Hallo,
Ik heb vandaag de volgende nieuwe onderdelen binnengekregen:
Asus EAH4870/HTDI/512M,512MB, GDDR5, PCI Express x16.
Gigabyte GA-EP45-DS3, Retail.
OCZ StealhXStream, Retail, 500 Watt
G.Skill F2-8000CL5D-4GBPQ,4096MB, 1000MHz, DDr2, PC8000, 2x
Intel Core 2 Quad, Q6600, Socket 775, Boxed.
Gisterenavond en vannacht heb ik samen met mijn vader en broer de pc in elkaar gezet. Alles is naar behoren aangesloten (Denken wij tenminste). Maar als we alles aansluiten (beeldscherm, muis etc) en we zetten hem hierna aan dan gaan alle fans draaien van de proc, videokaart en voeding maar krijgen we geen beeld en horen we ook geen piepjes. We snappen niet hoe dit komt en willen daarom graag geholpen worden ,
We hebben al geprobeerd om er een andere videokaart erin te doen, ook hebben we zo weinig mogelijk hardware aangesloten en maar 1 reepje geheugen er in gedaan. De Hardeschijf niet aangesloten, dvd speler niet aangelosten.
Maar dit alles heeft helaas geen effect gehad.
Als je meer informatie nodig hebt om te helpen zeg het dan even.
Gr Dennis
Ik heb vandaag de volgende nieuwe onderdelen binnengekregen:
Asus EAH4870/HTDI/512M,512MB, GDDR5, PCI Express x16.
Gigabyte GA-EP45-DS3, Retail.
OCZ StealhXStream, Retail, 500 Watt
G.Skill F2-8000CL5D-4GBPQ,4096MB, 1000MHz, DDr2, PC8000, 2x
Intel Core 2 Quad, Q6600, Socket 775, Boxed.
Gisterenavond en vannacht heb ik samen met mijn vader en broer de pc in elkaar gezet. Alles is naar behoren aangesloten (Denken wij tenminste). Maar als we alles aansluiten (beeldscherm, muis etc) en we zetten hem hierna aan dan gaan alle fans draaien van de proc, videokaart en voeding maar krijgen we geen beeld en horen we ook geen piepjes. We snappen niet hoe dit komt en willen daarom graag geholpen worden ,
We hebben al geprobeerd om er een andere videokaart erin te doen, ook hebben we zo weinig mogelijk hardware aangesloten en maar 1 reepje geheugen er in gedaan. De Hardeschijf niet aangesloten, dvd speler niet aangelosten.
Maar dit alles heeft helaas geen effect gehad.
Als je meer informatie nodig hebt om te helpen zeg het dan even.
Gr Dennis