Ik ben al de hele avond op zoek naar een manier om XP te installeren vanaf een usb stick. Ik heb diverse topics gelezen en allerlei programma's geprobeerd maar ik krijg het niet voor elkaar om vanaf een usb stick te booten.
Ik heb de HP tools gebruikt om een stick bootable te maken maar ik krijg het niet werkend.
De stick in kwestie is een kingston data traveler 8 GB.
Ik heb de bootvolgorde in mn bios aangepast (usb-HDD en usb-FDD geprobeerd) maar hij blijft vanaf de hard schijf booten.
Er moet toch een mogelijkheid zijn om dit simpel te doen? Ik heb diverse topics doorgespit en vanaf 2003 zijn er al mensen die met dit probleem zitten. De meesten kunnen echter wel booten vanaf een usb stick maar zelfs DAT krijg ik niet voor elkaar.
Iemand suggesties?
Ik wil helemaal af van optische media, ben klaar met die troep
Heb geen zin om een nieuw pakje CD's te halen alleen maar om windows te installeren
Ik heb de HP tools gebruikt om een stick bootable te maken maar ik krijg het niet werkend.
De stick in kwestie is een kingston data traveler 8 GB.
Ik heb de bootvolgorde in mn bios aangepast (usb-HDD en usb-FDD geprobeerd) maar hij blijft vanaf de hard schijf booten.
Er moet toch een mogelijkheid zijn om dit simpel te doen? Ik heb diverse topics doorgespit en vanaf 2003 zijn er al mensen die met dit probleem zitten. De meesten kunnen echter wel booten vanaf een usb stick maar zelfs DAT krijg ik niet voor elkaar.
Iemand suggesties?
Ik wil helemaal af van optische media, ben klaar met die troep