Live PVoutput 10.777 kW Tatooine | Hacking is like having sex. You get in, you get out, then you hope that you didn't leave something behind that can be traced back to you.
Dat stukje ook gelezen?This problem was first corrected in Windows Vista Service Pack 1.
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
No offence maar als je een Business-Editie van Vista hebt, kan/mag je toch gewoon de laatste ISO van TechNet halen en installeren op je machine. Volgens mij heb je dan een SP1-uitvoering tot je beschikking staan en had je je hoofd niet hoeven breken over een onbekend patch... 
*edit*
Geen idee of je de zoek-functie had gebruikt maar Blauw scherm error Vista heeft ook e.e.a. aan info over je probleem&oplossing.
*edit*
Geen idee of je de zoek-functie had gebruikt maar Blauw scherm error Vista heeft ook e.e.a. aan info over je probleem&oplossing.
[ Voor 23% gewijzigd door MAX3400 op 14-10-2008 21:28 ]
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Alleen zo jammer dat het niet gefixxed is in Vista SP1, deze draait al sinds de release op de pc en toch elke keer een bsod. Nu die patch geinstalleerd en nergens last van...
Live PVoutput 10.777 kW Tatooine | Hacking is like having sex. You get in, you get out, then you hope that you didn't leave something behind that can be traced back to you.