Toon posts:

Apple kopen, waar?

Pagina: 1
Acties:
  • 636 views

Verwijderd

Topicstarter
Al een tijdje ben ik wel een beetje fan van Apple. Ook omdat Windows Vista waarschijnlijk het slechste OS ooit is. Dus het word nu tijd om een Apple te kopen. Omdat ik veel (wil gaan) reis, natuurlijk een laptop.

Ook ik wachte met het kopen van een laptop tot de nieuwe laptops kwamen, morgen dus! Helaas vind ik de nieuwe laptops, alu met zwart, zeer lelijk en eigenlijk lijken op goedkope laptops (kom ik zo op terug ;-)).

Nu sta ik dus voor een keuze, of nu nog een mooie MacBook (Pro) met veel korting kopen of toch de nieuwe.
Dit gaat van een paar dingen afhangen voor mij, prijs van de nieuwe, specs van de nieuwe en het definitieve uiterlijk.

Maar waar ik wel al nieuwsgierig naar ben, waar kan ik het beste mijn Apple gaan kopen?
Gisteren viel al de reclame van MediaMarkt, die sinds een tijdje ook Apple verkoopt, op de deurmat met achterop een reclame voor korting tot 200 euro op Apple laptops (en voor op een goedkope laptop die erg lijkt (in mijn ogen!) op de nieuwe laptops). En MM gaat natuurlijk ook de nieuwe verkopen.
Of koop ik beter in een Apple shop (servicepoint of wat is de officiele term?)?
Of toch via internet?

Wie heeft er tips of ervaringen voor mij ;-)

• Dancing_Animal
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-02 12:23
Ik koop online bij Apple.
Altijd de nieuwste hardware, binnen 14 dagen kun je het ding terugsturen (komen ze gratis ophalen) en je geld terugkrijgen. En als je Apple belt kun je om een paar tientjes korting vragen.
Ze hebben nu ook een kortingsactie waarbij je geld terug krijgt voor een printer. Ik heb toentertijd een cheap printertje gekozen, het geld van de printer teruggestort gekregen en de printer via Marktplaats verkocht.
Plus dat ze bij Mediamarkt de MacBooks als een soort dominostenen op een lage tafel zetten waar heel veel mensen langs lopen, die dingen moeten gewoon een paar keer donderen per dag.

[ Voor 21% gewijzigd door Dancing_Animal op 13-10-2008 18:36 ]

• MaximusTG
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
(overleden)
Deze store zit bij jou in de buurt (denk ik -> whois waubuh.com -> google maps wijnandsrade :P) http://www.ivizi.nl/index...yout=blog&id=21&Itemid=89
Maar je kan er natuurlijk het beste gewoon even langsgaan..

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

• Beta
  • Registratie: November 2006
  • Niet online

Beta

حبيبي

Hoe weet jij dat de nieuwe zwart met alu worden? Weet jij dingen die wij niet weten?

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10:41

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Beta schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 18:53:
Hoe weet jij dat de nieuwe zwart met alu worden? Weet jij dingen die wij niet weten?
Apple Rumour topic eens doorlezen :+ :>

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• Tonkey
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08:00
Het zijn en blijven rumours,
zou wel erg jammer zijn als het alu met zwart wordt (zwart erbij vindt ik niet mooi) de huidige generatie macbooks zijn wel weer heel mooi!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09:22
In dit topic worden nu dezelfde dingen besproken als in Apple's "The spotlight turns to notebooks" event 14 oktober. Morgenavond weet je hoe de nieuwe Macbook's eruit zullen zien en wat de specificaties zullen zijn. Dan kun je een weloverwogen keuze maken. De meeste Apple resellers zullen daarop dan ook de prijzen van de oude modellen verlagen, om ze toch nog kwijt te kunnen raken.

Niemand hier heeft een glazen bol en weet wat er precies gaat gebeuren. Daarom gaat dit topic ook op slot. Wacht gewoon even rustig af en kijk over een paar dagen rond :).

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.