Hallo,
Ik heb gister een nieuwe computer gekocht (in losse onderdelen en zelf samengesteld). En daar heb ik windows vista op geinstalleerd.
Maar nu als ik op willekeurige momenten met mijn computer bezig ben dan start hij plotseling uit zichzelf opnieuw op met een blauw scherm error. Hij komt vooral als ik iets wil installeren zoals drivers, codecs of toen ik vista aan het installeren was. (met mazzel heb ik het uiteindelijk erop gekregen) Ik heb er een foto van gemaakt:

Ik heb al geprobeerd om mijn geluidskaart eruit te halen en heb een memcheck gedaan en die was in orde. Hierna gaf hij dit probleem nog steeds, dus het geheugen of geluidskaart zal het niet zijn. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen want dit is echt een heel irritant probleem.
Dit zijn trouwens mijn computer specs:
Videokaart: Sapphire radeon HD4870 X2
Processor: Intel® Core™ 2 Quad Q9550
Voeding: Cooler Master Silent Pro M 700W
Behuizing: Antec Performance One P182
DVD-brander: Pioneer 115D
Samsung SH-S223Q
Moederbord: Asus P5Q-E
Harddisk: Samsung SpinPoint F1 1TB
Geheugen: GeiL 4 GB DDR2-1066 Kit
Audio: Logitech G51
Geluidskaart: Creative X-Fi Xtreme Gamer
Alvast bedankt voo de hulp
Ik heb gister een nieuwe computer gekocht (in losse onderdelen en zelf samengesteld). En daar heb ik windows vista op geinstalleerd.
Maar nu als ik op willekeurige momenten met mijn computer bezig ben dan start hij plotseling uit zichzelf opnieuw op met een blauw scherm error. Hij komt vooral als ik iets wil installeren zoals drivers, codecs of toen ik vista aan het installeren was. (met mazzel heb ik het uiteindelijk erop gekregen) Ik heb er een foto van gemaakt:

Ik heb al geprobeerd om mijn geluidskaart eruit te halen en heb een memcheck gedaan en die was in orde. Hierna gaf hij dit probleem nog steeds, dus het geheugen of geluidskaart zal het niet zijn. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen want dit is echt een heel irritant probleem.
Dit zijn trouwens mijn computer specs:
Videokaart: Sapphire radeon HD4870 X2
Processor: Intel® Core™ 2 Quad Q9550
Voeding: Cooler Master Silent Pro M 700W
Behuizing: Antec Performance One P182
DVD-brander: Pioneer 115D
Samsung SH-S223Q
Moederbord: Asus P5Q-E
Harddisk: Samsung SpinPoint F1 1TB
Geheugen: GeiL 4 GB DDR2-1066 Kit
Audio: Logitech G51
Geluidskaart: Creative X-Fi Xtreme Gamer