Toon posts:

Videokaart

Pagina: 1
Acties:
  • 290 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal, Mijn syteem is een http://www.medion.com/nl/flash/md8800/
Hier zit wel een andere kaart in dan bij de specificatie`s er zit namelijk een GForce 7600 gt in.
De voeding is 400 watt.
Wat kan ik nu eigenlijk aan upgrade doen met mijn videokaart zonder de voeding te vervangen.
Hij is bedoelt om te gamen.

• Malantur
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:14
Je kan beter gewoon ineens de juiste specificaties geven in plaats van een link met een foute kaart.
Er staat een hele boel rommel op die link en de vitale specificaties ontbreken.

Welk merk van voeding? (Hoeveel ampere levert hij op de 12V lijn?)
Zijn de voltages nog goed?
Welk type moederbord? (Ik vermoed een met PCI-E aansluiting?)

Er wordt verwacht dat je meer inzet toont voordat je een topic opent.
Aan welke videokaart dacht je zelf?
De zoekfunctie al eens gebruikt?

Tip voor in de toekomst:
Gebruik een duidelijkere titel zoals "Videokaart upgraden", gewoon "Videokaart" is te vaag...

[ Voor 20% gewijzigd door Malantur op 11-10-2008 14:26 ]

'Let's eat Grandma!' or, 'Let's eat, Grandma!'. Punctuation saves lives.

• glangeveld
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 04-01 22:45
in jou medion kast zit een 400watt voeding die 24Ampere levert over 2 lijnen dus daar kan je nog wel een wat snellere videokaart in drukken.

denk hierbij aan een hd3850 enz maar niet veel hoger aangezien de top modellen allemaal te veel stroom vreten.

Ik heb hier een 8800GTS512Mb draaien aan een 400watt voeding die ongeveer evenveel ampere levert en het systeem is gewoon stabiel , wel is dit een tagan voeding en die van jou zal minder zijn in kwaliteit.

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-03 15:40
Eens met alles wat hierboven is gezegd.

Maar ehhh... Een Pentium D met een nieuwe videokaart? Welke kaart zat je aan te denken? Alles sneller dan een 7950GT zo'n beetje is al dik overkill voor zo'n CPU. Of anders gezegd: je CPU zal een hele dikke bottleneck worden voor een snelle kaart.

Verwijderd

Ik zou in dit geval gaan voor een 3850. Gezien de rest van de specs denk ik dat je hier het meeste uithaalt. Waarschijnlijk nog lichte overkill ook, maar dat kan op zich geen kwaad. Kaartje vreet ook niet al teveel stroom. Prestaties zijn toch stukken beter dan die van de 7600gt.

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
**LET OP** Welke videokaart/monitor moet ik kopen?

Lees even wat reviews svp :)

Neem ook Registratievoorwaarden / korte FAQ nog even goed door, ik heb het idee dat je die tijdens de registratie wat te snel weggeklikt hebt :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.