Toon posts:

8600GT vervanging!?

Pagina: 1
Acties:
  • 129 views

Verwijderd

Topicstarter
Geachte Tweakers,

Ik ben in het bezit van de HP M8170 Media Center. Een leuke PC met niet al teveel brute kracht.

Specs;
http://h10025.www1.hp.com...l&lang=nl&product=3542242

Echter vind ik de 8600GT te licht, en dat zal menig van jullie bevestigen.

Nu zoek ik een videokaart tussen de 75 en 125 euro die ik probleemloos in deze pc kan plaatsen.
Ik weet dat niet elke erin past vanwege bepaalde poorten ofzoiets, echter hoop ik van jullie goed advies te krijgen.

Bijvoorbaat dank!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
PCI Express x16 Een (geen beschikbaar)
die is waarschijnlijk gevuld met je huidige kaart. Als het goed is kan je daar gewoon een 3850 oid in plaatsen... Wat had je zelf ondernomen om erachter te komen of er een andere kaart inpast?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de PC uit elkaar gehaald en kijken of ik ergens informatie over de poorten kon vinden.
Tevens weet ik niet waar ik nog meer op moet letten dus voor mij was het een doolhof daarbinnen.

Kunt u misschien wat specifieker zijn met 3850? Als ik daar op zoek komt ik verschillende kaarten tegen!

Bedankt.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2008 10:24 ]

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Oke, is het dan wel verstandig om eea te vervangen? Wat je voor de zekerheid zou kunnen doen is een foto maken van de aansluiting van je huidige kaart en dan nazoeken of dat een PCI-express slot is (lijkt me wel, maar het kan geen kwaad)

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
**LET OP** Welke videokaart/monitor moet ik kopen?

Het beste advies is: lees wat reviews en bepaal zelf welke kaart voor jou het best geschikt is :)

Dit topic is gesloten.