel verwacht. Mensen die bereid zijn om meer dan $10 voor zo'n spel te betalen hebben het spel waarschijnlijk het afgelopen jaar al gewoon gekocht (zeker na de lovende reviews). Overigens zijn de gemiddelden van een paar dagen terug wat dat betreft ook wel interessant:sub0kelvin schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 23:15:
Yay, cijfertjes! Maar mijn god, wat een lage gemiddelde bedragen. Valt me toch een beetje tegen, maar ja, ik ben wellicht wat naïef wat dat betreft.
Daar zat ik ook al over na te denken. Op basis van een snelle berekening van het aandeel van de winst kom ik op 44% voor Windows, 32% voor Linux, en 24% voor de Mac. Windows is dus nog steeds de grootste inkomstenbron, maar hoewel Windows goed is voor tweederde van het aantal verkochte exemplaren, levert het platform dus minder dan de helft van de winst op! En Linux is goed voor een derde van de winst, met slechts 17% van de verkochte exemplaren. (Dit is trouwens na aftrekken van 30 cent op het gemiddelde i.v.m. Paypal fees)Ondanks dat Windows mensen het minst gul waren, hebben ze uiteraard waarschijnlijk gezamenlijk wel voor meer omzet gezorgd.
[ Voor 84% gewijzigd door Gropah op 17-10-2013 19:03 ]
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq