Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Je kunt de graphics via een configfile aanpassen (werkt op hoge resoluties niet lekker, op 2560*1600 gaat dat compleet verkeerd).

Zelf heb ik $5 overgemaakt, ik speel het spelletje heel af en toe, dus geen zin om daar die 20$ voor neer te leggen, maar de developers mogen zeker wel wat zien voor een game die ik zo nu en dan speel en leuk in elkaar zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hehe dat heeft nagenoeg geholpen thx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:00
Soultaker schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 21:18:
Uit interesse: wat betalen jullie er nu voor?

(Als je dat kwijt wil, natuurlijk.)
20$

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23:32

MsG

Forumzwerver

2 euro 50. Geen idee wat dat in dollars is.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RamO
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-04 13:58

RamO

The Alchemist of Happiness

5 dollars, zo veel kostte ie ook bij die ene steam actie

Floccinoccinihilipilification

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:40

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Ik ben benieuwd of men ook iets van stats gaat publiceren. Ik verwacht een behoorlijke verkoop deze dagen. De uitschieters aan de bovenkant lijken mij ook wel leuk om te weten. De onderkant is natuurlijk gewoon het minimum.

Het zou ook wel leuk zijn als dit de developer aanspoort ene soort uitbreiding te maken oid.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Soultaker schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 19:31:
De communicatie gaat over HTTPS dus als je normaal HTTPS sites (dat zijn van die beveiligde websites) kunt bezoeken zonder proxy zou 't moeten werken.

Ik denk dat er gewoon iets kapot is op de site van 2DBoy, want het forum is daar ook al stuk.
https internet bankieren enzo, geen probleem. Maar ik kan nog steeds niet connecten helaas.

Trouwens wat een casual game zeg. Ik verwachte telkens dat het moeilijker zou worden, meer combinaties van verschillende goo. Krijg je in wereld 4, stapel opdrachten met stenen / programma's. Ik had er een beter gevoel aan over gehouden als de game wat langer doorging en de moeilijkheidsgraad omhoog gooide.

Dit spel deed me een beetje denken aan lemmings/incredible machine, maar daar zat ik volgens mij best vaak vast, ook al was ik 14 ofzo.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2009 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz
  • Laatst online: 22:27

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Spel net gekocht voor $5. De demo deed het bij mij perfect, maar de fullversion is niet speelbaar -O-
Het spel springt heen en weer tussen fullscreen en een klein zwart vlakje op mijn bureaublad, terwijl ik wel muziek hoor.

Iemand een idee?

Windows 7 trouwens.

edit: nu werkt het opeens wel. Is er nog een manier om de resolutie hoger te krijgen? Het is niet echt scherp nu (maar natuurlijk wel speelbaar :) ).

[ Voor 26% gewijzigd door Gizz op 17-10-2009 17:20 ]

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• natasdiamon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 28-04-2021
De boel lijkt niet echt fijn te werken onder een hoge resolutie, das jammer,
maar dit spel draait al op een broodrooster geniaal spel.

oh, ik moet duidelijk eens paypal aanmaken, ik zou 12.50 hebben gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Gizz schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 17:00:
Spel net gekocht voor $5. De demo deed het bij mij perfect, maar de fullversion is niet speelbaar -O-
Het spel springt heen en weer tussen fullscreen en een klein zwart vlakje op mijn bureaublad, terwijl ik wel muziek hoor.

Iemand een idee?

Windows 7 trouwens.

edit: nu werkt het opeens wel. Is er nog een manier om de resolutie hoger te krijgen? Het is niet echt scherp nu (maar natuurlijk wel speelbaar :) ).
Je kunt het in een configfile aanpassen.
Soultaker in "[Multi] World of Goo"

Werkt op hogere reso's niet lekker (2560*1600 gaat compleet fout).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Verwijderd schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 11:48:
[...]

https internet bankieren enzo, geen probleem. Maar ik kan nog steeds niet connecten helaas.

Trouwens wat een casual game zeg. Ik verwachte telkens dat het moeilijker zou worden, meer combinaties van verschillende goo. Krijg je in wereld 4, stapel opdrachten met stenen / programma's. Ik had er een beter gevoel aan over gehouden als de game wat langer doorging en de moeilijkheidsgraad omhoog gooide.

Dit spel deed me een beetje denken aan lemmings/incredible machine, maar daar zat ik volgens mij best vaak vast, ook al was ik 14 ofzo.
Ja probeer de OCD maar eens te halen, dan praten we over makkelijk.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soultaker
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:45
Inderdaad, het spel uitspelen kan je moeder nog. Kom maar terug als je overal OCD's op hebt, je toren in de leaderboards staat. En dan zijn er nog wat custom levels om je mee te vermaken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Postius schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 21:33:
[...]

Ja probeer de OCD maar eens te halen, dan praten we over makkelijk.
Er is een verschil tussen een moeilijke puzzel, en iets binnen een gare tijd halen. Of met veel moeite elk klein balletje over te laten waaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Dus dan is het weer te moeilijk?

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Postius schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 16:02:
Dus dan is het weer te moeilijk?
moeilijke puzzel op lossen > voldoening.
2000 balletjes met de hand sorteren > langdradig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soultaker
N.a.v. de Pay-What-You-Want Birthday Sale Wrap-up:

Nederland is niet erg gul (maar beter dan de US/UK):
Afbeeldingslocatie: http://2dboy.com/blog/wp-content/uploads/2009/10/bycountry.png

En hoera voor de Linuxgebruikers: *O*
Afbeeldingslocatie: http://2dboy.com/blog/wp-content/uploads/2009/10/dailyavg1.png

[ Voor 20% gewijzigd door Soultaker op 26-10-2009 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Wat is die per capita GDP? Is dat het aantal mensen dat het kocht in dat land? Zo ja, dan hebben ze best veel geld met deze actie verdient, aangezien normaal iedereen deze game bijna illegaal had.

Ik heb ze voor elk platform meteen maar gedownload, leek me wel handig just in case.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

GDP = BNP, oftewel wat zet een inwoner in dat land gemiddeld om.

Daarom zijn Brazilianen volgens dit lijstje het gulst (laatste kolom), omdat ze maar $10466 per inwoner omzetten en toch een goede middenmoter zijn met $2,26 gemiddeld voor het spel.

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Toch wel een beetje vertekend :), de rijke elite van Brazilië koopt mss wel dit spel, maar hun generositeit gaat omhoog door de arme medeburgers. Ik denk niet dat die duizenden straatkinderen die Brazilië rijk is dit spel kochten :P.

Die Stuart van die 150 dollar donatie komt me bekend voor. is die niet van GoT?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Precies wat jij zegt vonden de makers van WoG ook al. Lees de pagina maar eens door waarop die grafiekjes staan :)

Overigens zat ik bovengemiddeld met mijn $5, terwijl ik het zelf aan de lage kant vond.
De Turken laten zich wel weer van hun beste kant zien met gemiddeld $0,19 terwijl de makers pas boven de $0,30 iets aan de transactie overhouden :')

[ Voor 51% gewijzigd door Gizz op 26-10-2009 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sub0kelvin
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-08-2023
Yay, cijfertjes! Maar mijn god, wat een lage gemiddelde bedragen. Valt me toch een beetje tegen, maar ja, ik ben wellicht wat naïef wat dat betreft. Ook de meest gulle donatie was minder dan ik had verwacht: $150,-. Dat is natuurlijk wel veel voor een spel, maar juist voor een extremiteit is het minder dan je vaker ziet bij dit soort (semi)donatie-rondes.

Grappig om te zien dat de Linux mensen het gulst zijn, blijkt toch dat we het niet (alleen) voor het gratis doen. En deb-mensen zijn guller dan rpm-mensen :P, vraag me af waarom dat is (als is zonder een N niet zeker of dat significant is).

Ondanks dat Windows mensen het minst gul waren, hebben ze uiteraard waarschijnlijk gezamenlijk wel voor meer omzet gezorgd.
Afbeeldingslocatie: http://2dboy.com/blog/wp-content/uploads/2009/10/dlbyplatform1.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

De Deb mensen zijn vooral Ubuntu, terwijl de RPM mensen misschien wat meer de "echte" Linux gebruikers hebben. Die sowieso geen closed source game op hun open source OS willen. Just a wild guess :).

En die donatie, tja het is ook "maar" een spelletje. Wel erg leuk en redelijk origineel, maar had geen donatie van 1000,- verwacht. Of iemand moet net teveel geld hebben en dit spel kennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soultaker
Bij Debian zijn 't anders ook behoorlijke hardliners, waarschijnlijk meer nog dan bij RedHat, SuSE of Mandriva (de grote RPM distro's). ;) Het hangt dan wellicht af van de verhouding Debian/Ubuntu gebruikers onder de kopers.

(Overigens zie ik juist Linux zealots nog wel in staat om óf het spel principieel niet te kopen omdat het niet geheel open-source is, óf er juist een zinnig bedrag voor te betalen, vandaar dat je dan zou verwachten dat de gemiddelde prijs omhoog gaat.)
sub0kelvin schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 23:15:
Yay, cijfertjes! Maar mijn god, wat een lage gemiddelde bedragen. Valt me toch een beetje tegen, maar ja, ik ben wellicht wat naïef wat dat betreft.
Och, ik had het wel verwacht. Mensen die bereid zijn om meer dan $10 voor zo'n spel te betalen hebben het spel waarschijnlijk het afgelopen jaar al gewoon gekocht (zeker na de lovende reviews). Overigens zijn de gemiddelden van een paar dagen terug wat dat betreft ook wel interessant:
Afbeeldingslocatie: http://2dboy.com/blog/wp-content/uploads/2009/10/histogram.png
Ondanks dat Windows mensen het minst gul waren, hebben ze uiteraard waarschijnlijk gezamenlijk wel voor meer omzet gezorgd.
Daar zat ik ook al over na te denken. Op basis van een snelle berekening van het aandeel van de winst kom ik op 44% voor Windows, 32% voor Linux, en 24% voor de Mac. Windows is dus nog steeds de grootste inkomstenbron, maar hoewel Windows goed is voor tweederde van het aantal verkochte exemplaren, levert het platform dus minder dan de helft van de winst op! En Linux is goed voor een derde van de winst, met slechts 17% van de verkochte exemplaren. (Dit is trouwens na aftrekken van 30 cent op het gemiddelde i.v.m. Paypal fees)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johan d
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 03-10-2023
Hier is V&A voor

[ Voor 84% gewijzigd door Gropah op 17-10-2013 19:03 ]

Pagina: 1 2 Laatste