Toon posts:

WoW inlog probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 311 views

Verwijderd

Topicstarter
Sinds vandaag heb ik de patch 3.0.2 lopen maar hellaas kan ik nu niet meer inloggen
soms lukt het wel na heeeeeeeeeeeel lang wachten om in teloggen maar als hij dan alles heeft geladen in ik klik dan op enter world dan stop het allemaal het scherm blijft dan gewoon staan en de muziek stopt.

ik heb aal al eens aales laten staan maar er gebeurd dus niets meer zijn er meer mensen met dit probleem??? en zo ja zijn er oplossingen?

Verwijderd

Heb hier het probleem ook..
Heb helaas er nog geen oplossing voor :( .

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2008 21:07 ]

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 29-11 16:40

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Ga eens lezen in Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 168 want daar zijn ook al meerdere mensen die niet goed kunnen opstarten of kunnen inloggen.

Het lijkt er dus op dat Blizzard ergens een foutje heeft gemaakt of alles is nu gewoon enorm overbelast.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Verwijderd

Ik heb al 2 keer in kunnen loggen maar wordt er vervolgens weer heel snel uitgegooid. Er zijn flinke serverproblemen geloof ik. Knap waardeloos dit.
Ik zit op Dragonblight maar die ligt er weer uit nu.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2008 21:10 ]

Verwijderd

Topicstarter
Wat ik dus ook niet snap is het volgende
Ze brengen een patch uit van iets meer als 3gb vervolgens ga ik vandaag toevallig naar de winkel om de adon the burning crusade te kopen kom thuis ga dus het schijfje in de player stoppen start op en tot mijn verbazing kan ik niet instaleren maar alleen plat klikken.

Ik snap er niet veel van maar word er wel een beetje gek van

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Je bent niet de enige met dit probleem: Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 168

Er is dus niet veel dat wij hier voor je kunnen betekenen ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.