.Hallo
Wie kan me uit leggen of op de Sygic V7.60.731 de TMC info werkt
in de vorige versie zat er een ongeval symbole op en de nieuwe versie heeft dit niet meer
Hoe weet ik dat deze dan op de nieuwe versie werkt en wat krijg men te
zien als er info is
ik heb er een GNS antenne op zitten die bij andere software wel werkt Mio IGO8
heeft er iemand ervaring mee
en wat moet ik precies doen op deze werkend te krijgen
Het is voor Window CE 5.0
en ben dat er info boven de weg wordt weergegeven en ook nog rijbaan assistent
er zo zeer tevreden over, dat ik deze graag wil gaan gebruiken.
Ik heb ook TT7.45 maar deze heeft er geen TMC inzitten
er zit wel TMC op Sygic V7.60.731, als ik de gps handmatig instel, staat er heeft u TMC ,ik druk op ja, en krijg dan een selectie te zien van compoorten waaruit ik moet selecteren, Maar welke ......
ook nog iets anders als ik op Sygic site ga kijken staat er een demo foto op waar er een soort eifeltoren op te zien is, klopt dit in het echt of is dit gewoon een relame stunt foto, ik krijg er geen 3D foto te zien bij mij.
Hoe komt dat, moet er ondersteuning van de hardware voor zijn, zoals vroeger dat was op de PC pas als er Voodoo kaart op geinstalleerd was kreeg je dan ook pas echte borden te zien en bomen.
Of zie ik dat verkeert
ik hoop op bruikbare reactie`s
alvast bedankt
Mvg
Wie kan me uit leggen of op de Sygic V7.60.731 de TMC info werkt
in de vorige versie zat er een ongeval symbole op en de nieuwe versie heeft dit niet meer
Hoe weet ik dat deze dan op de nieuwe versie werkt en wat krijg men te
zien als er info is
ik heb er een GNS antenne op zitten die bij andere software wel werkt Mio IGO8
heeft er iemand ervaring mee
en wat moet ik precies doen op deze werkend te krijgen
Het is voor Window CE 5.0
en ben dat er info boven de weg wordt weergegeven en ook nog rijbaan assistent
er zo zeer tevreden over, dat ik deze graag wil gaan gebruiken.
Ik heb ook TT7.45 maar deze heeft er geen TMC inzitten
er zit wel TMC op Sygic V7.60.731, als ik de gps handmatig instel, staat er heeft u TMC ,ik druk op ja, en krijg dan een selectie te zien van compoorten waaruit ik moet selecteren, Maar welke ......
ook nog iets anders als ik op Sygic site ga kijken staat er een demo foto op waar er een soort eifeltoren op te zien is, klopt dit in het echt of is dit gewoon een relame stunt foto, ik krijg er geen 3D foto te zien bij mij.
Hoe komt dat, moet er ondersteuning van de hardware voor zijn, zoals vroeger dat was op de PC pas als er Voodoo kaart op geinstalleerd was kreeg je dan ook pas echte borden te zien en bomen.
Of zie ik dat verkeert
ik hoop op bruikbare reactie`s
alvast bedankt
Mvg
[ Voor 198% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2008 00:07 ]