Een tijdje geleden hebben we alles qua modem etc. vernieuwd (we hadden nog een oude dsl 512Kbps modem..)
in de plaats: Modem (AM200 annex A)----Router (WRT160N), allemaal van linksys.
Dit werkt allemaal succesvol vanaf moment 1 (laptops, ipod, PS3 etc.).
Totdat ik een wireless USB adaptor kocht (WUSB600N, ook linksys).
In het begin viel het constant aan en uit, de ene keer wilde WZC niet werken, de andere keer
weigerde WUSB600N.exe, de monitor van linksys. Nog een andere keer stond de stick gewoonweg
uitgeschakeld... Het probleem is ongeveer het zelfde als bij dit topic.
Ook krijg ik de, voor zover ik hier lees in verschillende topics, de alom bekende melding dat WZC niet
werkende is en ze je verwijzen naar microsoft support naar het artikel met ID 871122. Hier leggen ze je uit hoe je WZC kan instellen zodat het automatisch opstart.
Bij mij staat dit al op automatisch en staat het gedeelte 'Status van service' uitgeschakeld (zo in het grijs
)
Ik word zot mensen, zot zeg ik u! ik heb tot nu toe nog steeds geen oplossing gevonden,
dus vraag ik jullie nu om hulp
. Een flesje bier voor degene die mij kan helpen! 
EDIT: Geen respons...
in de plaats: Modem (AM200 annex A)----Router (WRT160N), allemaal van linksys.
Dit werkt allemaal succesvol vanaf moment 1 (laptops, ipod, PS3 etc.).
Totdat ik een wireless USB adaptor kocht (WUSB600N, ook linksys).
In het begin viel het constant aan en uit, de ene keer wilde WZC niet werken, de andere keer
weigerde WUSB600N.exe, de monitor van linksys. Nog een andere keer stond de stick gewoonweg
uitgeschakeld... Het probleem is ongeveer het zelfde als bij dit topic.
Ook krijg ik de, voor zover ik hier lees in verschillende topics, de alom bekende melding dat WZC niet
werkende is en ze je verwijzen naar microsoft support naar het artikel met ID 871122. Hier leggen ze je uit hoe je WZC kan instellen zodat het automatisch opstart.
Bij mij staat dit al op automatisch en staat het gedeelte 'Status van service' uitgeschakeld (zo in het grijs
Ik word zot mensen, zot zeg ik u! ik heb tot nu toe nog steeds geen oplossing gevonden,
dus vraag ik jullie nu om hulp
EDIT: Geen respons...