Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Opensource callmanger (topdesk achtig)

Pagina: 1
Acties:

• Reloader
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21-11 11:36
is er een gratis, of desnoods voordeliger alternatief voor topdesk ?
of in iedersgeval iets in die richting?

ik had zelf sysaid gevonden maar deze is helaas nog erg prijzig. ik hoop eigenlijk iets gratis te vinden, zo niet moet er maar iets aangeschaft worden want callregistratie in acces is niet helemaal tof... 8)7

maar mischien dat hier iemand nog iets weet, voor een mooi alternatief :)

• MoBi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 04-11 14:50

Volgens mij zit je te lullen, want ik voel nattigheid....

• Reloader
die had ik nog niet gevnden ga ik meteen kijken/proberen etc.. dankuzeer :)

• Reloader
Nog iemand iets anders?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Aan opensource kan je nog steeds erg veel geld uitgeven. Bedoel je opensource of bedoel je gratis? Oftewel: principiele bezwaren tegen closed source en/of de zin en kennis om de source aan te passen, of 'gewoon' er geen geld voor over?
Hmja. Heb je zelf nog ideeen? Feedback op de top van MoBi? Ervaringen met tools zoals je die ziet bij [google=opensource topdesk] (dat trouwens al heel erg snel ondermeer Open Source of Freeware Helpdesk software geeft)?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Reloader
volgens mij heeft google iets tegen mij, Mantis is best uitgebreid, en ik zou eignelijk al tevreden zijn met een soort ticket systeem, gebruiker heeft een probleem. voert het in. mailtje naar de helpdesk, prioriteit toekennen etc

of andersom. dat mailtjes automatisch in het ticketsysteem komen....of call systeem of heo men het wil noemen.. maar dat lijkt me teveel gevraagd voor gratis :)

ga nu RT en OneorZero ff bekijken.. thx iig !

[ Voor 5% gewijzigd door Reloader op 16-10-2008 12:46 ]

Pagina: 1